Jotkut naiset kuuluvat hellan ääreen
... nimittäin pois myrkyttämästä työyhteisöä. Kyllä, kyse on lähes aina naisista, kyttääjänaisista jotka saavat kilarin pikkuasioista. Siis täysin työhön liittymättömästä mitättömyydestä, kuten vaikka muovirasiasta taukotilassa.
Työelämä olisi todella paljon helpompaa ja mukavampaa ilman teitä säätäjiä, juoruajia ja konfliktihakuisia akkoja!
T. Rauhallinen mies
Kommentit (8)
Tämä avaus on helppo allekirjoittaa. Tiedän naisia, jotka todellakin kuuluvat vain hellan ääreen ja paapomaan omia lapsiaan. Juuri tuosta syystä mitä ap kirjoitti.
Ne on juuri niitä äitiyteen hurahtaneita.
Mä väitän, että kukaan ei kuulu hellan äärelle, ellei itse sitä halua. Mun kaveri on siellä, osin omasta halusta, mutta myös miehensä käskystä... Ottaisin sen mieluummin meille töihin ja sanomaan, mihin ne taukotilan muovikipot tulee laittaa.
Kyllä, varsinkin ne jotka osaa laittaa ruokaa. Minä en osaa.
Mutta koska miehet osaavat tehdä parempaa ruokaa niin miesten kuuluisi jäädä sinne hellan ääreen ja antaa akkojen sählätä siellä töissä poissa jaloista pyörimästä.
No miksi ei siellä hellan ääressä olisi, jos ruokaa tykkää tehdä ja osaa homman? Minä olen yksi niistä naisista joka keittiöön kuuluu. Tosin eri kriteereillä mitä mainitsit :D
Ei ne pirttihirmut siellä hellan ääressä sen enempää rauhoitu.
Minä kuuluisin mielelläni hellan ääreen ja imurin varteen, jos olisi mies, joka huolehtisi kaikki laskut ja maksaisi joka kuujausi myös eläkettä mulle :D Hakkaisi mennen tullen pienipalkkaisen työni päiväkodissa.
Passaako kysyä, onko sinulla omaa naista eli akkaa? Missäs sen paikka on? :)