Ärsyttää kun "tyttöjen illoista" on tullut melkein mahdottomia!
Ennen tapasimme ystävien kanssa yleensä tyttöporukalla, mutta TAAS pari naista haluaa tuoda tulevaan tapaamiseemme miehensä. En ymmärrä miten tämä on mennyt tällaiseksi, olisi ihanaa tavata vain näitä ystäviäni ja jutella kunnolla. Tilanne muuttuu kun miehet ovat mukana, samoista asioista ei voi puhua :( Kuitenkaan en voi kieltää näitä miehiä tulemasta, en halua loukata ystäviäni.
Kommentit (75)
Minusta vaikuttavat mustasukkaisilta. eivät halua päästää puolisojaan minnekään ilman valvontaa. Ikävämpi juttu.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:16"]
En ole koskaan ollut tyttöjen illassa, vaan minulla on aina ollut sekä miehiä että naisina kavereina. En keksi mitään sellaista asiaa, josta ei voisi miespuolisten ystävien läsnäollessa puhua.
[/quote] Voi, minä keksi paljonkin asioita mitä ei kiinnosta miespuolisten paikalla ollessa puhua! Kun on melkein 20 vuotta miehen naamaa katsonut, niin olen mielelläni niitä välillä katsomatta ja juttelen vain ja ainoastaan ystävieni kanssa.
[/quote]
en ole kyseisen viestin kirjoittaja vaan toinen joka tuota viestiä lainasi ja mä juttelen naispuolisten kavereitten kans kaikista sellaisista asioista arkena kun nähdään :)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:15"]
Mun mies on todella mustasukkainen, on helpompi ottaa hänet mukaan kuin tapella. Vaikka itsekin haluaisin viettää tyttöjen illat tyttöjen iltoina.. Yleensä jätän jonkun tekosyyn nojalla kokonaan menemättä, koska en kehtaa mennä mukaan änkeävän miehen kanssa. Hyvästi sosiaalinen elämä.
[/quote]
no eikö olisi aika nostaa kissa pöydälle? Miehelle asenteen korjaus tai mies pellolle - tuon kaltainen mustasukkaisuus ja kontrollointi ei ole tervettä parisuhteessa ja vain pahenee ajan kanssa. Lähde vielä kun voit.
Ja nämä samat horot sitten yrittää kasvattaa lapsistaan sukupuolettomia.
AP, oliko siis kyseessä "tyttöjen ilta", vai yleisempi illanvietto, johon alun alkaen oli kutsuttu vain tyttöjä?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:52"]
[/quote]
miten se teitä miehiä ottaa niin arvon päälle nämä tyttöjen illat? Samalla kuitenkin on pakko päästä poikien iltaan. Eikös se ole tasa-arvoa?
minusta tuntuu, että nää miehet, joita ne tyttöjen illat pelottaa, pelkää että siellä tyttis paljastaa poikaystävänsä kikkelin koon ja seksitaidot ym. Kaikille kavereille. nauretaan vaan päälle ja haaveillaan isokullisista ja komeista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:16"]En ole koskaan ollut tyttöjen illassa, vaan minulla on aina ollut sekä miehiä että naisina kavereina. En keksi mitään sellaista asiaa, josta ei voisi miespuolisten ystävien läsnäollessa puhua.
[/quote]
En mäkään keksi asiaa, mistä en voisi puhua omien miespuolisen ystävien kanssa.
Naispuolisen ystävien miehet vaan eivät ole mulle sillälailla läheisiä ystäviä, vaan ennemmin hyvänpäiväntuttuja, joiden kanssa olen tekemisissä vain koska sattuvat olemaan ystävieni miehiä,muuten tuskin tuntisimmekaan.
Toisaalta mun paras miespuolinen ystäväni on muille kavereilleni vähintään yhtä vieras, joten vaikka hänen läsnäolosta ei mua rajoittaisikaan, jotain muuta ihan varmasti.
Toki ystävien kumppanit voivat olla myös läheisiä ystäviä, mutta aika harvoin näin on. On siis ihan eri asia, kuin mistä puhut.
Ilmoittakaa miehille, että aiotte pitää feministien paikallisyhdistyksen kokouksen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:46"]
Ilmoittakaa miehille, että aiotte pitää feministien paikallisyhdistyksen kokouksen.
[/quote]
Eikö mies voi olla feministi?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:32"]
[/quote]
miten se teitä miehiä ottaa niin arvon päälle nämä tyttöjen illat? Samalla kuitenkin on pakko päästä poikien iltaan. Eikös se ole tasa-arvoa?
minusta tuntuu, että nää miehet, joita ne tyttöjen illat pelottaa, pelkää että siellä tyttis paljastaa poikaystävänsä kikkelin koon ja seksitaidot ym. Kaikille kavereille. nauretaan vaan päälle ja haaveillaan isokullisista ja komeista miehistä.
[/quote]
Höpö. Olet valinnut väärän puolison, jos et voi viettää aikaa hänen seurassaan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:46"]
[/quote]
Eikö mies voi olla feministi?
[/quote]
Naisasialiike Unionin tuoreen linjauksen mukaan ei.
Odota vain viisi vuotta, niin kukaan kavereistasi ei enää tuo miestänsä tyttöjen iltaan. Ne tuo sinne rääkyvät lapsensa...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
eiköhän se kaikkien muiden kuin kontrollifriikkien mukaan ole näin, että on valinnut väärän puolison, jos ei enää minnekään saa mennä ilman häntä.
Sanotte vaan että kyseessä on tupperikutsut/kynttiläkutsut tms. Ihmettelen suuresti, jos vielä kolmijalat tunkee mukaan.
Omassakin kaveripiirissä noita. Tuo yhdistelmä on nöösi puoliaan pitämätön nainen + sairaaloisen mustasukkainen mies. Parhaiten on jäänyt mieleen tyttöjen mökkiviikonloppu, jossa kävikin ilmi että tämän yhden naisen mies on vuokrannut naapurimökin. Mahtaa olla pieni mulkku, kun noin pelottaa että mitä nainen tekee kun silmä välttää.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 23:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sulla unohtu tuosta se "kaikkea" sana. Kaikki aika pitää siis viettää puolison seurassa? Hullu.
Mulla on vähän aihetta liippaava ongelma. Mieheni on myös kaveriporukastamme useamman tyypin kaveri myös itse, ts. viettää näiden kanssa aikaa. Porukkaamme kuuluu myös yksi mies, olemme siis opiskelukavereita. Ensi viikolla olisi tarkoitus kokoontua ja viettää yhdessä iltaa ennen kuin kaikki hajaantuvat joulun viettoon.
Mä oon olettanut että mieheni on tervetullut tän porukan mukana viettämään iltaa ja tapaamaan tyyppejä, jotka ovat myös hänenkin ystäviään. Mutta itse stressaa asiasta tosi paljon eikä tiedä onko tervetullut. Ystäväni kysyvät yleensä kuitenkin muodossa "tuletteko?", jolloin voisin olettaa että se on ok kaikille, ilman että sitä erikseen jokaiselta kysyn? Jos meillä olisi ns. tyttöjen ilta niin en tietenkään raahaisi ukkoani mukaan.
Jos joku mustasukkainen mies änkeää väkisin mukaan niin sitten muiden naisten pitää ottaa kynsilakat, ripsipidennykset, hiuspinnit ja väriputelit esiin ja ilmoittaa että nyt tehdään harjoitusmeikit KAIKILLE, ja sitten koska aikaisemmin ei ole ollut miestä meikattavana niin tietysti hänestä aloitetaan samalla kun joku raahaa vaimon jonnekin hiusten raidoitukseen eli sidotaan johonkin tuoliin niin mies ei voi pelastautua kuin yksin paikalta. Tai sitten kestää koko meikkihössötyksen.
Oikeasti, jos joku päätyy sellaisen miehen kanssa yhteen joka rajoittaa sosiaalista elämää niin älkää jättäkö kaveria vaan käykää vaikka kotoa väkisin kaappaamassa matkaan!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 00:25"]Mulla on vähän aihetta liippaava ongelma. Mieheni on myös kaveriporukastamme useamman tyypin kaveri myös itse, ts. viettää näiden kanssa aikaa. Porukkaamme kuuluu myös yksi mies, olemme siis opiskelukavereita. Ensi viikolla olisi tarkoitus kokoontua ja viettää yhdessä iltaa ennen kuin kaikki hajaantuvat joulun viettoon.
Mä oon olettanut että mieheni on tervetullut tän porukan mukana viettämään iltaa ja tapaamaan tyyppejä, jotka ovat myös hänenkin ystäviään. Mutta itse stressaa asiasta tosi paljon eikä tiedä onko tervetullut. Ystäväni kysyvät yleensä kuitenkin muodossa "tuletteko?", jolloin voisin olettaa että se on ok kaikille, ilman että sitä erikseen jokaiselta kysyn? Jos meillä olisi ns. tyttöjen ilta niin en tietenkään raahaisi ukkoani mukaan.
[/quote]
laittaisin jonku ryhmäviestin facessa ja kysyisin onko muiden miehet tulossa.
[/quote]
Sulla unohtu tuosta se "kaikkea" sana. Kaikki aika pitää siis viettää puolison seurassa? Hullu.
[/quote]
Pässinlihaa. Niinsanottu ylikiintyneen tyttöystävän oireyhtymä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:16"]
En ole koskaan ollut tyttöjen illassa, vaan minulla on aina ollut sekä miehiä että naisina kavereina. En keksi mitään sellaista asiaa, josta ei voisi miespuolisten ystävien läsnäollessa puhua.
[/quote] Voi, minä keksi paljonkin asioita mitä ei kiinnosta miespuolisten paikalla ollessa puhua! Kun on melkein 20 vuotta miehen naamaa katsonut, niin olen mielelläni niitä välillä katsomatta ja juttelen vain ja ainoastaan ystävieni kanssa.