G: oletteko hairahtaneet täys kusipäihin?
Niin, eli jotenkin vaan ihastunut täys sikamieheen. Sellaiseen, joka osasi sanoa kaikki oikeat sanan oikeaan aikaan, sai sydämen pamppailemaan jne. mutta osoittautuikin täydeksi pettymykseksi.
Itselle kävi näin juuri, ja nyt mietin miten olinkin niin tyhmä !? Kaikki lauseet niin kliseisiä, sänkyyn mentiin melkeen heti koska mies osasi kaiken maailman luritukset niin hyvin ja olin ihan päästäni pyörällä. Ja pikkuhiljaa 3kk aikana alkoi selvitä totuuksia jos toisenlaisia ja exiäkin tulvi ovista ja ikkunoista..Jotenkin havahduin horroksesta ja lopetin jutun. Nyt tästä n. 1kk aikaa ja mietin vaan että oliko se typerä sinisilmäinen nainen todella MINÄ :D
Kommentit (25)
En tiedä osasiko tuo mies edes sanoa mitään, mutta joskus nuorena hairahdin sellaiseen sovinistimieheen jolla oli selkeä mielipide että naisen paikka on keittiössä ja muuta vastaavaa. Silloin kukaan muu mies ei halunnut vakavaa suhdetta, mutta tämä halusi ja siksi tartuin tilaisuuteen. Aika pian selvisi että hän halusi vakavan suhteen vain siksi että joku laittaisi hänelle ruoat ja siivoaisi jäljet.
Olen hairahtanut, mutta jälkikäteen ajateltuna en ole ihan varma onko mies täys kusipää, vajakki vai onko sillä joku adhd tai muu neurologinen häiriö. Itsekkin olen vissiin vajakki, koska takasin sille lainaa jota tässä kuuden vuoden jälkeen edelleen makselen. Mies vainoaa edelleen tekstiviesteillä (joihin en ikinä vastaa) ja uskoo varmaan itsekin, että tulee joskus maksamaan mulle velkansa takaisin.
jep tuttua touhua... Mulla se loppui siihen kun miehen paras kaveri kertoi miehen panevan kahta muutakin mimmiä samaa aikaa. Itse olin ihan hajalla, mutta jälkeen päin ajateltuna kaikki merkit oli ihan nenän edessä, mutta hurmioissani en niihin halunnut uskoa.
Tollaset miehet on vähän niinkuin vesirokko, jokaisen naisen pakko "sairastaa" kerran, jotta tajuaa että on niitä ihan oikeitakin kunnon miehiä olemassa.
No itse tunnun vetävän puoleeni vain tuollasia miehiä, enkä voi ymmärtää miksi en ikinä opi. Taas tässä nuollaan näppejä, koska olin ihan varma että "kyllä mä tuosta vielä kunnon miehen koulutan" . JUU eipä onnannu ei.
Mä olen kusipäämagneetti.
Eräs baaripanno jäi roikkumaan muhun ties miten pitkäksi aikaa. Mun piti perustella sille, miksi en halua parisuhdetta. Sanoi olevansa erittäin ihastunut muhun ton yhden yön jälkeen. Ei siis tunnettu etukäteen.. En meinannut mitenkään päästä miehestä eroon, homma alkoi käydä todella ahdistavaksi.
Exän kanssa oltiin avoliitossa. Meillä meni hyvin, mitä nyt mies oli tosi itsekäs. En koskaan valittanut asiasta, luulin sen mukavuudenhalun jne olevan ihan normaalia. Jätti ihan puun takaa, puhui vielä pari päivää ennen jättämistä yhteisestä tulevaisuudesta. Satuin olemaan muualla kun halusi erota, jätti netissä. Ei ollut kuulemma tunteista kiinni, mun elämä oli kuulemma liian hankalaa sulatettavaksi :D. Muutettiin erilleen, mutta edelleen säädettiin ja antoi mulle toivoa yhteenpaluusta. Vuoden siinä sitten paneskeltiin ja pidettiin hauskaa, kunnes totesi taas NETISSÄ, että ei tästä taida tulla mitään. Sanoin sille, et ois ollu reilua ilmottaa asia vähän aiemmin, mulla kun oli tunteet pelissä. Totesi, että sillä mitää tunteita ole edes ollut. Ilmeisesti kävi vaan panemassa ja vuoden piti mua huvikseen "narussa", ihan kun olisin joku nukke jolla voi leikkiä miten huvittaa.
Tämän jälkeen olen tapaillut yhtä miestä, tosin mitään seksuaalista ei oo tapahtunut. Ihastuin siihen aika tavalla, tavattiin siis nettideittisivustolla. Voisin sanoa tuntevani miehen aika hyvin, kun ollaan niin paljon oltu tekemisissä. Noh, pikkuhiljaahan se sitten paljastui oikeaksi alkoholistiksi (viinaa joka päivä) ja taitaa sillä olla vähän muitakin ongelmia. Järkyttävää kyllä, olen edelleenkin kiinnostunut hänestä. En ymmärrä edes, mikä tää juttu oikein on. Ei olla nähty varmaan kuukauteen, en ole kysynytkään.. Ajattelin antaa sen nyt rauhassa selvitellä noita asioitaan, en missään nimessä halua ahdistella ja roikkua. Silti se ottaa muhun yhteyttä, jos en oo pariin päivään ilmotellu itestäni mitään.
Hyvä ap että tajusit niin nopeasti! Mulla meni 4 vuotta elämästä! Itkettää kun ajattelen sitä aikaa ja kaikkia niitä hetkiä kun olisi pitänyt lähteä mutta hän puhui minut ympäri. En tajua mikä minuun meni ja eron jälkeen ajattelin häntä toooodella pitkään..jos asuisi samassa kaupungissa niin ei tulisi kyllä mistään mitään :( en käsitä miten jollain voi olla sellainen henkinen ote..
Joo. Enkä valinnut tuollaista miestä, musta vaan eivät ole muut kiinnostuneet! Joskus sitten olen epätoivoissani yksinäisyyteeni kyllästyneitä hairahtunut ja kerta toisensa jälkeen iskenyt käteni paskaan.
Mä olen kiltti, kieltämättä vähän heikkoitsetuntoinen hissukka, mutta yleisesti kuitenkin järkevä, kunnollinen ja rauhallinen. Oon ihan nätti, mutta kunnon miehille kai liian tylsä ja särmätön. Mutta näille kusipäille kuin kärpäspaperia.
Oon nyt päättänyt, että kerran tarjonta on tätä enkä parempaa saa, antaa olla. Asiaa helpottaa se, että onnistuin hankkiutumaan raskaaksi yhdelle holtittomalle adhd-tyypille, jonka kanssa on mahdotonta elää. En todellakaan halua altistaa lastani sille sekoiluille, mitä tähänastiset miessuhteeni ovat olleet, joten pysyn kaukana kaikista suhteista. Tällä hetkellä alkujärkytyksestä toivuttua loppuelämä kahdestaan lapsen kanssa tuntuu varsin ihanalta ajatukselta, sain vihdoin perheenkin, eikä minun sen haaveeni vuoksi tarvitse enää hakata päätä seinään yhdenkään kusipään kanssa!
7 jatkaa: Mulla ihan sama tilanne muuten kuin ysillä, ei vaan ole lasta. Sehän tässä se ongelma on, että haluan lapsen tulevaisuudessa. Onneksi olen vasta 24, joten kai mulla on aikaa.. Tiedän kyllä, että pystyn tarvittaessa kasvattamaan lapsen totaalisen yksin, mutta eihän se ihannetilanne ole. Enkä pääse koskaan suhteissa niin pitkälle, että joku lapsen yrittäminen olisi ajankohtaista. Mun miesjutuista vaan ei tunnu tulevan mitään. Kukaan normaali ei kiinnostu minusta. Mun mielestä mun ei tarvitse tyytyä eksäni kaltaisiin kusipäihin, alkoholisteihin, järkyttävän ripustautuviin tyyppeihin tai muihin "ongelmaisiin". Vedän puoleeni kaikenlaisia narsisteja ja muita hyväksikäyttäjiä :(
Tuttua touhua. Ja itse jotenkin vielä roikuin miehessä niiin nolosti, joka päivä laitoin viestiä. Mies sanoi olevansa todella ujo naisten suhteen, ja mähän ajattelin että sitä vaan ujostuttaa kun ei kuulu (jälkikäteen ajateltuna en käsitä typeryyttäni). NO JA PASKAT se oli taas sellainen lipevä lause jolla saa kaikki naiset kuorossa huokaamaan "aaaaw". vittu ku ihminen voi olla tyhmä!
Heikko itsetunto houkuttaa kusipäitä. Itse väitin tätä vastaan pitkään, mutta kyllä se niin on. Olen itsekin ns. kusipäämagneetti tällä hetkellä, enkä suostunut hyväksymään, että viimeisin parisuhteeni teki reikiä itsetuntooni.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:28"]
Niin, eli jotenkin vaan ihastunut täys sikamieheen. Sellaiseen, joka osasi sanoa kaikki oikeat sanan oikeaan aikaan, sai sydämen pamppailemaan jne. mutta osoittautuikin täydeksi pettymykseksi.
Itselle kävi näin juuri, ja nyt mietin miten olinkin niin tyhmä !? Kaikki lauseet niin kliseisiä, sänkyyn mentiin melkeen heti koska mies osasi kaiken maailman luritukset niin hyvin ja olin ihan päästäni pyörällä. Ja pikkuhiljaa 3kk aikana alkoi selvitä totuuksia jos toisenlaisia ja exiäkin tulvi ovista ja ikkunoista..Jotenkin havahduin horroksesta ja lopetin jutun. Nyt tästä n. 1kk aikaa ja mietin vaan että oliko se typerä sinisilmäinen nainen todella MINÄ :D
[/quote]
Kerro vähän tarkemmin, nää on huippuja! Mitä tuo "exiä ovista ja ikkunoista" tarkoittaa?
Itse tuhlasin kaksi ja puoli vuotta elämästäni täydelliseen kusipäähän. Pahinta on, että tiesin miehen jo ennestään ja siis tiesin kusipäisyydestäkin, mutta niin vaan menin rakastumaan. Nykyään välit poikki totaalisesti, enkä aio tavata tuota ihmistä enää koskaan.
7/10, tää voi normaaleissa suhteissa elävistä kuulostaa ihan pimeältä, mutta tämä vahinkoraskaus oli parasta mitä mulle saattoi tapahtua ja olen vauvasta ja nyt todella onnellinen. Toivottavasti kaikki menee hyvin, toista tilaisuutta nimittäin tuskin tulee!
Olen aika paljon vanhempi kuin sinä enkä varmasti olisi näin kauaa moneltakaan mieheltä jaksanut kaikenlaista perseilyä katsella, ellei ero olisi aina tarkoittanut sitä, että joudun hautaamaan haaveet lapsesta ja perheestä ehkä lopullisesti.
Toivon nyt vain, että oikeasti saan kesällä vauvan elävänä syliin. En ole mistään ikinä näin paljon haaveillut kuin omasta lapsesta. Ehkä minunkin elämässäni saattaa joku onnistua!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:34"]
Olen hairahtanut, mutta jälkikäteen ajateltuna en ole ihan varma onko mies täys kusipää, vajakki vai onko sillä joku adhd tai muu neurologinen häiriö. Itsekkin olen vissiin vajakki, koska takasin sille lainaa jota tässä kuuden vuoden jälkeen edelleen makselen. Mies vainoaa edelleen tekstiviesteillä (joihin en ikinä vastaa) ja uskoo varmaan itsekin, että tulee joskus maksamaan mulle velkansa takaisin.
[/quote]
Tuo rahan lainaaminen on kyllä käsittämätön juttu. Sulla on varmaan ollut jokin mielenhäiriö.
[/quote]
Itsekin olen täysin typeryyttäni eräälle adhd-tapaukselle rahaa lainannut, eipä tuota näköjään kiinnosta maksaa takaisin, muiden akkojen luona taitaa tälläkin hetkellä laukata kun ei miehestä mitään kuulu. On niin hyväksikäytetty olo.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:40"]
[/quote]
Itsekin olen täysin typeryyttäni eräälle adhd-tapaukselle rahaa lainannut, eipä tuota näköjään kiinnosta maksaa takaisin, muiden akkojen luona taitaa tälläkin hetkellä laukata kun ei miehestä mitään kuulu. On niin hyväksikäytetty olo.
[/quote]
Istut kotona odottamassa jonkun kusipään soittoa? Herää, nainen!
Kysykää seuraavan kerran siltä mieheltä, että huljuuko päässäsi?
Jos vastaus on, ei hulju, niin tiedätte, että kyseessä on täys kusipää.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:50"]
Kysykää seuraavan kerran siltä mieheltä, että huljuuko päässäsi?
Jos vastaus on, ei hulju, niin tiedätte, että kyseessä on täys kusipää.
[/quote]
Kiitos vinkistä! Tai vielä parempi: ravistelee hieman ja kuuntelee, kuuluuko hölskyntää.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:30"]
[/quote]
Tuo rahan lainaaminen on kyllä käsittämätön juttu. Sulla on varmaan ollut jokin mielenhäiriö.
[/quote]
Nuori ja rakastunut. Eikö siinä ole jo tarpeeksi mielenhäiriötä? Siperia opettaa.
Ennen nykyistä miestä tapailin täys idioottia noin puoli vuotta. Itse olin (luulin olevani) täysin rakastunut, mutta aina kun olin siellä yöni viettänyt oli jotenkin tosi paska fiilis kun meni kotiin, ei ollenkaan sellainen vastarakstuneen kepeä vaan ahdistunut kun tiesin ettei miehestä kuulu taas viikkon mitään... En käsitä miten jaksoin miestä katella osasi kai vaan sanoa aina oikeat sanat.
Mutta sitten tapasin nykyisen maailman ihanimman miehen, ja alusta asti on ollut niin turvallinen ja hyvä olla. Ei tätä rakastumisen tunnetta voi edes verrata edellisen miehen aikaan saamaan tunteeseen.
Täällä toinen ilmoittautuu!
Ihan ihme roskasakkia tunnun kerääväni! Miehet valehtelee jo ensi tapaamisella nimensä/ikänsä/työnsä, alkavat soitella kaikenmaailman mitä kuuluu-puheluita viikko tolkulla, mutta eivät pyydä kahville tai mitään. Mitääääh?!?!