Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun on pakko saada tietää! Kun eron jälkeen äiti alkaa syyllistää lasta isästään

Vierailija
02.10.2020 |

niin tietääkö hän, kuinka se tuo tuhoaa lapsen täysin henkisesti? Tekeekö hän siis sen tahallaan? Esimerkiksi lasta, jota on hakattu ja käytetty hyväksi isän toimesta niin lapset ovat eron jälkeen jääneet äidille. Äiti sanoo aina, että olet tullut isääsi, lähetän sinut isällesi, jos..., sun isäsi on on taas tehnyt tuota ja tuota. Sinun vikasi, kun sinun isäsi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu?

En ole. Minun on vain pakko saada tietää tekikö hän sen tahallaan vai eikö hän oikeasti ajatellut.

ap

Vierailija
4/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari kertaa uhannut lähettää lapsen isälleen, kun ei ole alkanut kokeisiin lukemaan. Kummasti tulee motivaatiota lukemiseen jos vaihtoehtona on mennä isän luokse opiskelemaan. Mutta vain pari kertaa pitänyt uhata ihan viime kädessä.

Muuten en puhu kuvailemallasi tavalla.

Vierailija
5/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pari kertaa uhannut lähettää lapsen isälleen, kun ei ole alkanut kokeisiin lukemaan. Kummasti tulee motivaatiota lukemiseen jos vaihtoehtona on mennä isän luokse opiskelemaan. Mutta vain pari kertaa pitänyt uhata ihan viime kädessä.

Muuten en puhu kuvailemallasi tavalla.

Onko isä kaltoinkohdellut lasta ja menettänyt huoltajuuden? Kehottaisin lopettamaan ja keksimään rakentavamman tavan. Et arvaakaan, miten se tulee tulevaisuudessa vaikuttamaan lapseesi ja kuinka rikkovaa se on suhteellenne. 

Vierailija
6/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän