Olipa ärtyisä optikko!
Mieheni kävi optikolla ja olin mukana, näöntarkastus meni ilmeisen hyvin mutta sitten kun mieheni valitsi kehyksiä optikko tuhisi ja puhisi ja ärähti lopulta "Ota jotkut!"
En nyt mainitse liikkeen nimeä mutta iso, parrakas, miesoptikko, jos jollain muullakin olisi huonoja kokemuksia..
Kommentit (12)
Voisihan ne kehykset valita jo etukäteen. Ennen optikon palvelua. Nehän näkee jo netistä kotona.
Miksi haaskata optikon aikaa.
Halusi varmaan ruokikselle tai röökille! :D
Tuo on kyllä älytöntä että joskus suorastaan tuskastutaan asiakkaaseen joka tahtoo sovitella eri kehyksiä eikä vain tilata ekoja jotka on "ihan kivat". Nimimerkillä 50 vuotta rillipäänä.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan ne kehykset valita jo etukäteen. Ennen optikon palvelua. Nehän näkee jo netistä kotona.
Ne pitää nähdä päässä ennen päätöstä. Kaikki valikoima ei myöskään löydy netistä. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitää nähdä päässä ennen päätöstä. Kaikki valikoima ei myöskään löydy netistä. Ei ap
Ne näkee päässäänkin, kun menee optikolle ajoissa niitä valitsemaan. Ennen optikolle pääsyä. Ei saisi istua odottaen omaa aikaansa, vaan valita kehyksiä.
Tämä on nykyaikaa. Ei se että joku on palvelun tulppana jahkailemassa kehyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä älytöntä että joskus suorastaan tuskastutaan asiakkaaseen joka tahtoo sovitella eri kehyksiä eikä vain tilata ekoja jotka on "ihan kivat". Nimimerkillä 50 vuotta rillipäänä.
Ne kehykset voi valita jo ennen optikon palvelua.
Joistain narsistesta toki on kivaa kun kaikki katsoa tapittaa, etkä mitkä kehykset sopii.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan kehtaisi olla palvelun tulppana kehyksiä arvuuttelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa :D Kiitti tarinast oli tosi mielenkiintonen tarina!
Mä tunnen sen, se on yhden naisbussikuskin mies😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljet siis vuosia kantaen naamallasi minuutissa valittuja jotenkuten sopivia räppänöitä? Onnea vaan.
Voihan sen asiakkaan jättää sovittelemaan rauhassa itsekseen ja palvella muita välissä. En ymmärrä ongelmaa. Kävelisin ulos ap:n mainitsemasta liikkeestä samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuljet siis vuosia kantaen naamallasi minuutissa valittuja jotenkuten sopivia räppänöitä? Onnea vaan.
Voihan sen asiakkaan jättää sovittelemaan rauhassa itsekseen ja palvella muita välissä. En ymmärrä ongelmaa. Kävelisin ulos ap:n mainitsemasta liikkeestä samantien.
Valitsen kehykset netistä.
Sen jälkeen menen optikolle hyvissä ajoin ja käyn kehykset läpi. Optikon palvelun jälkeen, yhdessä optikon kanssa käydään tämä valinta läpi, ja kehykset sovittaen ja varmistuen, että kehykset on halutut muutamasta vaihtoehdosta.
Mitä se sanoi syyksi huonoon asiakaspalveluun?