Mu-tiaiset pitäisi tuhota suomesta kaikki
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Persu käytti juuri viimeisen aivosolunsa tähän postaukseen
Minä sentään nostan hyvää palkkaa. Sinä olet pelkkä tukiloinen. Miksi et pärjää työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sentään nostan hyvää palkkaa. Sinä olet pelkkä tukiloinen. Miksi et pärjää työelämässä?
Naurettavaa luulla että tietää mitä muista täällä kävijöistä. Mikään tuossa viestissä ei kertonut kirjoittajan taloudellisesta tilanteesta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nuo laiskat ja lahjattomat vihervassarit jotka vinkuvat persuista ja samaan aikaan vaativat meitä kunnollisia ihmsiä maksamaan enemmän veroja tuloistamme eivätkä itse pääse töihin edes Prisman kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa luulla että tietää mitä muista täällä kävijöistä. Mikään tuossa viestissä ei kertonut kirjoittajan taloudellisesta tilanteesta.
Eri
Kaikki täällä tietää tuon mielialalääkkeillä käyvän työttömän läskin persuhullun.
Pyrstö-tiaisiin ei sitten kosketa. Kivoja lintuja. Ei myöskään tali,-sini,-hömö,- viita, kuusi ja töyhtötiaisiin. Kivoja nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nuo laiskat ja lahjattomat vihervassarit jotka vinkuvat persuista ja samaan aikaan vaativat meitä kunnollisia ihmsiä maksamaan enemmän veroja tuloistamme eivätkä itse pääse töihin edes Prisman kassalle.
Ei huvita vaan ärsyttää.