Olen vanginvartija ja rakastunut vankiin. Haluatko kysyä minulta jotain?
Olen vanginvartija ja järjettömän rakastunut vankiin. Jos et halua kysyä mitään, voisitko sen sijaan kertoa, miten tästä pääsee yli?!
Kommentit (40)
Aah....Ryan O'Reily. Muistatteko vielä komean irlantilaisen juonittelijan ja vankilan lääkärin "romanssin"
Oz oli hyvä sarja, pahat pojat viehättää....
Ihan kiva rakastua rikolliseen. No ainoastaan talousrikollinen ei ole vaarallinen. Karmivaa joku varas tai väkivaltainen ukko. Vankilaan ei nyt kovin helpolla joudu, jos on akkansa tappanut niin ole varovainen.
Voi kamala ap. Lohdutukseksi: Et ole ensimmäinen. Eikö se 80-luvulla yksi elinkautisvankikin pariutunut vankilan lääkärin kanssa ja sittemmin tekivät yhdessä lähetystyötä?
Mutta nyt ajatukset muualle. Kehottaisin ottamaan työterveyshuollon psykologiin tmv. yhteyttä.
Noin uteliaisuuden vuoksi: Anna joku skaala, mistä tyyppi istuu vankilassa? Henkirikos/väkivaltarikos? Huumausaineet? Talousrikokset?
Nautin ihastuksesta sen aikaa kun sitä kesti. Lopullisesti meni ohi vasta kun vaihdoin työpaikkaa.
T: Narkkariasiakkaaseen rakastunut hoitaja
Joopa joo, joku lukenut vähän liikaa Harlekiineja.
En tiedä miksi. Näen ko. vankia luonnollisesti lähes aina töissä ollessani ja keskustelemme usein paljon. Hän on hauska ja jotenkin hurmaava.
Kukaan ei tiedä tunteistani.
En usko, että on molemminpuoleinen. Olemme eri maailmoista.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:32"]
Miksi hän on vankilassa?
[/quote]
En kerro, koska vaitiolovelvollisuus.
Työnohjaukseen! Sulla varmaan on jonkinlaista toisen käden tietoa siitä, miten noissa jutuissa usein käy...
Siis tunteesihan ovat täysin ymmärrettäviä, ei siinä mitään, rakastuminen on ihan luonnollista. Mutta nyt on se tilanne, kun otetaan järki käteen.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:34"]
Oletteko molemmat miehiä?
[/quote]
Minä olen nainen, hän on mies.
no jos et saa vastarakkautta niin kyllä se loppuu. onko sulla itellä perhe tms?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 14:35"]
Työnohjaukseen! Sulla varmaan on jonkinlaista toisen käden tietoa siitä, miten noissa jutuissa usein käy...
Siis tunteesihan ovat täysin ymmärrettäviä, ei siinä mitään, rakastuminen on ihan luonnollista. Mutta nyt on se tilanne, kun otetaan järki käteen.
[/quote]
Olet ihan oikeassa...järki on kädessä enkä aio missään tapauksessa tehdä asialle mitään. En ikikuuna päivänä haluaisi kertoa asiasta työnohjauksessakaan. Miten tästä pääsee yli?
Tee kuten eräs tuntemani vankilassa töissä oleva nainen. Käy koulutureissuilla panemassa työkavereitaan toisista vankiloista sen minkä kerkeää, sitten moralisoi muille kaikesta. On pannut minun tietojeni mukaan omasta vankilastaankin ainakin 2 vartijaa, eikä ole iso yksikkö missä työskentelee. Kaksi avioliittoa rikkonut vartijoilta ja sitten jatkanut touhujaan.