Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään?
Oletko saanut yhteyttä edesmenneeseen, onko kuoleman jälkeen mitään? Kaipaan niin kovasti ja haluaisin tietää missä hän on, vai onko missään.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:03"]Kertokaa niistä kokemuksistanne, te joilla niitä on.
[/quote]
On kyllä muutamia, mietin. Täällä kun on niitä teilaajia.
[/quote]
Antaa teilata, jokainen saa uskoa mihin haluaa. Yleensä he eivät usko ketkä eivät ole niin henkisiä ihmisiä. Joskus henget voivat yrittää ottaa yhteyttä, mutta jos ihminen ei usko niin hän itse torjuu ne viestit eikä hänelle enää niitä suoda.
[/quote]
Näin on. Kaikilla ei ole kapasiteettia käsitellä tai kohdata näitä asioita.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:12"]
Vain idiootti sanoo sattumaksi tämän universumin täydellisyyttä, jokaista nippelin osaa myöten.
[/quote]
Mutta tosi fiksu vannoo, että pilven päällä prameassa tuolissa istuva harmaapartainen ukkeli huitaisi koko täydellisyyden kasaan kuudessa päivässä.
Oon katsonut dokumentin jossa mies kertoo kokemuksistaan kuoleman lähellä. Hän palasi kehoonsa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:12"]
Vain idiootti sanoo sattumaksi tämän universumin täydellisyyttä, jokaista nippelin osaa myöten.
[/quote]
Mutta tosi fiksu vannoo, että pilven päällä prameassa tuolissa istuva harmaapartainen ukkeli huitaisi koko täydellisyyden kasaan kuudessa päivässä.
[/quote]
Uskot siis ukkoon? Mä en.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:32"]
Raamattu kieltää ottamasta yhteyttä vainajiin.
[/quote]
Tiesitkö, pyhäin yhteys on mainittu uskontunnustuksessakin ja ehtoollinen on sakramentti?
Minä uskon että ihminen on eläin siinä kuin muutkin eläimet. Ihmisen ns. "sielu" on vain hyvin kehittyneiden aivojemme sähköistä toimintaa. Kun me kuolemme, tuo sähköinen toiminta lakkaa ja jäljelle jää vain tyhjää, pelkkä kuori joka alkaa mädäntyä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 16:16"]Minä uskon että ihminen on eläin siinä kuin muutkin eläimet. Ihmisen ns. "sielu" on vain hyvin kehittyneiden aivojemme sähköistä toimintaa. Kun me kuolemme, tuo sähköinen toiminta lakkaa ja jäljelle jää vain tyhjää, pelkkä kuori joka alkaa mädäntyä.
[/quote]
Hah hah.
Minä uskon niin että ihminen on massaa jossa bagteerit elävät. Onhan tiedossa että jokaisessa ihmisessä on 2-3 kg bagteereja riippuen ihmisen omasta koosta. Siten voidaankin kysyä että elävätkö bagtaarit kun keho kuolee. Jokainen sitä uskoo mihin itse haluaa.
Henki elää, vaikka ruumis kuolee. Minulla on tästä jatkuvia kokemuksia. En koskaan ota heihin itse yhteyttä. Se on kiellettyä. He vain ilmestyvät...
Oletko koskaan miettinyt, mihin perustat tuon uskosi, sillä ei ainakaan Raamattu todista ikuisesta sielusta tai sielusta, joka ei kuolisi? Päin vastoin, niin vanha kuin uusikin testamentti kertoo, että myös sielu kuolee. Tällaisia Raamatunkohtia löytyy esimerkiksi Hesekielin nimeä kantavasta Raamatun kirjasta samoin kuin Raamatun Ilmestys-kirjasta.
En usko kuolemaan , kaikki muut uskoo ja kuolee siksi
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:03"]Kertokaa niistä kokemuksistanne, te joilla niitä on.
[/quote]
On kyllä muutamia, mietin. Täällä kun on niitä teilaajia.
[/quote]
Tai mitäs heistä. Isäni henki on ollut lähelläni, se on yksi kokemus.