Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun "tyttöjen illoista" on tullut melkein mahdottomia!

Vierailija
15.12.2013 |

Ennen tapasimme ystävien kanssa yleensä tyttöporukalla, mutta TAAS pari naista haluaa tuoda tulevaan tapaamiseemme miehensä. En ymmärrä miten tämä on mennyt tällaiseksi, olisi ihanaa tavata vain näitä ystäviäni ja jutella kunnolla. Tilanne muuttuu kun miehet ovat mukana, samoista asioista ei voi puhua :( Kuitenkaan en voi kieltää näitä miehiä tulemasta, en halua loukata ystäviäni.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:28"]Jos joku mustasukkainen mies änkeää väkisin mukaan niin sitten muiden naisten pitää ottaa kynsilakat, ripsipidennykset, hiuspinnit ja väriputelit esiin ja ilmoittaa että nyt tehdään harjoitusmeikit KAIKILLE, ja sitten koska aikaisemmin ei ole ollut miestä meikattavana niin tietysti hänestä aloitetaan samalla kun joku raahaa vaimon jonnekin hiusten raidoitukseen eli sidotaan johonkin tuoliin niin mies ei voi pelastautua kuin yksin paikalta. Tai sitten kestää koko meikkihössötyksen.

Oikeasti, jos joku päätyy sellaisen miehen kanssa yhteen joka rajoittaa sosiaalista elämää niin älkää jättäkö kaveria vaan käykää vaikka kotoa väkisin kaappaamassa matkaan!

[/quote]

Se sais turpaan sen jälkeen.

Vierailija
42/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:25"]Mulla on vähän aihetta liippaava ongelma. Mieheni on myös kaveriporukastamme useamman tyypin kaveri myös itse, ts. viettää näiden kanssa aikaa. Porukkaamme kuuluu myös yksi mies, olemme siis opiskelukavereita. Ensi viikolla olisi tarkoitus kokoontua ja viettää yhdessä iltaa ennen kuin kaikki hajaantuvat joulun viettoon. 

Mä oon olettanut että mieheni on tervetullut tän porukan mukana viettämään iltaa ja tapaamaan tyyppejä, jotka ovat myös hänenkin ystäviään. Mutta itse stressaa asiasta tosi paljon eikä tiedä onko tervetullut. Ystäväni kysyvät yleensä kuitenkin muodossa "tuletteko?", jolloin voisin olettaa että se on ok kaikille, ilman että sitä erikseen jokaiselta kysyn? Jos meillä olisi ns. tyttöjen ilta niin en tietenkään raahaisi ukkoani mukaan. 

[/quote]

laittaisin jonku ryhmäviestin facessa ja kysyisin onko muiden miehet tulossa.

[/quote]

Muilla ei ole mistä tai sitten suurin osa ei ole edes tavannut koko tyyppiä. Mutta omaani oon mm. tutustunut yhden ystäväni kautta (he tunteneet jotain 5 vuotta) ja muutkin häntä tavaneet enemmän tai vähemmän. Kaikki tulevat toimeen keskenään. 

Ystäväpiirimme ei edes ole nykyään kovin tiivis, kaikki puuhailevat omiaan ja näemme melko harvoin.Onko naiivia ajatella että mieheni voisi olla osa porukkaa?  Haluisin ajatella että kaikista on vaan mukavaa nähdä toisiaan eikä tarvisi spekuloida sitä kuka on tervetullut ja kuka ei... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:16"]En ole koskaan ollut tyttöjen illassa, vaan minulla on aina ollut sekä miehiä että naisina kavereina. En keksi mitään sellaista asiaa, josta ei voisi miespuolisten ystävien läsnäollessa puhua.

[/quote]

En mäkään keksi asiaa, mistä en voisi puhua omien miespuolisen ystävien kanssa.

Naispuolisen ystävien miehet vaan eivät ole mulle sillälailla läheisiä ystäviä, vaan ennemmin hyvänpäiväntuttuja, joiden kanssa olen tekemisissä vain koska sattuvat olemaan ystävieni miehiä,muuten tuskin tuntisimmekaan.

Toisaalta mun paras miespuolinen ystäväni on muille kavereilleni vähintään yhtä vieras, joten vaikka hänen läsnäolosta ei mua rajoittaisikaan, jotain muuta ihan varmasti.

Toki ystävien kumppanit voivat olla myös läheisiä ystäviä, mutta aika harvoin näin on. On siis ihan eri asia, kuin mistä puhut.

[/quote]

Hmm, hyvä pointti. Hämäsi tuo ystävätapaamisten kutsuminen tyttöjen illaksi. Kyseessähän on tilanne, jossa halutaan tavata ystäviä ilman heidän puolisoitaan. 

Vierailija
44/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku Tupperi-esittelijä paikalle kipoista paasaamaan, ja kerro, että seuraavan tapaamisen teemana ovat dildot.

Vierailija
45/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:21"]AP, oliko siis kyseessä "tyttöjen ilta", vai yleisempi illanvietto, johon alun alkaen oli kutsuttu vain tyttöjä?

[/quote]

Juuri näin!

Ap

Vierailija
46/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me heivattiin naiset vekka meidän illanvietoista jo kauan sitten. Jäi laskettelureissut yms tekemättä yhdessä, osa kavereiden muijista oli niin happamia  inhibiittoreita että oli pakko tehdä tälläinen veto. 

Nyt paljon hauskempaa eikä kukaan nainen oo valittamassa jos satutaan olemaan onnekkaita ja saamaan naisia porukkaan illan aikana.

Vierailija
47/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivempi viettää iltaa vaan tyttöporukassa. Sitten on erikseen ne tapaamiset kun kaikilla parit.

Vierailija
48/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kutsun ainoastaan naiset kylään koska ei ole nyt miestä.

Vierailija
49/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 07:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:21"]AP, oliko siis kyseessä "tyttöjen ilta", vai yleisempi illanvietto, johon alun alkaen oli kutsuttu vain tyttöjä?

[/quote]

Juuri näin!

Ap

[/quote]

Niin siis kumpi?

Vierailija
50/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää ottaa mies joka paikkaan mukaan, jotenkin tulee tunne että haluaa näyttää jotain..

Vierailija
51/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, etteivät ne kaksi miestä osaa tavata keskenään, jos ovat kavereita. Pakko roikkua siellä naisten mukana...

Vierailija
52/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 07:45"][quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 07:06"]

[/quote]

Juuri näin!

Ap

[/quote]

Niin siis kumpi?

[/quote]

Siis jälkimmäinen, illanvietto johon kutsuttu alunperin vain naiset

Ap

Vierailija
53/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen illoissa mättää tässä iässä jo moni asia. 

Parikymppisenä juotiin viiniä jonkun keittiössä, kuunneltiin musiikkia, ruodittiin ihmissuhteita ja juoruttiin kaikenlaista. Baariin siirryttiin puolilta öin ja pilkkuun asti bailattiin.

Kolmekymppisenä "tytöt" saapuvat paikalle sepostaen kuinka muksut tekivät kaiken lähtiessä mahdollisimman hankalaksi. Viiniä ei voida ottaa koska siitä saa migreenin ja menettää yöunet. Kukaan ei tunnu muistavan että tänäiltana on tarkoitus menettää yöunet. Vuoroperään eukot tarkistelevat puhelimiaan siltä varalta että se tumpelo mies ei ole onnistunut pitämään lapsia sittenkään hengissä.

Kotiin soitellaan vähän väliä: onko kaikki kunnossa. Kaikki on poikkeuksetta kunnossa ja mies haluaisi hetken rauhan eukostaan, toivoisi että se olisi edes vähän villi ja heittäytyvä kuten nuorena, tulisi aamuyöllä baarista kotiin seksipedoksi muuttuneena. Eukot ovat naama happamana koska kotona pärjätään ilman heitäkin eivätkä he olekaan korvaamattomia vaikka ovat Synnyttäjiä ja Imettäjiä. Lopulta 3/4 porukasta poistuu kotiin ennen kaupungille lähtöä. Loput menevät baariin mutta sievistelevät siellä hetken, valittavat melua, saavat sen migreeninsä ja lähtevät kotiin. Kello on 12 yöllä.

Huom. En ole vela, olen perheellinen nainen joka ei kuvittele että nainen on ainoa joka pystyy hoitamaan lapsia.

Vierailija
54/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo..vähän samanlaista huomannut. Mutta onneksi kaikki ei ole sellaisia. Minä en, ja pari kaveria on minulla jotka osaavat vielä rentoutua ja luottaa että mies hoitaa.

Vierailija
55/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä haluan pitää tyttöjen illan, kutsun kaikki nimenomaan TYTTÖJEN ILTAAN, jolloin kaikille on ihan selvää, ketä kutsu koskee. Tarvittaessa ilmoitan vielä, että ilta on K-18, niin kukaan ei rahaa mitään muksua sinne.

Jos kutsutaan niin, että tervetuloa meille glögille, niin helposti kuvittelee kutsun koskevan pariskuntaa. Ainakin mä kuvittelisin, jos kerran muutenkin ollaan pariskuntina tekemisissä ja miehetkin tuntee toisensa.

Vierailija
56/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai se, että jotkut naiset tunkeutuvat poikien iltoihin! Miksi??! Siis olen itsekin nainen mutta en voi käsittää kun mieheni joskus mainitsi että heillä on poikien illassa jonkun vaimo aina mukana. Ei edes puhu juuri mitään vaan tiuskii miehelleen ja mököttää, eristää miehen muista. Haukkuu miesten juttuja lapsellisiksi ja käskee vaihtaa Salkkarit kun miehet haluaa kattoa lätkää. Lapset on laitettu hoitoon täksi aikaa ja pariskunta lähtee viimeistään iltakymmenen jälkeen yhdessä tietysti. Mies näyttää kuulemma nololta ja alistuneelta. Ihmettelenpähän että miten kukaan tuollaista jaksaa että koko ajan joku kyttää. Kuulemma aikovat ensi kerralla sanoa että rouva ei ole tervetullut.

Vierailija
57/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:28"]Oikeasti, jos joku päätyy sellaisen miehen kanssa yhteen joka rajoittaa sosiaalista elämää niin älkää jättäkö kaveria vaan käykää vaikka kotoa väkisin kaappaamassa matkaan!

[/quote]

Hear hear, peesi ja aamen tälle!

Vierailija
58/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia tyttöjen tai poikien iltoja on tullut vastaan, että illan emännän tai isännän puolisko on ollut paikalla, mutta tämä lähinnä siksi että on ollut kotona, eikä ole viitsitty poiskaan ajaa. Tai on sitten muuten semmoista laatua, ettei se ole ketään haitannut. Mutta eihän sitä nyt hemmetti sentään toisten iltoihin tunkeuduta jos ei ole kutsuttu ..

Vierailija
59/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, en ole koskaan ollut missään tyttöjen illassa enkä muussakaan ja olen aina halunnut olla osa jotain kaveriporukkaa se olisi upeeta :( Oli pakko vaan kommentoida kun aihe sai niin surulliseksi.

T. yksinäinen

Vierailija
60/75 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 10:03"]

Tyttöjen illoissa mättää tässä iässä jo moni asia. 

Parikymppisenä juotiin viiniä jonkun keittiössä, kuunneltiin musiikkia, ruodittiin ihmissuhteita ja juoruttiin kaikenlaista. Baariin siirryttiin puolilta öin ja pilkkuun asti bailattiin.

Kolmekymppisenä "tytöt" saapuvat paikalle sepostaen kuinka muksut tekivät kaiken lähtiessä mahdollisimman hankalaksi. Viiniä ei voida ottaa koska siitä saa migreenin ja menettää yöunet. Kukaan ei tunnu muistavan että tänäiltana on tarkoitus menettää yöunet. Vuoroperään eukot tarkistelevat puhelimiaan siltä varalta että se tumpelo mies ei ole onnistunut pitämään lapsia sittenkään hengissä.

Kotiin soitellaan vähän väliä: onko kaikki kunnossa. Kaikki on poikkeuksetta kunnossa ja mies haluaisi hetken rauhan eukostaan, toivoisi että se olisi edes vähän villi ja heittäytyvä kuten nuorena, tulisi aamuyöllä baarista kotiin seksipedoksi muuttuneena. Eukot ovat naama happamana koska kotona pärjätään ilman heitäkin eivätkä he olekaan korvaamattomia vaikka ovat Synnyttäjiä ja Imettäjiä. Lopulta 3/4 porukasta poistuu kotiin ennen kaupungille lähtöä. Loput menevät baariin mutta sievistelevät siellä hetken, valittavat melua, saavat sen migreeninsä ja lähtevät kotiin. Kello on 12 yöllä.

Huom. En ole vela, olen perheellinen nainen joka ei kuvittele että nainen on ainoa joka pystyy hoitamaan lapsia.

[/quote]

No minä olen vela, ja tämä on niin hirvittävällä tavalla totta, että tuli ihan paha olo. Onneksi minulla on vielä ystäviä, jotka jaksavat tanssia aamunkoittoon, mutta todella moni on täydellisen keski-ikäistynyt jo alle 35-vuotiaana. Kuinka moni oikeasti katuu kuolinvuoteellaan sitä, että jäi pitämään hauskaa kun olisi voinut olla kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi