Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kokata kotitreffeille kun nainen on vähäruokainen?

Vierailija
02.10.2020 |

Nainen kertoi syövänsä kasviksia, marjoja ja kerran pari viikkoon lihaa eli ei ole vegaani mutta syö vähän. Pastaa en tee kun se on niin täyttävää jo yksistään.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranraksuja pieni kupillinen? Vettä kyytipojaksi.

Vierailija
2/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratatouille?

Grillaa sen kylkeen jotakin, ja vieras syö sen mitä syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia on 13 tusinassa. Sanoo olevansa pieniruokainen, mutta tosipaikan tullen vetää koko ranskalaiskebabin huiviin ja tuopin olutta kyytipojaksi.

Vierailija
4/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru treffit. Tapaile naisia jotka syövät ihan normaalisti.

Vierailija
5/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisia on 13 tusinassa. Sanoo olevansa pieniruokainen, mutta tosipaikan tullen vetää koko ranskalaiskebabin huiviin ja tuopin olutta kyytipojaksi.

Jep.  Tee ap sille vähintään 500g pihvi, kermaperunat ja jotain suklaajuttua jälkkäriksi. Käännä 30 sekunniksi katse pois ja se kaikki on hävinnyt.

Vierailija
6/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

halloumia, kanaa ja uunijuureksia

Vierailija
7/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ehkä jotain kalaa. Jos sekään ei kelpaa, niin soronoo. Kala on parasta.

Vierailija
8/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savulohi tai katkarapusalaatti?

Vierailija
9/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun on pakko saada itselleen syömishäiriöinen nainen. Kunhan on laiha niin nainen kelpaa.

Vierailija
10/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIkeesti?! :D

Mä olen yli satakiloinen läski, enkä ikimaailmassa jaksaisi syödä tuommoisia kerta istumalta. En varsinkaan oluen kanssa, se vasta täyttääkin.

Vierailija
11/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi tai fetasalaatti, patonkia ja viiniä. Jälkkäriksi rahkaa. On kevyttä!

Vierailija
12/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihanat kotitreffit viikko sitten erään ihanan liettualaisen naisen kanssa, tein hänelle omletin. 😊 Kokeile sitä.

Vierailija
13/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yli satakiloinen läski, enkä ikimaailmassa jaksaisi syödä tuommoisia kerta istumalta. En varsinkaan oluen kanssa, se vasta täyttääkin.

Ihan hyvin jaksat kun lopetat sen itsellesi valehtelun. Tuollaisen vetää pohjiksi ja olut vain lisää nälkää. 

Vierailija
14/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruokasampi salaatti? ja rapsakkaa leipää erilaisilla päällysteillä. Tai suomalainen tapaslautanen. Siitä saa sitten närkkiä luvan kanssa.

Vierailija
15/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin jaksat kun lopetat sen itsellesi valehtelun. Tuollaisen vetää pohjiksi ja olut vain lisää nälkää. 

Valehtelun? En vaan halua ähkyä oloa, joten en todellakaan mätä kaikkea. Edes kotona yksin syödessä. Ähky on kamalaa ja unettavaa.

Oluesta tulee nälkä korkeintaan seuraavana päivänä, jos niitä mättää enemmän.

Mä olen valkkarinaisia.

Vierailija
16/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ruokasampi salaatti? ja rapsakkaa leipää erilaisilla päällysteillä. Tai suomalainen tapaslautanen. Siitä saa sitten närkkiä luvan kanssa.

Jokin närppimisruoka tuollaisesti henkisestä ummetuksesta kärsivälle kottaraiselle voisi olla hyvä. 

Vierailija
17/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suomalainen tapaslautanen?

Vierailija
18/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpähän sulle enemmän ruokaa seuraavaksi päiväksi.

Vierailija
19/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohi tai fetasalaatti, patonkia ja viiniä. Jälkkäriksi rahkaa. On kevyttä!

Ei ap maininnut kevyestä mitään.

Vierailija
20/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun on pakko saada itselleen syömishäiriöinen nainen. Kunhan on laiha niin nainen kelpaa.

Syömishäiriöitä on erilaisia eikä niillä pidä vitsailla, naisella ei ole syömishäiriötä mutta hän ei vaan syö paljoa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi