Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä oudosta pidät?

Vierailija
15.12.2013 |

Mitkä asiat sinusta on hauskoja/ mukavia/ kivoja, joita muut pitää outona?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ajaa ohi asfalttityömaan, se tuoksu on ihana!

Vierailija
2/27 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen erilaisia ASMR videoita:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää syän monesti omia rupia.

Vierailija
4/27 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet elokuvan Amélie? Siinä elokuvassa kuvataan monenlaisia arkisia pieniä asioita, joista voi nauttia. Päähenkilö Amélie pitää leipäkivien heittelystä. Torilla hän tykkää upottaa kätensä auringonkukansiemensäkkiin, koska siemenet tuntuvat mukavan viileiltä... (En ole varma olivatko ne siemeniä vai pähkinöitä, mutta kuitenkin.)

Erästä ärtyisää sivuhenkilöä kuvaillaan näin: "Ainoa asia josta hän nauttii, on kuplamuovin poksauttelu." :)

Vierailija
5/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiseiden, pattien yms visvaa sisältävien ajoksien puristelusta, mustapäät myös.

Vierailija
7/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi! Mä tykkään moottoripyöristä ja oon nainen, mutten osaa sitä mitenkään erityisen outona pitää, kun tunnen niin paljon moottoripyöräileviä naisia (viittaan viestiin nro 2).

Vierailija
8/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään silittämisestä. Mä silitän kaikki vaatteet, lakanat, t-paidat ja jopa kalsarit :)

Vierailija
9/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään bensan- ja savunhajusta. Mun mielestä vaahterankukat ja voikukat on ihania. Minäkin tykkään käydä kävelyllä hautausmaalla, siellä on niin rauhallinen tunnelma, kuin aika olisi pysähtynyt. Lueskelen nimiä hautakivistä ja mietin minkälaista heidän elämänsä on ollut.

Vierailija
10/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, jos joku yrittää kutittaa mua jalkapohjista. En kutia sieltä, mutta se kutittaminen tuntuu kivalta.

Vierailija
11/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin ja oudoin asia, joka tulee mieleen: minulla on pitkät kynnet. Kun ajan autoa, naputan oikean käden nimetöntä vaihdekepin päähän. Siitä tulee hauska terävästä napsahtava ääni. Teen sitä myös tiedostamatta ja nuorimmainen lapsemme ei voi sietää sitä ääntä. Muutenkin kynsien naputtelu kovalle alustalle on omituisen tyydyttävää.

Toinen asia: pidän aivan äärettömästi pikkusälän lajittelusta. Käyn silloin tällöin läpi paria meidän rojulaatikkoa, jonne tulee aina heitettyä tavarat ja kuitit mm. takin taskuista tai käsilaukun pohjalta. Omituisen tyydyttävää löytää kaikelle tilpehöörille oma paikkansa. Toisinaan tekisi mieleni tehdä tätä kylässäkin, jos huomaan vastaavia järjestelyn tarpeessa olevia paikkoja (mm. kynäpurkki tai muu pikkutavaran säilytyspurkki, kaverin meikkipussi tms.).

Vierailija
12/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppä on aina kuin hävityksen kauhistus, mutta voikukan alut on vaan pakko saada kaivaa voikukkaraudalla pois. Lumitöitä tekisin vaikka keskellä yötä.

Vierailija
13/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään jouluruoasta. Aina harmittaa, kun viimeistään tapaninpäivää seuraavana päivänä isokin kinkku ja useampi laatikko on enää rippeet vain. Siksi ostamme uudeksi vuodeksi uuden kinkun! En tiedä ketään, joka tykkäisi niin paljon jouluruoista kuin lapsuuteni perhe. Emme lainkaan kyllästy niihin.

Rakastan myös perinteisiä kermakakkuja.

Minusta saksa on kaunis kieli.

Pidän klassisesta musiikista aidosti. Minulle tulee välillä mieletön kaipuu klassisen musiikin konserttiin.

Tykkään esiintymisestä ja puheiden pitämisestä. Eikä minua nolota laulaa, vaikka menisi nuotin vierestäkin.

Tykkään myös ruotsin kielestä ja luen mielelläni ruotsinkielistä kirjallisuutta.

Viihdyn erinomaisesti museoissa.

Pidän jumalanpalveluksista ja lähden niihin mielelläni ja iloiten.

Tykkään olla yksin. Ja matkustaa yksin. Ihanaa, kun saa ihan itse päättää matkalla, mihin menee ja koska, kuinka kauan katsoo jotain taulua, miten pitkälle kävelee, koska syö ja mitä, jne!

Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin.

Vierailija
14/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeys ja kaamos on mun juttu. Alan elää, kun "saan" alkaa kaivella noita vaatehuoneen hyllyjen valloittamia pahvilaatikoita. Siellä ovat rakkaat valot ja lyhdyt, pensaisiin, havuihin seinille ja sisälle ikkunoihin.

Kesä on ikävää aikaa. Valoisuus ja auringonpaiste ei hyvä. Ahdistaa ja on kuuma.

Kiva, että löytyi toinenkin kanankakan haistelija. Me like.

Vierailija
15/27 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään permanent-tussien tuoksusta.

Nautin pyykin lajittelusta ja pyykinpesusta.

Monien muiden tavoin pidän järjestelystä - papereiden, vaatteiden, pikkusälän. Tämä piirre oli minulta kadoksissa pitkään, mutta nyt se on tullut takaisin.

Rakastan kirjastoja ja museoita. Niissä rakennuksissa on jotain rauhoittavaa.

Vierailija
16/27 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haravoinnista, naisena autoista ja muista moottoriajoneuvoista

Vierailija
17/27 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanankakka (siis se kukkalannoite) tuoksuu minusta aivan ihanalta. Kaikkien muiden elävien ulosteet ei kiinnosta, mutta tuo kukkalannoite.

Vierailija
18/27 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamisesta :) Monet kaverit tätä on ihmetelleet, mutta minusta on hauskaa viettää koti-ilta esim. yksin ja siivota koko asunto ja sisustaa uuteen uskoon. Vielä jos ottaisi pari olutta, vaikken usein alkoholia käytäkään niin entistä hauskempaa pienessä hiprakassa. Nautin myös yksin olemisesta muutenkin.

Vierailija
19/27 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella päivällä myrskyä ja istua pitkään sateessa miettimässä omia juttuja/luonnossa käveleksien,kun aurinko paistaa ja taivas muuttuu hetkessä toiseks. Sama juttu talvella tähtiä katellen lumessa maaten saattaa vierähtää helposti reipas tunteroinenkin,kun on sopivat vaatteet yllä :)

Työkaverit pitää sitä outona,kun miulla ei oo koskaan kiire kotiin,vaan käyn töissä suihkussa ja siistiydyn..tähän menee 30min. sitten vasta lähden kotiin tai kaupungille..en haluu viedä työpaikan hajuja/kiireen tuntua mukanani muualle.

Tykkään siitä kun kissa tulee kanssani päiväunille,vaikka se ois just nukkunu koko päivän.

Vierailija
20/27 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mielestä naturismi on outo juttu. Pääosin tietysti siksi, että siihen kuuluu sosiaalinen alastomuus eli nudismi. Muilta osin naturismi on vähemmän outoa: terveellistä syömistä, ulkoliikuntaa, tupakoimattomuutta, kohtuutta alkoholin kanssa jne. Mutta itse nautin nimenomaan kokonaisuudesta: rakastan olla terve, hyväkuntoinen ja alaston.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi