Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En ole viikkoon pessyt hiuksia.
02.10.2020 |
Yleensä pesen joka päivä, mutta olen ollut kipeänä, enkä sen vuoksi käynyt töissä.
Pakko varmaan nyt pestä, vaikka huomenna vasta töihin.
Kommentit (6)
Itsellä on kipeenäkin ällöttävä olo jos en pääse peseytymään. Kuumelääkkeen voimin nousen ylös aina suihkuun. Jos ei kestä seistä niin joku jakkara vaan alle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En oo pessyt kohta neljään viikkoon.
So? En ole pessyt hampaita kahteen vuoteen enkä munaa kuukauteen. Revi siitä.
Alue: Aihe vapaa
Enhän mä koskaan pese sen useemmin.