Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko kuoleman jälkeiseen elämään?

Vierailija
14.12.2013 |

Oletko saanut yhteyttä edesmenneeseen, onko kuoleman jälkeen mitään? Kaipaan niin kovasti ja haluaisin tietää missä hän on, vai onko missään. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:42"]

Entäs sitten Eben Alexander, tiedemies ja neurokirurgi joka piti kuvitteluna potilaidensa kertomia kuolemanrajakokemuksia kunnes koki kaiken itse. Nyt hän uskoo ja kertoo siitä kirjassaan. Hän on selvittänyt ettei mikään tieteenala pysty selittämään sitä mitä hän koki, siksi koska olemme sieluja jotka eivät pysty ymmärtämään kaikkea eikä tarvitse sillä me menemme kaikki taivaan kotiin kun aika koittaa. 

[/quote]

Sain sen kirjan tänään päätökseen ja olin vähän pettynyt miten vähän hän kuvasti sitä itse kokemusta. Sen lisäksi että hänet on jo haukuttu huijariksi.

Vierailija
22/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:16"]

En usko. Tiedän, ettei sitä ole.

[/quote]

Todista että ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:32"]

Raamattu kieltää ottamasta yhteyttä vainajiin.

[/quote]

Tiesitkö, pyhäin yhteys on mainittu uskontunnustuksessakin ja ehtoollinen on sakramentti?

[/quote]

Ja mitenkähän tämä liittyy asiaan?

Vierailija
24/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:48"]

Entäs sitten Eben Alexander, tiedemies ja neurokirurgi joka piti kuvitteluna potilaidensa kertomia kuolemanrajakokemuksia kunnes koki kaiken itse. Nyt hän uskoo ja kertoo siitä kirjassaan. Hän on selvittänyt ettei mikään tieteenala pysty selittämään sitä mitä hän koki, siksi koska olemme sieluja jotka eivät pysty ymmärtämään kaikkea eikä tarvitse sillä me menemme kaikki taivaan kotiin kun aika koittaa. 

[/quote]

Sain sen kirjan tänään päätökseen ja olin vähän pettynyt miten vähän hän kuvasti sitä itse kokemusta. Sen lisäksi että hänet on jo haukuttu huijariksi.

[/quote]

Kieltämättä hänen kertomuksensa oli erilainen, olisin itsekin toivonut enemmän tietoa mutta ehkä tiedemiehellä ei ollut muita sanoja kuvailla kokemustaan. Huijariksi haukkujia nyt löytyy aina kun ei itse usko tai anna itselleen edes lupaa uskoa johonkin mitä ei näe eikä ole kokenut. 

Vierailija
25/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:49"]

[/quote]

Todista että ei ole.

[/quote]

Todistustaakka on pölhöjä väitteitä esittävillä. Mut joo, tsiljoonannen kerran:

http://atheistfoundation.org.au/article/life-after-death/

Vierailija
26/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:48"]

[/quote]

[/quote]

Kieltämättä hänen kertomuksensa oli erilainen, olisin itsekin toivonut enemmän tietoa mutta ehkä tiedemiehellä ei ollut muita sanoja kuvailla kokemustaan. Huijariksi haukkujia nyt löytyy aina kun ei itse usko tai anna itselleen edes lupaa uskoa johonkin mitä ei näe eikä ole kokenut. 

[/quote]

Huijariksi kai on haukkunut hoitanut lääkäri joka oli eri mieltä siitä oliko se niin vakava sairaus vai ei ja siitä "jumala, auta"- huudosta, jota kai ei sitten kukaan kuullutkaan. Tiedä häntä!

Vierailija
27/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:05"]

[/quote]

Todista että ei ole.

[/quote]

[/quote]

Arvasinhan ettet kykene =D

Vierailija
28/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti uskon, tai paremminkin tiedän että ihminen on ikuinen olento. Olen tavannut kuolleita omaisiani ja "jutellut" heidän kanssaan. Olen myös itse poistunut monta kertaa kehostani.

Älkää uskoko "kristittyjä" ja muita, jotka sanovat, että nämä jutut ovat paholaisesta tms. He eivät tiedä, he ovat sokeita ja syvässä unessa.

Vierailija
29/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:11"]

[/quote]

Todista että ei ole.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos me kaikki oltais hihhuleita, niin sinäkin olisit torpparina töllissäs, ja internet olis unta vaan.

Vierailija
30/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon.

Vierailija
31/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 21:11"]

[/quote]

Todista että ei ole.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos me kaikki oltais hihhuleita, niin sinäkin olisit torpparina töllissäs, ja internet olis unta vaan.

[/quote]

Ööh, okei? Miten tää liittyy mihinkään?

Jos et pysty, niin et pysty. Ei mulla muuta.

Vierailija
32/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon :)

Vierailija
33/73 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja tiedän. Me palataan sinne mistä tultiin.

Vierailija
34/73 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt siihen että vierestäni kuului miehen kuorsaus. Ei näkynyt ketään vähän aikaa siinä kuorsasi ja nousi pois niin että sänky liikahti. Näin on käynyt pari kertaa. Ite lle tuli "halvaantunu"olo enkä pystynyt liikkumaan olin niin paniikissa.

Vierailija
35/73 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut ennen....Sitten äitini kuoli,enkä voinut olla uskomatta.Haluaisin kirjoittaa tänne kokemuksistani,mutta tunnistamisen pelossa en halua.Olin itsekn sokea monet vuodet,mutta nämä kokemukset ovat todellakin muuttaneet maailmankuvaani pysyvästi.

Vierailija
36/73 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 11:36"]

En uskonut ennen....Sitten äitini kuoli,enkä voinut olla uskomatta.Haluaisin kirjoittaa tänne kokemuksistani,mutta tunnistamisen pelossa en halua.Olin itsekn sokea monet vuodet,mutta nämä kokemukset ovat todellakin muuttaneet maailmankuvaani pysyvästi.

[/quote]

Mitä tapahtui, näitkö äitisi? 

Vierailija
37/73 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:38"]

Niiden yhteydenottojen takana voivat olla pimeyden henkivallat, eikä itse vainaja.

[/quote]

Joo ja taivas on samettikatto, mihin on liimattu tähtiä ja perkele ottaa, jos itse tulkitset raamattua.

Elätkö jollain pimeällä keskiajalla vielä.

Vierailija
38/73 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 14:49"]

Ihmisen silmät ei ole sokeat, vaan sydän on. Luuletteko että synnyimme tähän maailman vaan syömään kakkimaan ja takomaan rahaa? ei pidä paikkaansa. tutkikaa älkää olko ennakkoluuloisia mutta koraanista huomaat mikä on meidän tarkoitus. Se olisi aika mielenkiintoista lukea kirjaa jonka sanotaan olevan Jumalan sana.

[/quote]

On muuten mielenkiintoista, sillä itse huomasin tukiessani asiaa, että kaikki nuo hölynpölyt ihmisten kokemuksista ja niin edespäin pitäisi suodattaa. Me ihmiset olemme niin itsekkäitä olentoja että haluamme Jumalan lähettävän meille kaikille oma henkilökohtainen merkki, onko tuossa järkeä? eikö siinä ole jo tarpeeksi todisteita että meidät on joku luonut, tuijottaen kaikkia todisteita mitä järjestelmällisesti maailmaa toimii ja ihminen. Koraania lukiessani en voinut käsittää miten tarkasti siinä käsitellään kaikki asiat jotka koskevat meitä, Avasi silmäni.

Vierailija
39/73 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä mielestäni on, miten elämme tämän elämän, mikä meillänyt varmasti on. Kuinka kohtelemme toisia, mitä annamme. Mutta itse olen kokenut edesmenneiden läsnäolon ja saanut siitä voimaa, olen nähnyt ihmeen, kun onnettomuus peruuntui fysiikan lakien vastaisesti. 

Vierailija
40/73 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, eikä kenenkään pitäsi uskoa moista asiaa. Ei ole olemassa sielua, meissä on elämä, mutta ei mitään erillistä sielua eikä henkeä.

Kaikki kokemukset joita väitetään olleen kuolleiden kanssa on pelkkää aistiharhaa. Jos vähänkään osaa päätellä asioita, niin usko kaikkeen sielulliseen elämään loppuu. Näitä harhoja ihmisillä riittää todisteeksi, mummoni, äitini, lapseni jne. istui sänkynilaidalla ja piti kädestä, blaa blaa... Pitäisikö käydä siinä vaiheessa juttelemassa jollekin perapeutille jos kuolleet käyvät juttelemassa. Kummallista näissä yhteydenotoissa on se, että koskaan niitä ei saada mitenkään todistettua, ei vaikka millainen muippitiimi olisis asialla, tulokset nolla! Se että joku sanoo kokeneensa jotain ei ole mikään todiste.

Ihminen haluaa uskoa johonkin ja silloin se kyllä onnistuneesti myös näkee ja kokee haluamaansa/uskomaansa. Itselläni on hyviä esimerkkejä ihmisen loogisesta näkemiskyvystä ja ovatpa laittaneet minulle asioista valokuviakin, niissä ei ole sitten ollutkaan sitä mitä kokija/näkijä sanoo kuvanneensa. Nämä ovat siis ihan maanpäällisiä asioita mutta sama juttu kun näiden kuolleiden kanssa kohtaamiset, harhaa.

Enpä haluaisi omaan tuttavapiiriini ihmistä joka näkee kuolleita ja jopa juttelee niiden kanssa.

MItä tulee elämän tarkoitukseen, kaikki on periaatteessa sattumaa, kaikenlainen elämä kaikissa muodoissaan on kehittynt sille otolliseen muotoon ilman mitään ylempää voimaa/luojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi