Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi unohtaa ja antaa anteeksi,

Vierailija
16.12.2013 |

vanhemmilleen joita ei enää ole? Ja sille lapsuudelle jota on elänyt ja joka aiheutti aikuisena itsensä loppuun polttamista joka suunnasta ja keskeltä. Miten päästää irti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtomalla tai ainakin pakottamalla. Pitää myös osata ottaa uusi oma vastuu omista tekemisistään.

Vierailija
2/2 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteamalla että menneisyys nyt on sellainen kuin on, mutta tulevaisuus on sinun omissa käsissäsi. Et voi mennä sen taakse enää että lapsuus oli sellainen niin nyt minun loppuelämäni on paskaa. On epäreilua että lapsuus voi tuhota vuosikymmeniä elämästä, mutta siinä vaiheessa kun on sen verran selvinnyt kärsimyksistään että pystyy itse tietoisesti toimimaan toisin kuin lapsuus määrittäisi, niin kannattaa tehdä. 

Vanhempasi eivät anteeksiannollasi enää mitään tee, mutta sinun oloasi se voi helpottaa jos annat menneiden olla.

Tiedän ettei se ole helppoa. Oman lapsuuteni olen tietoisella tasolla jättänyt taakse enkä anna sen vaikuttaa enää päätöksiini ja valintoihini, mutta joku tilanne lapsuudesta saattaa yhtäkkiä palata painajaisen muodossa uniin. En varmaankaan voi sille mitään, muuta kuin ottaa opikseni: ainakin tiedän millainen ihminen en halua olla, jos en olekaan aivan selvillä siitä millainen haluan olla tai olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla