Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pitää siistinä teräspintainen astianpesukone?

Vierailija
15.12.2013 |

Koneen ulkopinta on terästä jossa näkyy ihan kaikki sormenjäljet :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi asetta. Toinen etikka ja vesi 1/2 ja 1/2, suihkepullossa. Sillä ensin kostutan ja sitten pyyhin. Sitten käsittelen jollakin ruokaöljyllä. Sitä talouspaperiin ja hieron teräksen "syiden" mukaisesti pintaan, lopuksi puhtaalla paperilla kiillotan.

Toimii kuin unelma.

Vierailija
2/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään! Ihmettelen suuresti ihmisiä, jotka ostavat teräspintaiset kodinkoneet keittiöönsä. Näkeehän sen jo kaupassa, että kaikki ovat täynnä sormenjälkiä. (Eikä kaupassa ole edes juuri voideltu makkaravoileipiä ja höylätty siihen juustoa päälle, kuten keittiössä tupataan tekemään).

Meidän jääkaappi ja pakastin ovat harmaata muovia (merkkiä AEG) ja näyttävät aivan rosterisilta -ilman järkkyjä sormenjälkiä. Pesukone puolestaan integroitu kaapinoven taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tajua mitä niin hienoa siinä rosterissa on, rumakin se on kun mikä. Meillä on kaikki laitteet integroituna. Ap:lle vastauksena, että eihän sun auta kun pyyhkiä se päivittäin.

Vierailija
4/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spriillä ja sopivalla pehmeällä liinalla. White sprii esimerkiksi toimii loistavasti, sitä ei tarvitse kuin yksi ruiskaus pintaan ja kaikki jäljet häviää.

Vierailija
5/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on osa rosteria, osa integroituja, mielestäni rosteri tasapainottaa kokonaisuutta, sillä kaapisto olisi täysin integroituna liian valkoinen.

Itse käytän Ikkuna Cif- tai Ajax-ikkunanpesuaineita. Suihkutan ainetta pinnalle ja pyyhin tosi nopeasti ja napakasti koko pinnan niin että aineen jämät lopulta haihtuvat pinnalta. Minulla ei ole mitään ongelmaa pitää näitä rosterikoneita puhtaina, toki aineetkin ovat aika vahvoja. Tuota etikkavinkkiä pitääkin kokeilla, se olisi varmasti ekologisempi vaihtoehto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme