Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sukulaiset eivät pidä yhteyttä?

Vierailija
01.10.2020 |

Muutimme vuosi sitten toiselle puolen Suomea, etelästä pohjoiseen. Entiselle paikkakunnalle jäi sukua ja kavereita. Nähtiin melko usein ja soiteltiin. Nyt muutettuamme kukaan ei soittele (paitsi vanhemmat ja sisaret), mutta eivät edes kälyt tai ennen niin läheiset serkut. Aluksi soittelin itse heille ja laitoin viestiä, mutta nyt en ole enää jaksanut kun eivät ole minulle päin kertaakaan olleet yhteydessä. Kummastuttaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vihdoinkin päässeet sinusta eroon,yes!

Vierailija
2/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei vaan ole hyviä pitämään yhteyttä puhelimitse. Itse ainakin olen siinä tosi huono, en saa aikaiseksi soittaa enkä edes pidä puhelimessa puhumisesta. Sitten kun näkee on helpompi jutella kuulumiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä siis edes esim. Whatsapissa laita mitään kuulumisia. Se sentäs olisi helpompi käyttää. Itse aluksi käytin sitä heitä kohtaan ahkerasti, mutta enpä enää viitsi olla se ikuinen yhteydenottaja. Voi tosiaan olla niin, että olivat iloisia päästessään minusta :(

T. Ap

Vierailija
4/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä vain äitiini, siskooni ja veljeeni. Muiden kanssa juttelen kasvotusten kerran tai pari vuodessa.

Asun kaukana sukulaisistani n.400km päässä.

Vierailija
5/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sukulaisia. Suurin osa on loisia.

Vierailija
6/7 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollista. Ei kaikkiin sukulaisiin ehdi pitämään yhteyttä millään. Muutakin elämää, lähiperhettä, työyhteisö jne...

Vierailija
7/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi