Mistä oudosta pidät?
Mitkä asiat sinusta on hauskoja/ mukavia/ kivoja, joita muut pitää outona?
Kommentit (27)
Fyysisesti raskaasta työstä. Ei uskoisi, sillä kotona oon laiskuuden perikuva, mutta töissä on ihanaa, kun saa koko ajan puuhastella ja konkreettisesti tehdä jotakin. Tympääntyisin, jos pitäisi vaan istua tekemättä mitään.
Oon lähihoitajaopiskelija ja nyt työharjoittelussa. Töissä nautin siitä, kun saan pestä jonkun vuodepotilaan takapuolen ja vaihtaa puhtaan vaipan. Se on palkitsevaa, kun sen jälkeen huoneessa tuoksuu paremmalle ja tietää, että potilaallakin on mukavampi olla. En tykkää siis siitä kakan lemusta tai nauti itsessään kakan putsaamisesta, mutta se lopputulos on siinä niin palkitseva, että sekin menettelee.
Tykkään käydä kävelyllä hautausmaalla. Kaunista ja levollisen rauhallinen tunnelma!
Tykkään konflikteista, joissa en ole itse osapuolena. Rakastan siis tappeluita, sanasotia ja kaikkea riitaisuutta, jos saan seurata sitä vierestä.
Ohrauunipuuro ja sekametelisoppa jouluna on nam!
Tykkään järjestelystä. Ihan sama minkä, kunhan saan järkkäillä - hyllyjä, kirjoja, ruokia, astioita, huonekaluja - you name it. Kaikkialla missä käyn, alan automaattisesti miettiä uusia järjestyksiä tai että miten järjestäisin vaikkapa paikassa sekaisin olevat paperit.
Tykkään sekoittaa lämpimän ruoan ja salaatin keskenään lautasella. Esim kunnon kermainen kinkkukiusaus ja vihersalaatti sekoitettuna keskenään on paljon parempaa kuin molempien syöminen erikseen.
Tiedän että tämä tapa ällöttää monia :D esim mieheni järjestää aina aterian eri komponentit neuroottisesti eri sektoreihin lautaselle sillä aikaa kun itse sekoitan kaiken. Mut ei tarvi tuijottaa mun ateriaa? :D