Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverin exä

Vierailija
02.10.2020 |

Todella omituinen kuvio. Tämä miehen kaverin exä ilmestyy joka paikkaan missä olemme miesystäväni kanssa ja paikalla on tämä eräs miehen kaveri. Sitten puheenaiheena hallitsee näiden kahden edesmennyt parisuhde ja tämän naisen asiat ja olemus nykyhetkellä. Joskus olemme olleet jossakin ja miehen kaveri soittaa exälleen ja selostaa miten paikalla on minun mieheni ja mitä mieheni sillä hetkellä hän tekee ym. Minut jätetään mainitsematta. Ja jos tämän kuvion kaikki osapuolet ovat paikalla on puheenaiheena joko tämä kaverin exä tai minun mieheni. En millään ymmärrä mistä on kysymys, haluaako miehen kaveri naittaa exänsä mun miehelle minun silmieni edessä vai mitä hittoa. Olen tästä jo miehelleni suoraan sanonut ja saanut tietenkin mustasukkaisen maineen itselleni. Ilmeisesti mies myös maininnut tälle kaverille asiasta. Ja tällä kaverilla myös uusi naisystävä tämän exän jälkeen ollut pidemmän aikaa, tosin välit usein katkolla, mitä en kovin ihmette kun tämä hänen exä jatkuvasti paikalla. Haluaako miehen kaveri kenties hyväksyttävämmän syyn pitää exänsä joka paikassa mukana mikäli tämä exä olisikin mun mieheni naisystävä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aina naukun kun exä mainittiin. Hädintuskin pysyn enää tuolilla.

Vierailija
2/3 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin aina naukun kun exä mainittiin. Hädintuskin pysyn enää tuolilla.

Sama täällä. Kauhea känni aloittajan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ex on varmaan hengannut kauan heidän kanssaan, eikä nyt jengiin olisi enää tilaa yhdelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän