Kerro hyvät niksisi tähän ketjuun
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun siivoat kaappeja, heitä pois kaikki, mitä ei ole vuoteen tarvittu
Hyvä idea päästä eroon turhasta. Esim. sammutuspeitettä en ole tarvinnut ikinä, joten heitän sen pois.
Mullakin on turhia lamppuja kaapissa. Mäkeen vaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Miten ne hellannappulat saisi irti? Olisiko siskoilla niksiä?
Johan tuossa oli ne pihdit.
Sitruunan mehu ,vedellä laimennettu omenaviinietikka,kookosöljy ovat hyviä luomu" deodorantteja"
Vierailija kirjoitti:
fairy käy anaaliliukkarista, kaikki nestesaippuat
seksin jälkeen on sitten kiva pierrä saippuakuplia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea päästä eroon turhasta. Esim. sammutuspeitettä en ole tarvinnut ikinä, joten heitän sen pois.
Minä en säilytä sammutuspeitettä kaapissa, vaan uunin vieressä. Tämä on mun niksi.
Useimmat tietää, että veritahrat kannattaa huuhdella kylmällä vedellä ennen pesua. Harvempi tietää, että tämä pätee ihan kaikkiin muihinkin eritteisiin, muuten voi jäädä hajuja tai kudokseen "palanutta" proteiinia.
Ulosteen haju lähtee vessasta/vessanpöntöstä nopemmin pois kun muistaa vetää sen jätöksen pois huuhtelulla.
Isoon nälkään voi tilata pitsalähetin.
Jos sulla on pimeetä kämpässä, niin laitapa kuule valot päälle.
Sinappi auttaa palovammoihin. Tosijuttu siis. Jääkaapissa on kohelolla kotikokilla aina purkki Dijonia.
Kokeilin ensimmäisen kerran aikanaan kun tartuin uunipeltiin ilman patalappua (ei kannattanut). Jäävesikippokaan ei auttanut kipuun, istuin 2 h käsi vedessä, voin olla 30 sek. ilman. Voitelin tassun sinapilla (mies vinkkasi), annoin kuivua kuoreksi, huuhtelin pois. Lopputulema: ei kipua edes lämpimän veden alla, ei punoitusta, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en säilytä sammutuspeitettä kaapissa, vaan uunin vieressä. Tämä on mun niksi.
Minä säilytän sammutuspeitettä hellannappuloiden päällä, niin silloin niitä ei tarvitse irroitella pyyhkimistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Mä jo luulin että sen voi syödä alkupaloina. ;)
bläk hjyymör kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo luulin että sen voi syödä alkupaloina. ;)
sori! sitähän sä tarkoititkin. PAM! Im dead!
Pillupuhelinta voi käyttää myös persepuhelimena.
Vanukkaat maistuvat myös täytekakuissa. Väliin tai päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän sitä siinä suoraan hellan yläpuolella
Vierailija kirjoitti:
Vanukkaat maistuvat myös täytekakuissa. Väliin tai päälle.
Ja parhaimman makuisia ovat lasten vanukkaat.
Zinc
Hellan nappuloista lähtevät astemerkinnät kun pesette niitä pesukoneessa tai liian voimakkaassa pesuaineessa.
Koiran karvat lähtevät helposti matosta kuivauslastalla, sillä on muutenkin nopea lakaista lattia.