G: oletteko hairahtaneet täys kusipäihin?
Niin, eli jotenkin vaan ihastunut täys sikamieheen. Sellaiseen, joka osasi sanoa kaikki oikeat sanan oikeaan aikaan, sai sydämen pamppailemaan jne. mutta osoittautuikin täydeksi pettymykseksi.
Itselle kävi näin juuri, ja nyt mietin miten olinkin niin tyhmä !? Kaikki lauseet niin kliseisiä, sänkyyn mentiin melkeen heti koska mies osasi kaiken maailman luritukset niin hyvin ja olin ihan päästäni pyörällä. Ja pikkuhiljaa 3kk aikana alkoi selvitä totuuksia jos toisenlaisia ja exiäkin tulvi ovista ja ikkunoista..Jotenkin havahduin horroksesta ja lopetin jutun. Nyt tästä n. 1kk aikaa ja mietin vaan että oliko se typerä sinisilmäinen nainen todella MINÄ :D
Kommentit (25)
Rapatessa roiskuu. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Jep. J.S. Turku. Pysykää kaukana.
Mun mielestä tuollaiset ihmiset, oli mies tai nainen, on vaan niin tunnevammaisia. Siis kuinka toiselle voi tehdä niin!? Itse ainakin sanon aina suoraan jos ei kiinnosta heti alussa, kun ei silloin vielä ole tunteita alkanut kasvaa.
Mitä ihmettä nämä ihmiset hyötyvät siitä, että saavat vaikka viidestä eri naisesta vaan pintapuolen kun toinen vaihtoehto olisi saada ihan aidosti jostain naisesta kaikki.
Nim.merkillä mies majoitti aina exänsä luokeseen kun en ollut paikalla. Yök kun tuli käytetty olo
Erehdyin kerran tapailemaan yhtä kuvottavaa kusipäätä, jolla oli yhtä kusipäisiä kavereita. Mies oli komea kuin mikä ja olin ihan onnessani kun moinen alkoi minua piirittää. Tapailtiin (ja harrastettiin seksiä) jonkun aikaa, kunnes juttu alkoi saada vähän outoja piirteitä. Oltiin esim. yhdessä illalla kaupungilla, yhtäkkiä tyypin kaverit ilmestyivät jostain siihen mesoamaan ja tämä mun deitti olikin siinä samassa juttelemassa toisella puolella katua jonkun toisen naisen kanssa. Kaverit väittivät, että se oli yhden heistä tyttöystävä. No miksipä tämä minun deittini sitten meni sinne juttelemaan? Hmmm. Tällaisia tilanteita oli muitakin, tyyppi aina katosi yhtäkkiä jonnekin, teki ohareita, oli joissain tilanteissa tosi vaivaantuneen näköinen jne.
Sitten alkoi sellainen touhu, että nämä kaverit alkoivat kohdella minua törkeästi, ehdottelivat seksiä, haukkuivat ja keksivät ties mitä loukkauksia kun kieltäydyin ym ym. Yksi heistä taisi olla vähän hyväsydämisempi ja sanoi minulle jossain vaiheessa, että "XX ei ole sun arvoinen, lemppaa se". Tosin siinä vaiheessa kuvittelin, että tämäkin halusi vain päästä housuihini.
Homma päättyi niin, että mies ei yhtäkkiä enää vastannut puheluihini, katosi kartalta totaalisesti. Kun lopulta häneen törmäsin, oli todella tyly. Ja tietenkin hänellä oli uusi nainen siinä vaiheessa.
En osaa oikein kuvailla kunnolla tätä juttua, mutta se oli jotenkin ihan kuvottavaa. Olin miehelle ja hänen kaveriporukalleen joku ihmeen naurunaihe, ilmeisesti joku helppo panopuu jota voisi porukalla kierrättää. Tyypillä taisi sitä paitsi olla uusi nainen kiikarissa koko ajan.
Eikä tämä sikailu päättynyt siihen, kun suhde tuon kusipään kanssa päättyi. Joitakin kuukausia myöhemmin seurustelin ihanan miehen kanssa, ja tämä kusipääporukka oli meidän kimpussamme aina kun satuttiin törmäämään. Haukkuivat minua ja uutta poikaystävääni päin naamaa ja tekivät kaikkensa myrkyttääkseen koko homman.
Ja koko porukka opiskelijoita kauppakorkeakoulussa, huh huh.