Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hääpäivänä mennä nus.simaan sviittiin heti kun tekee mieli

Vierailija
02.10.2020 |

Ja jättää vieraat oman onnensa nojaan? Vaimo haluais sviittiin heti suoraan kirkosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tekisikin vielä hääpäivänä mieli toista noin paljon :(

Vierailija
2/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että melko urpoa ylipäänsä kutsua vieraita (ja tuhlata rahaa) mihinkään kirkon jälkeen järjestettävään tilaisuuteen, jos meinaa vaan feidata juhlat itse. Jos olisin itse vieraana, niin söisin ja joisin teidän piikkiin kyllä, mutta pitäisin teidän toimintaa tökerönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, että miten naimisiin mennyt pari voisi vieläkin himoita toisiaan? Eikö siinä vaiheessa pitäisi olla ollut yhdessä sen verran kauan, että kaikki alkuhuumat sun muut on jo kaukana takana päin.  Tämän takia en ymmärrä yhtään naimisiinmenon ideaa ja logiikkaa.

Vierailija
4/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua. Käytännössä se hääpäivä menee näin: vaimosi on niin väsynyt ja stressaantunut häiden järjestelyistä ja itse juhlista, että seksi on vihoviimeinen asia, johon hänellä riittää energiaa. Hyvällä tsäkällä seksi onnistuu seuraavana päivänä vieraiden lähdettyä. Mutta todennäköisemmin vasta viikon päästä kun olette saaneet häästressin aiheuttamat riitanne sovittua.

Vierailija
5/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos

Vierailija
6/6 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä suotta sviittiin. Varaatte hääautoksi asuntoauton ja hoidatte siellä hommat matkalla kirkosta juhlapaikkaan.