Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paras ja laadukkain kissan märkäruoka?

Vierailija
15.12.2013 |

Mikä on ravinnollisesti paras ja laadukkain kissanruoka mielestäsi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä kertoa, että kun olin maksamassa sikahintaa n. 10min ajasta, niin huomasin, että olin unohtanut pankkikortin kotiin...ja ko eläinlääkärissä maksetaan samantien käynnin jälkeen. Ennen sen sai laskulle. No onneksi oli käteistä mutta puuttui 8e. Sen jälkeen aloin soittelemaan kaikille mutta oli työpäivä niin kukaan ei vastannut. Sanoin, että mun äitikin pääsee vasta klo16 töistä, johon oli 2 tuntia, niin se lääkäri sanoi, että mun pitää odottaa sitten siellä, kunnes joku tulee sen lopun maksamaan 😂 ja olin siis tarjoutunut heti kotiin päästyäni maksamaan sen... Kunnon luottamuspula 😂 onneksi sain mun kaverin kiinni ja se tuli maksamaan meidät ulos. Seuraavan koirankin aika myöhästyi vaikka kuinka paljon, kun ei se eläinlääkäri päästänyt mua edes aulaan 😂 olin ihan paniikissa, kun luulin, että soittaa vielä poliisit. Se lääkäri oli kyllä nuori, että annoin armoa, enkä käynyt kettuilemaan. Ja ehkä se luuli mua narkkariksi, kun olin kuumeessa ja niin veto pois ja kissaa pelotti niin paljon, että kuolas ihan, ku joku raivotautinen.,varmaan luuli, et syötän sillekin jotain pillereitä 😂 Mut olis hyvä jossain mainita, että ainoastaan maksu paikan päällä..tai hommata joku selli niitä varten, kelle käy niinku mulle.

Vierailija
22/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän nirso, leikattu brittimme on yllätykseksemme ihastunut Royal Caninin strerilised-märkäruokaan. Mikään muu ei tunnu kelpaavan. Laadukas märkäruoka tuoksuu ihmisenkin nenään paremmalta kuin kaupan Whiskassit jne

Royal canin ruuissa ei oo ollu mitään laadukasta piiitkään piitkään aikaan.. Ei kun sori onpa.. Laadukas työ brändin ympärillä mutta ne ruuat on yhtä maissi&eläinperäiset ainesosat moskaa.. Lukekaa hyvät ihmiset tuoteseloste.. Esim. K menun pateet on laadukkaampia kuin rc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:31"]

Royal Canin ja laatu ei todellakaan sovi samaan lauseeseen. Kurkkaapa niitä ravintoainekoostumuksia...

Meillä kissat syövät pääsääntöisesti Royal Caninin kuivamuonia. Enimmäkseen eläinlääkäriltä saatavia, jonkin verran myös eläinkaupoista ostettua. Miten näissä on huono laatu? Eläinlääkäri kyllä suositteli.

Kaupan kuivamuonia annetaan vain satunnaisesti, niiden laadusta en ole varma? 

Märkäruokia eivät suostu syömään minkäänlaisia, ei "parempia eikä huonompia". Lipovat vain geelit ympäriltä...

Ei ell suosittele niitä niiden laadun takia vaan sponssauksen.. Lue edelleen tuoteseloste.. Esim. Rc kissanruuan pääraaka-aine on maissi..