Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun "tyttöjen illoista" on tullut melkein mahdottomia!

Vierailija
15.12.2013 |

Ennen tapasimme ystävien kanssa yleensä tyttöporukalla, mutta TAAS pari naista haluaa tuoda tulevaan tapaamiseemme miehensä. En ymmärrä miten tämä on mennyt tällaiseksi, olisi ihanaa tavata vain näitä ystäviäni ja jutella kunnolla. Tilanne muuttuu kun miehet ovat mukana, samoista asioista ei voi puhua :( Kuitenkaan en voi kieltää näitä miehiä tulemasta, en halua loukata ystäviäni.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:15"]

Mun mies on todella mustasukkainen, on helpompi ottaa hänet mukaan kuin tapella. Vaikka itsekin haluaisin viettää tyttöjen illat tyttöjen iltoina..

[/quote]

Ymmärrän miestäsi. Ei naisetkaan anna miehensä lähteä miesten iltoihin. Samat rajoitukset kuuluvat tasa-arvon nimissä kummallekin sukupuolelle.

Vierailija
62/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:16"]

En ole koskaan ollut tyttöjen illassa, vaan minulla on aina ollut sekä miehiä että naisina kavereina. En keksi mitään sellaista asiaa, josta ei voisi miespuolisten ystävien läsnäollessa puhua.

[/quote]

En minäkään. Tyttöjenilta-käsite on minulle ihan outo. Ollaan aina kokoonnuttu kaveriporukalla ja ei ole ollut mitään miehiltä salattuja kikatusjuttuja.

Kokoonpanot ovat muuttuneet välillä, mutta aina sekaporukalla. Ja ikää on jo 52v ja en ole vielä törmännyt ystäväpiirissäni naisiin, jotka haluaa vain tyttöjen iltoja.

Outo käsite kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:46"]

Ilmoittakaa miehille, että aiotte pitää feministien paikallisyhdistyksen kokouksen.

[/quote]

Eikö mies voi olla feministi?

[/quote]

Naisasialiike Unionin tuoreen linjauksen mukaan ei.

[/quote]

Luepa uutiset uudestaan ja kokeile faktoja seuraavalla kerralla. Jos et ymmärrä, kysy joltakin aikuiselta.

Vierailija
64/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on sovinisti nainen, ja onko niitä. Ps. kuva ois kiva ylläri.

Vierailija
65/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olkaa onnellisia jotka pääsette tyttöjen iltaan! Minä en ole koskaan ollut, ei ole siskoja tai naispuolisia kavereita, työkin on alalta jossa 99% porukkaa on miehiä. Sanomattakin selvää että lapseni on poikia. Mulle kasvaa kohta pallit :'(

Vierailija
66/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:54"]

Voi olkaa onnellisia jotka pääsette tyttöjen iltaan! Minä en ole koskaan ollut, ei ole siskoja tai naispuolisia kavereita, työkin on alalta jossa 99% porukkaa on miehiä. Sanomattakin selvää että lapseni on poikia. Mulle kasvaa kohta pallit :'(

[/quote]

Tämä oli hyvä :) Mutta sullahan pitäis olla "hyvänä jätkänä" sitten edellytyksiä päästä poikien iltaan?

Vierailija
67/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:54"]

[/quote]

Tämä oli hyvä :) Mutta sullahan pitäis olla "hyvänä jätkänä" sitten edellytyksiä päästä poikien iltaan?

[/quote]

Saa arvata kiinnostaako jäkis yms??? Ei!!!!

Vierailija
68/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 17:02"]

En ole koskaan ollut tyttöjen illassa, vaan minulla on aina ollut sekä miehiä että naisina kavereina. En keksi mitään sellaista asiaa, josta ei voisi miespuolisten ystävien läsnäollessa puhua.

[/quote]

En minäkään. Tyttöjenilta-käsite on minulle ihan outo. Ollaan aina kokoonnuttu kaveriporukalla ja ei ole ollut mitään miehiltä salattuja kikatusjuttuja.

Kokoonpanot ovat muuttuneet välillä, mutta aina sekaporukalla. Ja ikää on jo 52v ja en ole vielä törmännyt ystäväpiirissäni naisiin, jotka haluaa vain tyttöjen iltoja.

Outo käsite kyllä.

[/quote]

Te olette kyllä jääneet jostain paitsi, täytyy sanoa. Minä olen 44v ja mulle tyttöjen illat tai tapaamiset naisporukalla ovat aina olleet tärkeitä. Eikä kyse ole mistään miehiltä salatuista aiheista puhumisesta, todellakaan...

Vierailija
69/75 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai et keksi? Aika huono mielikuvitus...

Vierailija
70/75 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottakaas kun teillä on lapsia. Sitten tyttöjen illat onnistuvat taas, koska miesten pitää jäädä kotiin hoitamaan lapsia. 😉

Vierailija
71/75 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kumma, ettei näillä miehensä mukaan raahaavilla naisilla ole enää (vai lieneekö konsaan ollutkaan?) tarvetta puhua mistään luottamuksellisesti ystäviensä kanssa? Pelkkää salonkikelpoista kahvipöytäkeskusteluako se sitten heidän kanssaan nykyään on? Ja varmaan raportoivat kaiken miehilleen, jotta heillä olisi jotain yhteistä jaettavaa? Ovatko tavallista epävarmempia, takertuvampia ja miellyttämisenhaluisempia suhteessa miehiinsä? Voihan sitä itsekseen katsoa, että no, hän ei varmaan halua taaskaan tulla tyttöjen iltaan, joten vietetään se meidän muiden kesken.

Vierailija
72/75 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:06"]

Näiden kahden miehet ovat siis kavereita ja nämä naiset, joiden miehet ovat kavereita, haluavat miehet mukaan. On meillä muillakin miehiä, mutta heitä ei kiinnosta tulla. Ihan kivoja ovat nämä miehet, mutta en aina heitä jaksaisi tavata. Ja siis tapaamisista ei puhuta tyttöjen iltoina, tapaamisina vain ;)

Ap

hö miten ne sitten voi tietää ettei miehiä saa tuua :D ?????

Anni täällä hei, tulisitko illanistujaisiin Sanni ja Minnakin ovat tulossa.

Tässä vaiheessa ymmärrät olla ottamatta Kallea mukaan, tai sitten kysyt onko kyseessä tyttöjen kokoontumisajot.

Vierailija
73/75 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo käsite kyllä.

Näetkö koskaan naispuolista yksittäistä ystävääsi ilman miestäsi?

Vierailija
74/75 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset naiset kutsuvat itseään tytöiksi?

Vierailija
75/75 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en tykkää tyttöjen illoistakaan, mutta ymmärrän että muut tykkää ja minusta niihin miehen raahaaminen mukaan on sanoinkuvaamattoman järjetöntä! Mutta että joku mies oikeasti haluaa olla mukana tyttöjen illassa? Ei voi olla ihan tervettä sekään. Luulisi, että yksi kerta riittää. Varsinkin, jos oikein kovaan ääneen osallistujat muistavat mainita vähintään kerran jokaisessa lauseessa, että nyt vietetään TYTTÖJEN iltaa ja kylläpä meillä on ihanaa meikata, jutella naistenlehdistä, juoruista tai koruista, kynttilöistä, terveyssiteistä ja merkkilaukuista TYTTÖJEN illassa. Luulisi siinä raavas mies kalpenevan ja haluavan kaljalle.

Niin oikeastiko yrität esiintyä naisena? :D Mutta hyvä että olet sentään sen tajunnut, että tyttöjen ilta on vain naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi