Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
02.10.2020 |

Mitä tekisit jos seksuaalisesti vastenmielinen nainen ahdistelisi sinua? Esim. kaupassa tai kadulla koskisi jalkoväliisi, takapuoleesi tai kietoisi kätensä ympärillesi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huitaisisin. Ei niin, että hän saisi tilaisuuden uhriutua, mutta niin, että ymmärtäisi tilanteen. Ja samat lääkkeet myös kauniille tuntemattomalle naiselle.

Vierailija
2/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuin kävellyt pois.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan näiden kahden vastaajan perusteella miesten yleinen hokema ei pidä paikkaansa. Miehet aina väittävät palstalla että jokainen mies on imarreltu kenen tahansa naisen huomiosta, ja että heti lähdetään panemaan.

Vierailija
4/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin koko yön.

Vierailija
5/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kerran festarilla. Humalassa silitti päätäni ja sanoi minua komeaksi. Olin vain välittämättä hänestä niin hän jätti minut rauhaan.

Vierailija
6/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se on nainen niin sillä on pillu. Eiku panemaan!

7/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tekemä ahdistelu ei tunnu missään. Mua on kolme kertaa kähminy mies, eikä sekään nyt niin ihmeellistä ollu. Vaivihkaa siirryin sivuun. 

Vierailija
8/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuisin käteen ja repäisisin irti. Sen jälkeen veisin naaman oikein lähelle ja sanoisin ME TOO ja kävelisin pois.

Vierailija
9/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vaikka känninen, 20 vuotta vanhempi nainen laivalla (tiedän koska kertoi olevansa viettämässä 50-v synttäreitään) ?

Ei siinä väkivalta kannata, ilmoitus baarimikolle riittää ja he sitten miettivät kauan tarjoilevat hänelle.

Vierailija
10/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin ja saisin ehkä erektion.

Vierailija
11/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
12/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan näiden kahden vastaajan perusteella miesten yleinen hokema ei pidä paikkaansa. Miehet aina väittävät palstalla että jokainen mies on imarreltu kenen tahansa naisen huomiosta, ja että heti lähdetään panemaan.

Kunhan keräilevät yläpeukkuja naisilta. Tottakai hyvännäköisen tuntemattoman naisen kanssa lähdetään panemaan, jos tulee halailemaan ja lääppimään.

Vierailija
13/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti on tullu alastomia naisia alasti kadulla vastaan, iltamyöhään todella tuhti mamma hirveässä kännissä rapun ulkopuolella, huuteli todella härskejä ehdotuksia ja suuttui kun ei tullut vastakaikua, toisella kerralla pitkässä syystakissa tuli itseään paljasteleva mummo kaupungin pääkadulla vastaan vaikutti aika seniililtä, mutta itseään se siinä näytteli takin liepeet käsillä levitettynä ja jotain hörhös, en saanut selvää enkö jäönyt ottamaan selvää.

Vierailija
14/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
15/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nauraisin että WTF

Aika epäuskottava tilanne. 

Vierailija
16/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa ovat oikeasti seksuaalisesti vastenmieliset naiset. Joku 50v+ maavalas ehkä. Jos sellainen tuollaista tekisi niin varmaan hymyilisin ja vähän naurahtaisin. Mitään haittaa minulle ei siitä tapahtu, ja jonkinlainen kehu sekin loppujen lopuksi on, ja niitä ei miehenä kovin usein saa.

Eikun varmaan menisin someen itkemään että nyt on elämä pilalla ja kannustaisin kaikkia miehiä naisvastaiseen kampanjaan.

Vierailija
17/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako naiset vastata?

mua kähmi kurvissa ratikassa känninen alkkisnainen ja roikkui lopulta tukassa niin, etten meinannut päästä irti - ei tehnyt mieli panna, vaan ällöttävää oli

Vierailija
18/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näin väittää? Se sinun olkiukkosi? 

Vierailija
19/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on seksuaalisesti vastenmielinen? Kuvaile?

Vierailija
20/23 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaantuisin. - Ja ei. Ei tuo kiusaantuminen olisi riippuvainen hänen ulkoisesta olemuksesaan kuin korkeintaan osaksi. En minä siitäkään pitäisi, että seksuaalisesi vetävän oloinen nainen ahdistelisii ja kiusaisi minua. En ymmärrä väiteä, että mies, kuin mies syttyy ja kiinnosuu ja kiinnostuu naisesta jos hän vain on tarpeeksi seksikäs, eikä haittaa vaikka nainen kiusaisi ja seksuaalisesti ahhdistelisi häntä.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi