Astetta fiinimpi naistenilta – mitä tarjoaisit?
Ideoita kaivataan! Ehkä jotain cocktailpaloja?
8 osallistujaa ja juhlistetaan samalla ystävän kihlausta, joten saisi olla jotain astetta fiinimpää. 🍸🍇
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa koko matkan ja antipastoja/ tapaksia, makeaksi jotain kalliimpia konvehteja/ petit fourseja. Tapasten mukaan erilaisia juustoja ja hillokeita. Hauskaa iltaa teille!
Jatketaan tästä! 😋
Mitä tapaksia ja antipastoja?
Kuivaa ja erittäin kylmää skumppaa.
Mansikoita.
Joku ihana, itse tehty salaatti.
Macaronseja.
Täytettyjä croisantteja.
Luxus-suklaata,
pieniä paahtoleipäpalasia ja mätiä+sipulia,
Tapaksia
Savuporotäytteisiä ruisnappeja
Kylmäsavulohileipiä (pieni kokoisina suupaloina)
Vierailija kirjoitti:
Grillimakkaraa ja keskiolutta
Vois olla uunimakkaraa ranskalaisilla ja juomaksi Koffin punaista. Mausteeksi sinappi ja ketsuppi. Alkusalaattina tuorekurkkupaloja.
Muutama kilo Beluga kaviaaria. Ankan- ja sammakonreisiä. Tietysti vielä hanhenmaksapalleroita ja vatun kallista samppanjaa 15 pulloa ainakin. Muista ottaa pikavippiä jos ei omat rahat riitä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuivaa ja erittäin kylmää skumppaa.
Mansikoita.
Joku ihana, itse tehty salaatti.
Macaronseja.
Täytettyjä croisantteja.
Luxus-suklaata,
pieniä paahtoleipäpalasia ja mätiä+sipulia,
Tapaksia
Savuporotäytteisiä ruisnappeja
Kylmäsavulohileipiä (pieni kokoisina suupaloina)
Macaronseja -> kaksinkertainen monikko, oikea suomenkielinen muoto on macaroneja.
Ei mitään koktailpalasia eikä tapaksia, vaan oikea kunnon vähintään kolmen (Mieluummin neljän) ruokalajin pöytääntarjoiltu illallinen. Jos siis haluat olla astetta fiinimpi!etkä vaan köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään koktailpalasia eikä tapaksia, vaan oikea kunnon vähintään kolmen (Mieluummin neljän) ruokalajin pöytääntarjoiltu illallinen. Jos siis haluat olla astetta fiinimpi!etkä vaan köyhä.
Tällaisen voisin järjestää, jos vieraita olisi max. 4. Nyt olosuhteiden pakosta mennään muulla kaavalla.
Enkä pyytänyt fiiniä, vaan astetta fiinimpää. 😉
Perus tyttöjenillassa olisin saattanut laittaa pöydälle karkkia ja sipsejä ja tilata pizzaa alakerran kebabista. 😁
Ap
Kuka pitää nykyaikana jotain naisteniltoja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka pitää nykyaikana jotain naisteniltoja?
Miksi ei? Mietitkö koronaa vai muuten?
Minä olen myös vapaana, voin tulla viihdyttämään. Onko monta vapaamielistä?
t. Rauno 52 v.
Skumppaa koko matkan ja antipastoja/ tapaksia, makeaksi jotain kalliimpia konvehteja/ petit fourseja. Tapasten mukaan erilaisia juustoja ja hillokeita. Hauskaa iltaa teille!