Mikä vauvan hoito-opas työkaverille? Tyyliin ”Tyttökavereiden opas vauvavuoteen”
Koska kyseinen opas näyttää olevan loppuun myyty. Niin mikä olisi tällä hetkellä suosittu ja sellainen mukavan rento?
Kiitos!
Kommentit (22)
Me saatiin vauvan omistajan käsikirja ja se on ihan hauska.
Miksi pitäisi tuollainen hankkia? Nykyään niitä neuvoja satelee joka puolelta, eikä se paljon naurata.
No joku lahja olisi kiva antaa ennen äitiyslomaa, niin paljon lukevalle ajattelin rennon kirjan olevan kiva. Vaikka ilmankin selviää.
Voi toki ehdottaa parempaakin lahjaa. Kirjan kylkeen ajatellin Sophie the giraf-lelua.
T. Aloittaja
Jos työkaveri on läheinen ja tiedät hänen tuon tyylistä lahjaa arvostavan niin toki. Jos kyseessä vaan yleisesti työkaveri niin ehkä joku pieni lahjakortti tms voisi olla parempi
No itseasiassa en vielä tunne häntä niin hyvin, vaan olen uusi esimies ja pääsen nyt vaan siksi jotain järjestämään. Tuo Omistajan opas näytti hauskalta, sillä mennään, kiitos!
Mieti jos vauva kuoleekin synnytyksessä.
Ei mitään opasta! Todella loukkaavaa. Hankkikaa vaikka nätti vauvan peitto tai lelu tai vaikka potkupuku.
Vierailija kirjoitti:
No itseasiassa en vielä tunne häntä niin hyvin, vaan olen uusi esimies ja pääsen nyt vaan siksi jotain järjestämään. Tuo Omistajan opas näytti hauskalta, sillä mennään, kiitos!
Kyseinen opas on kyllä huono ja sisältää vanhentunutta tietoa.
Työkaverit ei ole mitään tyttökavereita vaikka naisia olisikin. Ei liian tuttavallisia lahjoja alaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sitten lähetetään kukkalähetys ja surunvalittelut kotiin, näin mulle ainakin tehtiin. Siinä tilanteessa harva itkee sitä, että sai vauvanhoitokirjan aiemmin. Siinä se siivotaan vaunujen, vauvanvaatteiden yms. kanssa pois.
Ei mitään tyttökaverien oppaita missään nimessä. Jos töistä annetaan lahja, sen tulee olla neutraali. Vaate, viltti tai astia käy paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ei heti lähdettäis näin synkkiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten lähetetään kukkalähetys ja surunvalittelut kotiin, näin mulle ainakin tehtiin. Siinä tilanteessa harva itkee sitä, että sai vauvanhoitokirjan aiemmin. Siinä se siivotaan vaunujen, vauvanvaatteiden yms. kanssa pois.
Vauvaopas on silti huono idea ja liian tuttavallinen. Voi hyvin loukata. Itse loukkaannuin kun sain tuon "omistajan oppaan" äidiltäni kun esikoinen syntyi. Hänellä kun oli ääneen lausuttu taka-ajatus, että neuvolan ohjeet ei mulle riitä enkä osaa itse hakea tietoa. Lisäksi kyseisen oppaan muka humoristiset ohjeet ei vastaa nykypäivää.
Se kirja on kyllä kamala :D neuvotaan miten laihdutaan nopeasti synnytyksen jälkeen ettei mies jätä sun muuta aika kulunutta.
Sellainen, missä lupaatte lapsenhoitoapua. Kerrotte, että kaikki helpottaa OIKEASTI aikanaan. Kehotatte lepäämään ja nukkumaan. Kerrotte, että mikäli mies ottaa liian löysin rantein lapsenhoidon ja alkaakin sitten kinuta toista lasta ja lupaa muuttuvansa, niin kertokaa ettei hän muutu ja nainen selviää yksinhuoltajana tuossa tapauksessa paremmin. Voi käydä nimittäin niin, että jos nainen on liian kiltti, mutta ei suostu toiseen lapseen, mies sitten jatkaa laiminlyöntiään kaikessa.
Nykyään ihmisillä on jo muutenkin hirveästi turhaa tavaraa. Mielestäni tällainen opas ei ole hyvä lahja. Kukaan ei tuollaista edes lopulta lue. Hanki joku tarpeellinen, mutta kaunis ja kestävä käyttöön tuleva tavara.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ihmisillä on jo muutenkin hirveästi turhaa tavaraa. Mielestäni tällainen opas ei ole hyvä lahja. Kukaan ei tuollaista edes lopulta lue. Hanki joku tarpeellinen, mutta kaunis ja kestävä käyttöön tuleva tavara.
Tai lahjakortti!
Vierailija kirjoitti:
Se kirja on kyllä kamala :D neuvotaan miten laihdutaan nopeasti synnytyksen jälkeen ettei mies jätä sun muuta aika kulunutta.
Ja sisältää suorastaan vaarallisia unikouluohjeita. Kyllä tuollaisessa opaslahjassa on vaan sellainen sävy muutenkin, että ei se alainen osaa edes vauvaa hoitaa, niin me annetaan tällainen opas huumorin varjolla.
Ap, jos olet vielä linjoilla, niin älä osta opasta. Ihan yksiselitteisesti. Sulla on vielä hakemista tuossa esimiehen roolissa jos et ymmärrä ostaa jotain neutraalimpaa lahjaa.
Opastusta saavat kyllä neuvolasta.