Kehtaisitko julkaista tällaisen kuvan kodistasi?
Tosi vakuuttava vinkki tässä blogissa ja sitä lisää inspiroiva kuvitus
http://www.lily.fi/blogit/bitches-brew/tata-kaytan-neutrogena-visibly-clear-2-1
Kommentit (30)
No ei näytä niin puhtaalta, että olisin kuvaa ottanut. Mutta, voihan se siivous alkaa pikkuhiljaa nyppiä, jos muut vain sotkevat ja on itse se ainoa, joka siivoaa. Siihen auttaa hyvin pois muuttaminen.
Laatan saumat saa kyllä puhtaaksi, mutta tuo altaan ja laatoituksen välinen saumaus näyttää juuri siltä saumausaineelta, joka ei puhdistu niin millään aineella tai jos aine on tehokas, lähtee se saumaus myös.
ehkä mä olen sitten jotenkin epätavallisen epähygieeninen, mutta en kyllä näe tuossa mitään omituista. Laatoista ja hanoista huomaa, että ihan mikään uusi kylppäri ei ole kyseessä (ei varmaan edes 2000-luvulta), joten aikojen saatossa ne teidän kastellitlojenne ihkut koti spa:t muuttuu myös elähtäneiksi, ellette tee kylppäriremppaa. Halusitte tai ette. Nuo saumat näyttää värjäytyneiltä, ja värjäymää voi tulla esim. juuri niihin saumoihin tulla kyllä ihan normaalissa käytössä, ilman että kukaan on hinkannut paskaa seinään tai muuta yhtä villiä.
Okei, hanat nyt ei kiillä puhauttaan, mutta tuskin ne silti mitään syöpäpesäkkeitä on. Tuohan on ihan vaan tuollaista pintatahraa, hammastahna/kasvojenpesuaine/saippua yms. roisketta, joka lähtee ihan pienellä rätinpyyhkäisyllä pois. Ei siis mitään kovin vakavaa.
Rauhoittukaa nyt tädit hyvät, älkääkä olo niin hysteerisiä!
Noh tuota... Mä en kyllä oikein ymmärrä tuon kuvan funktiota. Sen informaatioarvo on olematon ja kuva itsessään on pelkästään ruma. Blogi ei ole minulle ennestään tuttu, mutta jäin kyllä miettimään, että miksi tuo kuva on tuohon pitänyt laittaa. Tuon rasvaputelinhan olisi voinut kuvata missä tahansa. En varmaan itse olisi valinnut paskaista ja ankeaa lavuaaria taustaksi. Mutta sinänsähän tuo postaus on linjassa kuvituksen kanssa. Tyhjänpäiväistä asiaa, joka ei kiinnosta ketään ja kuva, jota ei tee mieli katsoa.
Ehkä soluasunnoissa asuu pääsääntöisesti sellaisia ihmisiä, joille sisustus ja kodin siisteys ei ole prioriteettina ykkösenä? Soluasunnoissa asutaan yleensä opiskelijoina, ja ointojen ohessa sitten käydään ehkä töissä ja biletetään. Siinä on kuulkaa sen verran paljon menoa ja meininkiä, ettei varmaan paljoa kiinnosta/ehdi ajatella/ole viitsimistä rueta pohtimaan kylppärin lavuaarin tummentuneita saumoja. Etenkin, kun ne tummumat on voineet olla siinä jo 10 asukasta sitten. Sitten tulee av-mammat, joilla ei etenkään päikkäriaikaan ole _yhtään_ mitään tekemistä (vaikka siis kotiäitiyshän on ihan täyttä työtä, tietty?!?!), ja alkavat ruotia vieraan ihmisen kylppärin saumojen kuntoa. Niin ja hanojen kans! Siinä on sitä elämää kerrakseen!
No kuka ostaa omasta pussistaan kalliit kalkinpoistoaineet ja välineet? Tuo on pinttymää ja kalkkisaostumaa, joka seuraa pitempiaikaisesta siivouksen laiminlyönnistä. Tämä on asunnon omistajan velvollisuus hoitaa, vuokralainen sitten ylläpitää puhtautta. Ei noi varmaan lähde ennen seuraavaa putkiremppaa...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 13:41"]
No kuka ostaa omasta pussistaan kalliit kalkinpoistoaineet ja välineet? Tuo on pinttymää ja kalkkisaostumaa, joka seuraa pitempiaikaisesta siivouksen laiminlyönnistä. Tämä on asunnon omistajan velvollisuus hoitaa, vuokralainen sitten ylläpitää puhtautta. Ei noi varmaan lähde ennen seuraavaa putkiremppaa...
[/quote]
yksityisellä ihan varmasti omistaja hoitaisikin kuntoon, mutta soluasunnossa on varmaan kyse opiskelija asunnosta. Yritäppä saada opiskelija-asuntosäätiö remppaamaan sun kylppäri kalkkisaostumien takia, niin sulle nauretaan koko syksyn räät päin naamaa.
No, minusta kuvassa ei ole mitään kummallista, enemmän ihmetyttää tällainen into muiden paheksumiseen...
Haluaisinpa nähdä teidän kylppärit, on ilmeisesti täydellisen puhdasta! :D En voi käsittää mitä tuossa on niin kamalaa. Ihan tavalliselta kylppäriltä näyttää, jos ei tuota vanhanaikaista hanaa lasketa. Ja mikä hirvee hinku on koko ajan puhua paskaa muista???
Miksei toi voi itse siivota?? Hyi hitto missä paskaläjässä elää.