Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosisadan krapula

Vierailija
12.03.2023 |

Auttakaa. Hirvee olo. Juon Jaffaa ja syön särkylääkettä. En uskalla liikkua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kykenee tuijottamaan ruutua, niin ei oo paha.

Vierailija
2/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuuks juot heikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nukkua päiväunet

Vierailija
4/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna jo parempi olo, tiedän kokemuksesta, kannattaa nukkua nyt aamuun asti

Vierailija
5/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari bisseä tasoittaa kummasti.

Vierailija
6/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin täälläkin. Kertokaa lisää kikkoja jotka auttaisi :/ Ulkoilukaan ei helpottanut.

Vierailija
7/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa.

Vierailija
8/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka jos et osaa juoda niin että ei tule krapulaa.

Vierailija
9/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitää säästää tasottavat

Vierailija
10/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni pahin krapula. Kieltämättä olin eilen hyvin humalassa , mutta vasta nyt alkaa oksentaminen vähän taukoamaan, iltapäivä kahdesta lähtien olen vain maannut kylpyhuoneen lattialla vadin kanssa ja kakonut kaikki sisälmykset ulos. Onneksi muu porukka ei ole kotona, on saanut edes yksin sairastaa.  Muistikuvat ovat aika hämäriä, mutta olen varmaan polttanut myös tupakkaa vuosien tauon jälkeen ja se tekee olosta vielä normaali kankkusta puolet kamalampaa.

Onneksi seuraava tyttöjen ilta on vasta syksyllä.

Vierailija
11/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo paha ole kun tänne voi kirjoittaa.

Pahat krapulathan menee niin lievimmästä pahimpaan.

1) pelkää että kuolee.

2)toivoo että kuolee.

3)pelkää ettei kuole.

Vierailija
12/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon krapulassa nukkuminenkin on mahdotonta. Muuta mahdollisuutta ei silloin ole kuin hyväksyä tilanne, juoda niin paljon nesteitä (vettä ja suolaa) kuin pystyy ja hakea voimaa siitä, että olo paranee tunti tunnilta - hitaasti, mutta paranee silti.

Vierailija
13/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä. Minun mittapuussa krapula, jossa oksentaa vielä puoli kymmeneltä seuraavana iltana on jotain käsittämöntä. Siis minä olen sievästi elävä yli nelikymppinen täti-ihminen, joka tottumattomana veti eilen aivan koomakännit. Heräsin vasta puolilta päiviltä vielä ihan humalassa ja olo tuntuikin siedettävältä vähän aikaa, kunnes helvetin portit aukesi iltapäivä kahden aikaan. Normaalisti olo voi olla vähän niin ja näin dagen efterin aamupäivällä, mutta iltapäivällä olen ollut kyllä ihan suht hyvässä kunnossa.

Vierailija
14/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitko sekaisin viiniä, kirkkaita, kaljaa ja lonkeroa ym? Pahimmat krapulat tulee juuri niin, lisäksi tupakan poltto Koita kestää.

Vierailija
15/25 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona join puolikkaan 0.375 viiniä pohjiksi, mutta aloitin kyllä jo iltapäivällä. Ennen syömistä otettiin alkujuomat, sitten kaksi lasia viiniä ruuan kanssa. Jälkiruoka likööri. Kaksi viinilasillista ja näämmä loppuillasta vielä kaksi paukkua. Muistikuvat loppuillasta ovat aika hämäriä, mutta kuitit laukussa kertoisi näin. Taksilla olen tullut kotiin 5.36, joten pilkkuun on taidettu kuppilassa viihtyä.

Ihan heti ei tarvitse mitään alkoholipitoista maistella.

Vierailija
16/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona join puolikkaan 0.375 viiniä pohjiksi, mutta aloitin kyllä jo iltapäivällä. Ennen syömistä otettiin alkujuomat, sitten kaksi lasia viiniä ruuan kanssa. Jälkiruoka likööri. Kaksi viinilasillista ja näämmä loppuillasta vielä kaksi paukkua. Muistikuvat loppuillasta ovat aika hämäriä, mutta kuitit laukussa kertoisi näin. Taksilla olen tullut kotiin 5.36, joten pilkkuun on taidettu kuppilassa viihtyä.

Ihan heti ei tarvitse mitään alkoholipitoista maistella.

Aurinkoista tätä päivää, leuka rintaan ja kohti uusia seikkailuja 😊

Vierailija
17/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se on krapula ja laskuhumala joka pisti pisteen minunkin viinankäytölle. Kohteliaisuutani voin juoda ruokajuomana viiniä, mutta siihen päättyy. Joskus olen käyttänyt lihasrelaksantina sormustimellisen viinaa. 

Vierailija
18/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää viinaa koneeseen. Sillä krapulasta pääsee hetkeksi eroon.

Minä kyllästyin krapuloihin jo kymmenen vuotta sitten. En ole sen koommin juonut. En ole kyllä kärsinyt krapuloistakaan. 

Tuskin juon enää koskaan. Nyt ainakin luulen niin. Kun pistää plussat ja miinukset vaakaan, niin elämä ilman viinaa on kokonaisuutena parempi kuin elämä viinan kanssa.

Vierailija
19/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helvetillinen krapula, ei kyllä pysty ottaa tasottavia. Pelkkä ajatuskin saa hoipertelemaan vessaan kakomaan limaa, jos sitäkään enää irtoo.

Ei muuta ohjetta ap:lle kuin, että tsemppiä!

Vierailija
20/25 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula on lahja ettei ihminen juo itseään hengiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi