Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs teidän perjantai-iltaan?

Vierailija
02.10.2020 |

Itse saunasta tulin juuri, istun terassillani, tiskit ja siivouksen jätän huomiseen. Ruokaa on kaapit pullollaan, aurinko paistaa, olutta, ruokaa ja tupakkia olisi muillekin tarjota. Sytytän savukkeen, ja nautin yksinäisestä illasta.
Ainiin, panettaa ihan hemmetisti.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin punaviiniä mutta en jaksa kun Alko on niin kaukana. Ärsyttävää, saisi Suomessakin mun mielestä myydä viiniä ihan ruokakaupassa.

Vierailija
22/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt joku ottaa multa suihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykin pesua ja ruuanlaittoa lapsille. Myöhemmin ehkä leffailua. Ja ennen nukahtamista omaakivaa.

Vierailija
24/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy nyt vaan ite oppia ottaan iteltäs suihin. Et voi olettaa että muut ihmiset on sua varten.

Vierailija
25/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla. Olen alistuva. Otan áhteriin ja sen jälkeen suihin.

-setä 42v

Vierailija
26/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi juomaan oluita, koska on kuulemma niin jännä seurata Trump-uutisointia.

(Luulen että olisi alkanut muutenkin mutta onhan tuo jo nerokas syy...)

Minä puolestaan juon ainoastaan juhlapäivinä.

Tänään meidän kulmasohva täyttää 2v 3kk.

Vierailija
27/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetuttaa. Mutta sitähän tuo on tehnyt non stoppina jo melekeen pari vuosikymmentä.

Vierailija
28/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia. Viime viikkoina on ilmestynyt niin paljon kiinnostavia levyjä ettei kaikkia ole kerinnyt vielä edes kuuntelemaan ja tämän illan pyhintän niiden kuuntelulle.

Vierailija
29/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tehty koulujuttuja ja sitten miehen kanssa siivottu koko päivä. Meillä on perjantai siivouspäivä kun sitten on kiva aloittaa viikonloppu puhtaassa ja siistissä kämpässä :) ruoaksi tehdään lohipiirakkaa ja illaksi on ostettu pipareita ja sinihometuorejuustoa. Mies on ostanut muutaman oluen ja minulle juomana on alkoholiton glögi kun satun olemaan raskaana.

Vierailija
30/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä ihmeempiä. Nukuin piiitkät päikkärit kissan kanssa. Tilattiin miehen kanssa intialaista. Nyt lähti kauppaan ja lupasi tuoda Pepsi Maxia. Ei sen kummempaa.

Edit: itselleen toi näemmä olutta. Itse taidan pitäytyä tossa PeMassa. Nukun paremmin.

Vierailija
31/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi juomaan oluita, koska on kuulemma niin jännä seurata Trump-uutisointia.

(Luulen että olisi alkanut muutenkin mutta onhan tuo jo nerokas syy...)

Minä puolestaan juon ainoastaan juhlapäivinä.

Tänään meidän kulmasohva täyttää 2v 3kk.

Kiitos vinkistä, eikös illasta on just vuorokausi, taidan juhlia sitä ja hakea valkkariputelin, alkoon on noin 500 metriä, ehkäpä sen jaksan kipittää, olutta sais lähikaupasta johon 250 m, mut viini on parempaa.

Vierailija
32/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa käytyä aikoihin Helsingin keskustassa, ei siinä mitään mutta ruuhkaisessa junassa oli inhottavaa kun turvavälejä ei missään ja alle neljäsosalla maskit. En ymmärrä miten ihmiset kulkee tuolla. Ymmärrän kyllä että pakko kun ei omalla autolla keskustaan kannata mennä.

Nyt suihkun jälkeen tässä koneella, lapsi voi hetken katsoa Youtubevideoita. Sitten TV:n ääreen ja iltapalaksi patonkia.

Vierailija
33/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvikipu sekä oikean kylkiluun alla jokin kipu iskivät lenkillä,joten sohvalla makaan toipilaana surffaten tv kanavia.Pizzaa tekee mieli mietin uskallanko sitä tilata jos vaikka maksaan sattuu-joo en ole juonut mitään sopimatonta,vettä vaan.Mikä leffa olisi hyvä tähän iltaan? 

Vierailija
34/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lähteä baanalle, ainakin pyörähtää. Olen niin täpinöissäni kun posti tuo upeat silkkimaskit :D  Hopeisena ja mustana.  Aivan upeat, ja mikä parasta pystyn niitä käyttämään, kun aiemmat halvat paperiset ahdistivat vain hengitystä.

Vierailija
35/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko lähteä baanalle, ainakin pyörähtää. Olen niin täpinöissäni kun posti tuo upeat silkkimaskit :D  Hopeisena ja mustana.  Aivan upeat, ja mikä parasta pystyn niitä käyttämään, kun aiemmat halvat paperiset ahdistivat vain hengitystä.

Siis toi...  Maskiset. mulperisilkkiä.

Vierailija
36/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkoja poden. 

Vierailija
37/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Yksinyksinyksin. Päivällä yksin, illalla yksin. Kävin kaupungilla. Yksin. Pari palaa pizzaa pakkasesta ja punkkua. Booring.

Vierailija
38/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin miehen kanssa artisokkarisottoa. Nyt hän katsoo alakerrassa telkkaria ja minä istun olohuoneessa, nautin ruskanäköalasta ja kuohuviinistä. Lapset ovat jo omillaan.

Vierailija
39/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut paljon koronauutisointia, tilanne alkaa näyttää pahalta omalla paikkakunnallani. Olen vältellyt gradun aloittamista (tai no siis vasta aiheen miettimistä...), alkaa jo pieni ahdistus pikkuhiljaa iskeä. No, aion ainakin vielä tämän illan jatkaa sen välttelyä.

Olen järjestellyt paikkoja pikaisesti, hoitanut tiskit, siivonnut vessan, pessyt pyyhkeet ja rätit ja vaihtanut ne uusiin. Imuroituakin sain, roskat on nyt viety ja tuulettelen vielä asuntoa. Kävin pikaisesta suihkussa, avopuoliso laittoi ruokaa sillä välin. Nyt odotellaan, että se olisi valmista. Ilta varmaan vierähtää ainakin osittain TV:n edessä, ysiltä tulevia Sohvaperunoita odotan innolla! Ehkä muutama kynttilä tunnelmaa luomaan. Saatan myös lukea vähän yhtä keskeneräistä historiaan liittyvää kirjaa.

Mukavaa perjantai-iltana palstalaisille!

Vierailija
40/53 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain varattua hoidon tähän kiertoon ja toivottavasti raskaudun. puolison kanssa luomuna ei onnistuta. hyvä tunnelma aloittaa viikonloppu. jotain voisi juoda kun vielä voi.