Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hoikkanakin leveä vyötärö

Vierailija
02.10.2020 |

Olenko oksettava miesten silmissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unelma. Senhän halusitkin kuulla?

Vierailija
2/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.  H-vartalo jossa vyötärö ei ole rakenteellisista syistä kapea vaikkei ole runsaasti vatsa- ja vyötärörasvaa on aivan tavallinen vartalotyyppi. Yleensä kaikenlaiset suunnilleen normaalipainoiset vartalot "kelpaa" jos ihmisestä muuten tykkää.

Monet huippumallitkin on muuten tuollaisia suoria, ja siksi vaatteet istuu hyvin. Mutta toki, se suora vartalo on vähän erinäköinen jos on 180 cm ja äärimmäisen hoikka tai 160 cm ja normaalipainon keski-ylärajalla. Itse olen tuota viimemainittua luokkaa, ja eihän se mun vartalo varmaan kenenkään ihannevartalo ole. Mutta ei ole myös estänyt koskaan seksin saantia tai parisuhteitakaan, eikä kukaan ole kertonut että oksettaa tai perääntynyt kauhuissaan petihommista nähtyään kroppani alasti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, mutta aloituksesi on lapsellinen.

Vierailija
4/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlize Theronilla on myös leveä vyötärö eli on hoikkanakin tasapaksu. Mutta eipä hänellä huonosti mene eikä ole rumakaan!

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5112491/Charlize-Theron-s…

Vierailija
5/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka vyötärö on se ihanne. Paula BB ssä on sellais kroppainen, kaunis kroppa. Himotuin!

Vierailija
6/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kamalan näköinen. Älä ainakaan fitnesskisoihin pyri.

Vierailija
7/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlize Theronilla on myös leveä vyötärö eli on hoikkanakin tasapaksu. Mutta eipä hänellä huonosti mene eikä ole rumakaan!

https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-5112491/Charlize-Theron-s…

Joo kyllä varmasti miehiä kovasti oksettaa ;)

Vierailija
8/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet unelma. Senhän halusitkin kuulla?

Halusin kuulla, onko leveä vyötärö oksettava miesten silmissä. On kai oksettavan ja unelman välilläkin jotain.

Ap

Vierailija
9/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kamalan näköinen. Älä ainakaan fitnesskisoihin pyri.

Kisoista en tiedä, mutta jos tuollanen vartalotyyppi kaipaa muotoja, niin saliharjoittelu on siihen oikea juttu. Ei se toki vyötäröä kavenna koska vyötärö johtuu yleensä luustolliisista seikoista kuten leveistä kylkiluista ja niitä lähellä olevista lantioluista. Mutta kun saa lantion sivuille ja pakaroihin ja reisiin  pyöreyttä treenin myötä, kokonaisvaikutelma ei enää ole pötkylä.

Vierailija
10/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä ihan mikä tahansa asia on ällöttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi