Oon kova tyttö tuhlaan rahaa
Kommentit (17)
Jooo mä olen kanssa miettinyt sitä että mitä tuo "elämänlaatu"käsite varsinaisesti pitäää sisällään etttä jos ajatelllaaan esim että jotkut pikaruokaravintolata ovat maaailman kovinta bisnestä ja limonadi jotka tyyydyttää niiin minuusta esiim korkeaelämänlaaatu käsite on humpuuukia. Se on on ruokana etanoiita jotka ovat pahanmakuisia.
No paljonko menee kuukaudessa ja mihin menee eniten?
Vierailija kirjoitti:
No paljonko menee kuukaudessa ja mihin menee eniten?
Ainakin 900 euroa meikkiin vaatteisiin ja sisustamiseen, hyvään ruokaan ja huviin ;)
Tykkään rahasta ja miehistä joilta rahaa saa. En kiellä.
Hauskasti täältä poistuu vastauksia välistä
Olen jo teini-ikäisestä lähtien pitänyt sellaista vaatimustaso parisuhteissa, että mies maksaa aina. Mies maksaa ravintolakäynnit, elokuvateatterissa käynnit, tyttöystävän syntymäpäivälahjat/joululahjat, lomamatkat, yms.
Miehen täytyy olla maksukykyinen ja avokätinen. Köyhät ja saidat miehet saavat minulta aina pakit. Joka kerta. Miehen ulkonäkö tai älykkyys ei yksin riitä. Miehellä on oltava ulkonäköä, älyä ja rahaa.
N 34 (saman kumppanin kanssa 14 vuotta)
Mo 900€ ei oo kyllä mun mielestä paljon. Itsellä menee helposti 300€/ilta ravintolassa. Pari kunnon kuohuvaa, hyvää ruokaa ja muutama HYVÄ konjakki.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo teini-ikäisestä lähtien pitänyt sellaista vaatimustaso parisuhteissa, että mies maksaa aina. Mies maksaa ravintolakäynnit, elokuvateatterissa käynnit, tyttöystävän syntymäpäivälahjat/joululahjat, lomamatkat, yms.
Miehen täytyy olla maksukykyinen ja avokätinen. Köyhät ja saidat miehet saavat minulta aina pakit. Joka kerta. Miehen ulkonäkö tai älykkyys ei yksin riitä. Miehellä on oltava ulkonäköä, älyä ja rahaa.
N 34 (saman kumppanin kanssa 14 vuotta)
XDDDDD Mahtaa v...ttaa olla noin köyhä. En minäkään mitään pihipěllějä halua elämääni, mutta kykenen kyllä itse maksamaan hankintani. XD
Jos menen treffeille ja miekkonen ei tarjoa, saan hänestä huonon vaikutelman eikä jatkoa tule. Se ei tarkoita sitä, etten voisi ihan itse maksaa juominkeja ja mahdollisia syöminkejä, tosin en koskaan syö rehveillä.
Lisäksi minua v..ttaa ja ällöttää sellainen asenne, että kaikki on kallista. 5 euron kaffipaketti on kallis, 50 euron talvitakki on kallis, 200 euron NAHKAlaukku on kallis, 200 euron puhelin on kallis, 100 euron matto on kallis ja sitä rataa, kun nuo ovat oikeasti ihan tavallisia hintoja.
No onhan se helppo tuhlata, kun istuu pankin päällä.
Teitä on 13 tusinassa. Harvemmassa on ne säästeliäät tytöt.
Sanna