Minkä nimisiä oli koulussasi/ikäisissäsi eniten ja syntymävuotesi? ev
Kommentit (78)
Edellisten lisäksi Terhi, Mari, Teija, Janne ... Mutta eniten Janeja Ja Miioja!
myös 1975 synt
Tytöistä Sanna ja Minna, pojista Mikko ja Marko
vm 1976
Olen syntynyt vuonna 1987 ja koulukavereissa löytyi eniten Annoja ja Villejä.
1976
Sanna, Tiina, Kirsi
Marko, Timo, Sami
Sanna, Minna, Susanna, Laura, Anna, Anne, Mikko, Antti, Pekka. Olen syntynyt -83.
Ala-asteella oli kolme Anttia, kaksi Minnaa ja Jaria samalla luokalla.
vm77
-76
Poikia; Janne, Jani, Jaakko, Jukka, Markku, Marko, Mikko, Tomi, Tommi, Ville ja Petri.
Tyttöjä; Satu (näitä oli parhaimmillaan 4 samalla luokalla), Minna, Heli, Terhi, Jenni, Johanna, Elina, Miia/Mia ja Piia/Pia.
Antti, Mikko, Tuomas, Laura, Heidi ja Elina. Olen vuosimallia 1983.
Synt 1971 Keski-Suomessa, ja samalla luokalla ja vuosikurssilla oli monta allaolevaa:
- Kati, Minna, Sanna, Satu, Sari, Tanja, Katja, Annika, Mirva, Mirja, Annukka, Mervi, Tiina, Mia, Pia, Kirsi, Saija, Raija, Krista, Susanna, Johanna, Tuuli
- Janne, Jarmo, Jyrki, Sami, Jani, Kimmo, Tero, Jari, Riku, Teemu, Pekka, Jori, Marko, Juha, Mikko, Kai, Timo, Ville
Elina, Jenni, Henna, Jonna, Sanna sekä Jani, Juha, Heikki, Teemu, Ville
vm. 1984
Tytöistä ainakin Marja, Maria, Anna ja Laura olivat suosittuja. Pojissa useampi Joona ja pari Pekkaa. vm. 1988.
Pojista Mikko, Teemu, Aleksi, Ville, Jani ja Joni olivat suosiossa. Luokalla oli aina vähintään kaksi Jania ja Jonia. Rinnakkaisilla luokilla vaikka kuinka paljon lisää. Teemuja oli koulussamme ylivoimaisesti eniten.
Tytöistä suosituimpia olivat Jenni, Jenna, Julia, Sanna, Laura ja Maria.
Ja vm 1992
Laura, Jenni, Ville, Mikko, Aleksi
1991
Riitta, Tarja, Jari, Pekka vm. 1962
Johanna, Heidi, Marjut
Jani, Antti
vm -78
Olen syntynyt 1957. Luokkakavereissa (rinnakkaisluokat mukaan lukien) suosituimmat nimet olivat tytöistä Päivi, Paula ja Leena, pojista Matti, Markku ja Jari.
Anniina, Iina, Anna ja Tommi tulee mieleen
1991
Meidän luokalla oli kolme Mari-nimistä tyttöä.
Syntymävuosi -75.
Juha, Janne, Timo, Mika, Susanna, Kirsi, Jonna, Niina, Elina...
1982