Ensi viikolla tulee sateet, kylmyys sekä rajoitukset. Nauti elämästä kun vielä voit.
Tämän kaiken kurjuuden keskellä meitä odottaa massatyöttömyys, joka ajaa keskiluokan ahdinkoon. Menee vuosia ennen kuin talous palautuu ennalleen.
Kommentit (22)
Pahalta näyttää ensi viikko. Sateiden lopusta ei ole tietoa.
Täällä päin näytti vaan torstaille sadetta.
Ulkoilu on puleutumis kysymys. Ja lenkin jälkeen Kynttilät palamaan, villasukat jalkaan, jotain hyvää lukemista ja sohvan nurkkaan viltin alle. Ihanaa kun saa "luvan kanssa" asettua kotiin
Ei pysty nauttimaan kun ei ole nautintoaineita.
Täällä on ensi viikolla 16 astetta ja aurinkoa. Nytkin on lasitetulla parvekkeella vähän turhankin lämmintä, kun juon kahvia ja palstailen lounastunnilla. Korona toki huolestuttaa, mutta ei voita mitään murehtimalla joka hetki. Kohta alkaa hygge-kausi, ostin jo glögiä. Rajoituksilla ei ole minulle muuten väliä kuin talouden kannalta. Niitäkään ei tarvittaisi, jos oltaisi tukahdutettu kunnolla. Ei voi mitään.
Ihanaa, rupesi jo vituttamaan tämä jatkuva auringonpaiste.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilu on puleutumis kysymys. Ja lenkin jälkeen Kynttilät palamaan, villasukat jalkaan, jotain hyvää lukemista ja sohvan nurkkaan viltin alle. Ihanaa kun saa "luvan kanssa" asettua kotiin
OK, kerro mulle miten mä kuvaan tähtiä kun taivas on pilvessä?
Mä olen hankkinut jo hyvät ja lämpimät vaatteet sadesään ulkoiluun. Ulkoilualueilla on ihan parasta syksyn koleilla säillä, kun siellä saa olla omassa rauhassaa, kun kaikki auringon ulos houkuttelemat ovat vetäytyneet sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ensi viikolla 16 astetta ja aurinkoa. Nytkin on lasitetulla parvekkeella vähän turhankin lämmintä, kun juon kahvia ja palstailen lounastunnilla. Korona toki huolestuttaa, mutta ei voita mitään murehtimalla joka hetki. Kohta alkaa hygge-kausi, ostin jo glögiä. Rajoituksilla ei ole minulle muuten väliä kuin talouden kannalta. Niitäkään ei tarvittaisi, jos oltaisi tukahdutettu kunnolla. Ei voi mitään.
Viikonloppuna on vielä hyvä sää, kannattaa nyt liikkua. Ens viikolla ei tehdä mitään.
Tulisikin jo kunnon syyskelit! Liian lämmintä on mun makuun nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna on vielä hyvä sää, kannattaa nyt liikkua. Ens viikolla ei tehdä mitään.
Älyätkö, että kaikki ei asu samassa paikassa kuin sinä? - eri
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hankkinut jo hyvät ja lämpimät vaatteet sadesään ulkoiluun. Ulkoilualueilla on ihan parasta syksyn koleilla säillä, kun siellä saa olla omassa rauhassaa, kun kaikki auringon ulos houkuttelemat ovat vetäytyneet sisälle.
Eihän se kylmyys haittaa vaan sade. Sade estää monen harrastuksen harrastamisen. Ottaisin 20 asteen pakkasen mielelläni vastaan.
Ärsyttäviä nämä ihmiset, jotka kuvittelee, että joka puolella on samanlainen keli kuin heidän takapihallaan.
Espanjalaisen naisystäväni ansiosta meillä on aina kotona siesta, räntasateellakin, koska hän on niin KUUMA! 😍
Mitkä rajoitukset tulee ensi viikolla?
Onneksi kuitenkin kombinaatiota sade, viima, räntä ja lumipyry ei kestä Suomessa kuin 8 kuukautta vuodessa. Kohta ollaan jo vuoden 2021 koleassa kesässä :)
Sateet + kylmyys + pimeys = rajoitukset. Siis mulle. Oli jo ennen pandemiaakin. Ei edes huvita lähteä kotoa minnekään.
Riista liikkuu heikosti sateella.
Tän helvetti kesän (käristyskupoli ja miljoona muuta nimeä) ei suomessa ole koskaan ollut niin kovaa pakkasta, että kylmältä tuntuisi ja sitä ei arvostaisi. Ensi kesäksi ilmälämpöpumppu ja kovaa ajoa sille.
Hyvin menee. Shorttaa sinäkin!