Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kokata kotitreffeille kun nainen on vähäruokainen?

Vierailija
02.10.2020 |

Nainen kertoi syövänsä kasviksia, marjoja ja kerran pari viikkoon lihaa eli ei ole vegaani mutta syö vähän. Pastaa en tee kun se on niin täyttävää jo yksistään.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napostelupaloja, tapaksia, kasvistarjotin ja erilaisia dippejä.

Vierailija
22/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaa mitä haluat, nainen syö sitten sen verran kun jaksaa tai on syömättä kokonaan jos ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko hän itse että hän on vähäruokainen vai päättelitkö siitä, että hän ei syö usein lihaa? Eihän kasvissyönti tarkoita sitä, että söisi vähän.

Vierailija
24/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisia on 13 tusinassa. Sanoo olevansa pieniruokainen, mutta tosipaikan tullen vetää koko ranskalaiskebabin huiviin ja tuopin olutta kyytipojaksi.

OIkeesti?! :D

Mä olen yli satakiloinen läski, enkä ikimaailmassa jaksaisi syödä tuommoisia kerta istumalta. En varsinkaan oluen kanssa, se vasta täyttääkin.

Ihan hyvin jaksat kun lopetat sen itsellesi valehtelun. Tuollaisen vetää pohjiksi ja olut vain lisää nälkää. 

Läski olen minäkin enkä minäkään pysty syömään tuollaista annosta kerralla. Ihan sama juttu oluen kanssa. Ettet sinä itse ole tolkuton läskilaardikasa, kun noin tarkkaan tiedät asian?

Vierailija
25/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin pieniruokainen, enkä vain välitä syömisestä niin kovasti. Syön elääkseni, en elä syödäkseni. Omalla kohdalla kala on aina aika varma valinta, voisko siitä kehitellä jotain? Savulohisalaatti? Jotkut napostelupalatkin on hyvä, niin voi itse ottaa niitä sen mitä jaksaa syödä, eikä mitään isoja annoksia valmiina lautasella

Vierailija
26/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia naisia on 13 tusinassa. Sanoo olevansa pieniruokainen, mutta tosipaikan tullen vetää koko ranskalaiskebabin huiviin ja tuopin olutta kyytipojaksi.

Tuskinpa vetää, kun ei ole jojoilija vaan laiha ja pieniruokainen. En itsekään miehenä söisi kyseisiä ruokia enkä juomia. Ap

Vierailija
27/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija0210 kirjoitti:

Olen itsekin pieniruokainen, enkä vain välitä syömisestä niin kovasti. Syön elääkseni, en elä syödäkseni. Omalla kohdalla kala on aina aika varma valinta, voisko siitä kehitellä jotain? Savulohisalaatti? Jotkut napostelupalatkin on hyvä, niin voi itse ottaa niitä sen mitä jaksaa syödä, eikä mitään isoja annoksia valmiina lautasella

En tykkää kalasta ja kysyin niin nainen tykkää enemmän kanasta ja kalkkunasta kuin kalasta. Ap

Vierailija
28/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ihan kuin ruokaa ei kannattaisi laittaa ollenkaan, jos ei syö paljon :) Voihan tehdä hyvää ruokaa ja syödä sitä hitaasti nautiskellen. Ei tarvitse grillata lihaa ja makkaraa ja vetää sitä napaan niin nopeasti ja paljon kuin pystyy.

Vierailija
29/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaat tietenkin sitä mistä hän pitää. Syö sitten sen verran kuin syö. Missä ongelma?

Vierailija
30/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa siemeniä niin kuin linnuille yleensä tarjotaan.

Vierailija
31/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus nyt

Vierailija
32/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ehkä vääntäisin kasvislasagnen, syököön sen verran sit ku jaksaa tai haluaa

Vierailija
33/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyseessä on pienikokoinen kevyttä istumatyötä tekevä naaras, joka ei harrasta liikuntaa lainkaan ja jonka lempiharrastus on nukkuminen.

Tarjoa maustettua tomaatti-sipulisalaattia.

Ainekset:

1/4 tomaatti

1/8 sipuli

puolikas oliivi

3 pisaraa sitruunamehua

5 murua mustapippurirouhetta

Jos tämä ei tee vaikutusta (painoindeksiin), niin kylmää tulee olemaan kyytikin.

Vierailija
34/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OIkeesti?! :D

Mä olen yli satakiloinen läski, enkä ikimaailmassa jaksaisi syödä tuommoisia kerta istumalta. En varsinkaan oluen kanssa, se vasta täyttääkin.

Minä olen hoikka, mutta helposti menee sellainen perus pizzerian keburanskalaisilla ja tuoppi olutta.

Vierailija
35/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia tai kasvissushia. Voi vaikka tilata (jos et itse osaa tehdä) sellaisen ison lajitelman, josta sitten kumpikin syö mitä syö. Jälkiruuaksi voit varata jotain pientä, kuten mansikoita ja belgialaista suklaata - jos hän ei jaksa enää suklaata, niin syöt itse seuraavana päivänä. Ja varaa kotiin hedelmiä, pähkinöitä, patonkia, yms siltä varalta, jos puheet pieniruokaisuudesta eivät pidäkään paikkaansa. Näitä voi sitten syödä myöhemmin kahvin/teen/viinin kanssa, jos nälkä vielä yllättää.

Vierailija
36/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kai pieniruokainen siinä mielessä, että jos vaikka viikon ruuat laskisi niin ei tule hirveästi, mutta jos on hyvää ruokaa niin tykkään kyllä syödä kunnolla. Parempi tehdä jotain mistä toinen pitää ja syö sitten sen verran kun syö ja loput jää myöhemmäksi.

Vierailija
37/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteinen kanakeitto/kanasalaatti ja itsetehdyt sämpylät/patonki. Lisäksi joku jälkkäri.

Vierailija
38/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ruokasampi salaatti? ja rapsakkaa leipää erilaisilla päällysteillä. Tai suomalainen tapaslautanen. Siitä saa sitten närkkiä luvan kanssa.

Mikä on suomalainen tapaslautanen?

Sinistä lenkkiä sinapilla ja karjalanpiirakoita munavoilla?

Vierailija
39/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaa mitä haluat, nainen syö sitten sen verran kun jaksaa tai on syömättä kokonaan jos ei kelpaa.

Ja kun kokkaat mitä sinä haluat, tulet osoittaneeksi naiselle, että hänen halunsa ja toiveensa jäävät sinun halujasi mitättömämmiksi. Vahva signaali hänelle juosta kovaa.

Vierailija
40/73 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filet mignon, salaattia ja perunoita. Alkuruoaksi joku keitto.

Jälkiruoaksi pieni creme brulee.

Pientä, mutta tasokasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi