Mitä kokata kotitreffeille kun nainen on vähäruokainen?
Nainen kertoi syövänsä kasviksia, marjoja ja kerran pari viikkoon lihaa eli ei ole vegaani mutta syö vähän. Pastaa en tee kun se on niin täyttävää jo yksistään.
Kommentit (73)
Unohta koko juttu. Ellet sitten ole valmis syömään yksin ja hyvällä omalla tunnolla mitä haluat ja jättämään emännän järjestämään itselleen omat safkat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihanat kotitreffit viikko sitten erään ihanan liettualaisen naisen kanssa, tein hänelle omletin. 😊 Kokeile sitä.
Hyi että, sori vaan, mutta jotkut naiset ei tykkää munasta ollenkaan. Itse syön ihan kaikkea, mutta munaa en missään muodossa. Haisee pahalle ja suutuntuma on hirveä.
Itse menisin helpolla, vaikka tortillat/itse tehty pizza. Kelpaisi minulle ja ei ole vaikeaa. Nainen voi ottaa noita vähän, jos tahtoo, jääpähän sulle huominen ateria valmiiksi. Varaa vielä olutta/viiniä ja joku jälkkäri niin on valmis setti.
Jätä munakarvat ajamatta ja heitä säkkiosasto lautaselle. Voila: katkarapu havupedillä!
Ei ku tilaa kotiisi maistelu ateriat kahdella. Helppo vaivaton. Terveisin kokomusta on.
Olen pieniruokainen, mutta en ole ajatellut se on ongelma kenellekään.
Antaisin vinkin että tee mitä vaan ja anna naisen ottaa itse sopivaksi katsomansa määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ruokasampi salaatti? ja rapsakkaa leipää erilaisilla päällysteillä. Tai suomalainen tapaslautanen. Siitä saa sitten närkkiä luvan kanssa.
Mikä on suomalainen tapaslautanen?
Sinistä lenkkiä sinapilla ja karjalanpiirakoita munavoilla?
Siinä tapauksessa ei kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia naisia on 13 tusinassa. Sanoo olevansa pieniruokainen, mutta tosipaikan tullen vetää koko ranskalaiskebabin huiviin ja tuopin olutta kyytipojaksi.
Tää on totta, tunnistan itseni. Miehen seurassa aina aluksi pyrkii tyyräämään syömisiään, jossain vaiheessa sitten jo vedellään rennosti krapulapitsoja.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia naisia on 13 tusinassa. Sanoo olevansa pieniruokainen, mutta tosipaikan tullen vetää koko ranskalaiskebabin huiviin ja tuopin olutta kyytipojaksi.
Minulla on BMI 19, ja jaksan kyllä syödä isoja annoksia ja syönkin. Mutta ranskalaiset ovat kebabissa aina hirveän pahoja ja niitä on hirveän paljon ja kebabia todella vähän. Ja olut on niin hirveää litkumaista oksennusta etten ymmärrä kuka sitä juo.
Eli jos ranskalaiset vaihtaa parempiin, pienentää niiden määrää ja tuplaa kebabin määrän ja oluen vaihtaa vaikka kokikseen tai edes laadukkaaseen kirsikkaolueen niin mikäs siinä, söisin kyllä. Mutta jotain tavisolutta en joisi, sen saisi kipata suoraan vessanpyttyyn.
pari hernettä kukikkaalle lautaselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ruokasampi salaatti? ja rapsakkaa leipää erilaisilla päällysteillä. Tai suomalainen tapaslautanen. Siitä saa sitten närkkiä luvan kanssa.
Jokin närppimisruoka tuollaisesti henkisestä ummetuksesta kärsivälle kottaraiselle voisi olla hyvä.
Alipainoiset naiset on seksikkäimpiä. Ei 60 kg valaita minulle kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Napostelupaloja, tapaksia, kasvistarjotin ja erilaisia dippejä.
Napostelupalat kuulostavat hyvältä kunhan ovat terveellisiä. Ap
Tuoretta salaattia ilman lihottavia kastikkeita ja kivennäisvettä. Itse voit syödä kunnon pihvin lisukkeineen ja punaviinin kera.
No onhan sillä syömishäiriö jos syö pelkästään kasviksia ja marjoja (ei viljoja, proteiininlähteitä tai rasvaa) ja lisäksi lihaa pari kertaa viikossa. Kasviksissa on noin 30 kcal/100 g.
Ei tuollaisella ruokavaliolla kauaa pysy hengissä ellei niitä vihanneksia mätä järkyttäviä määriä päivässä.
Eli luultavasti valehtelee sinulle. 
Minkä takia sen pitää olla joku täsmäannos? Kai se voi ottaa lautaselleen mitä tahansa sen verran kuin syö. Kumma ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sen pitää olla joku täsmäannos? Kai se voi ottaa lautaselleen mitä tahansa sen verran kuin syö. Kumma ongelma.
Paras ehkä tehdä pieniä annoksia, joita molemmat voi ottaa oman mielensä mukaan. Ap
Tee ihan mitä tahansa tekisit muutenkin, annoskokohan ratkaisee kuitenkin. Ottakoon ihan vähän kaikkea.
Tee kurkusta ja porkkanoista tikkuja ja joku ei miltään maistuva,mutta tosi terveellinen dippi kylkeen.
Paskanvitut. Et olisi satakiloinen mätísäkki jos et mättäisi naamariin kaiken mitä näet.