Tämän joulun kirjalahjat? Mitä olet ostanut? Mitä toivot?
Minulla on useampi jota toivon:
Iso, Pekka Hiltunen
Minun kolmikieliset kaksoseni: Wolfram Eilenberger
Siipirikko: Kristiina Vuori
Joitain ulkomaisiakin on ollut mielessä, en nyt vaan muista tähän hätään.
Olen ostanut lapsille Mimmi-lehmän ja variksen iso kirja.
Äidilleni jonkun kauneimmat kirkot (käy kesälomareissuilla aina kirkkoja ihastelemassa)
Miehelle annan Oras Tynkkysen kirjan omistuskirjoituksella ( mies on sinivalkoinen, minä vihreä)
Viime jouluna vai oliko se edellisenä, meni anopin lahja meillä aika pieleen kun ostettiin Kätilö, kysyttiin vielä kirjakaupassa myyjältä että sopiiko yli kahdeksankymppiselle mummolle, ettei ole mitään roisia kieltä. :)
Kommentit (5)
Joo, totta, mulla on kirjoja ihan liikaa, mutta olen aina tykännyt kirjoista. Aion laittaa kaikki "huonot" pois kun ei mahdu enää hyllyyn, ja ostankin nykyään tosi vähän enää kirjoja kun en ehdi/jaksa lukea niin paljon kuin ennen.
Kirjastosta en ole löytänyt pariin kymmeneen vuoteen enää mitään luettavaa, kun olen lukenut jo kaikki, ja kun lempikirjailijalta tulee uusi kirja, niin sen ostan, enkä jää kirjastoon jonottamaan koska olisi minun vuoroni.
Itse toivon Hugh Howeyn Siiloa.
Olen ostanut lapsille Ella ja kaverit menevät metsään -kirjan, Risto Räppääjä ja kaksoisolento -äänikirjan sekä Me rosvolat ja vaakunaväijy -äänikirjan. Noista viimeisistä on kirjat jo luettu, mutta lapset tykkäävät ennen nukkumaanmenoa (ja muutenkin) kuunnella äänikirjoja. Ai niin, Guinnesin ennätyskirjan ostin teinille myös.
Äidille ostin Satavuotias joka karkasi ikkunasta -äänikirjan. Voi joulunpyhinä rauhoittua kuuntelemaan, pitäisi olla hauskakin. Tätä en ole itse kyllä lukenut. Siitä on tulossa leffakin alkuvuodesta, taidan laittaa leffaliput pakettiin mukaan.
Miehelle ostin perinteisesti yhden Fingerpori-sarjakuvakirjan.
Ilkka Remeksen uusinta toivon joka joulu.