Suuri kynäkeskustelu OFFICIAL
No niin mammat antaa tulla vinkkejä hyvistä kynistä! Onko esim Fulgor Nocturnus by Tilbaldi teidän tyyliänne vai kulkeeko mukana sittenkin mahdollisesti Caran DAche Gothica Pen vai ehkä joku ihan muu?
Kommentit (50)
Mitenkä minusta tuntuu, että tästä voisi tehdä biisin joku etevä muusikko?
Yks mun työkaveri yritti joskus päteä esittelemällä jotain random Montegrappan kynää mut oisittepa nähny sen ilmeen ku vetäsin esille oman Mystery Masterpiece by Montblanc and Van Cleef & Arpels -kynäni. Juu aika hiljaseks meni sen jälkeen...
Ennustan tulevia kommentteja:
-Kuka homehtunut muumio vielä kirjoittaa kynällä vuonna 2025, nönönnönööö, öyhöyhöyöh!
-Bic-kynä on toimiva klassikko, miksi käyttää rahaa kalliiseen kynään, kun halvallakin voi kirjoittaa? Kaikki on kumminkin tehty Kiinassa nykyään.
-Paras kynä on varastettu kynä, niitähän saa Ikeasta ilmaiseksi.
-Mikä on "kynä"?
-Tapailumiehellä oli kerran kynän paksuinen, tiedättekyllämikä.
Mun kynässä lukee Kurikan Osuuspankki. Onko hyvä?
HB Staedtler Mars Lumograph lyijykynä on ehdoton suosikkini. Sopivan tumma jälki, jonka voi kumittaa pois. Sopii hyvin ristikoiden ja sudokujen ratkaisemiseen.
Esim Pelikan Souverän M800 Anthracite -kynä on ollu aika jees, ei mikään täys överi mut kuitenki sellanen et kääntää vähän katseita
Hmm, tajusin juuri, miksi joku vielä käyttää lyijykyniä!!! Niitä voi pureskella mietteissään. Siis sitä toista päätä.
Bilteman 0,7mm lyijytäytekynä. Myydään tuplapakkauksessa ja eka niistä on ollut käytössä jo kolmisen vuotta.
Tää ei ole mammojen ketju, vaan kynämiesten ketju!
Harvoin enää tulee mitään kirjoiteltua, lukuunottamatta kauppa-listoja, ja satunnaisia postikortteja, niitä todella harvoin nykyisillä POSTIN hinnoilla - SUURI postikeskustelu next?
Eihä nyt nykyihminen mitään millään 'kynällä' kirjoittamisen taitoa tarvitse.
Täysin naurettava, vielä muka oikein "taito" !
Tilaisuus esitellä kaunista kynää on laittaa esim. ylioppilasjuhlissa esille Vieraskirja.
Hupsua olisi kirjoittaa allekirjoitus tekstaten saatika tikkukirjaimilla!
Vierailija kirjoitti:
Tilaisuus esitellä kaunista kynää on laittaa esim. ylioppilasjuhlissa esille Vieraskirja.
Josta kommentoija nr.5 pöllii sen omaan käyttöön.
Itse laittaisin sen (kynän) karhunlangalla kiinni Vieraskirjaan. Siitä se ei lähtisi hajamielisimmänkään Valtiotieteiden maisterin povitaskussa matkaan uusiin seikkailuihin Ravintola Teatteriin.
Nykyisessä työpaikassani kun olin allekirjoittamassa työsopimusta tuleva pomoni työnsi eteeni ensin jonkun niiden oman muovisen mainoskynän. Naurahdin hieman samalla kun kaivoin povitaskustani esille Waterman Bleu de Paris Man24 LE Fountain Pen -kynäni, jolla sitten rempseästi vetäisin nimeni siihen paperiin. Katsokaas näin sitä heti alusta establisoidaan dominanssi työpaikalla ja näytetään pomolle kuka siellä oikeasti hallitsee.
Onko muste arkistointikelpoista? Muuten ei kelpaa meidän firman edustajille.
Pisteet omaperäisyydestä