Umpikujassa
Meillä on ollut parisuhteessa nihkeää jo vuosikausia ja koronakaranteeni taisi lyödä viimeisen naulan arkkuun. Puoliso on totaalisen hurahtanut salaliittoteorioihin ja paasaa niistä minulle ja lapsille tauotta. Olen yrittänyt sanoa kauniisti ja rumasti mutta mikään ei tepsi eikä vaahtoaminen lopu.
Mä en jaksa enää, olen työssäkäyvä ja tienaan ihan ok ja jos voisin jäädä nykyiseen asuntoomme lasten kanssa pärjäisimme hyvin, mutta mies kieltäytyy muuttamasta.
Uuden kodin vuokraaminen jostain läheltä olisi huomattavasti kalliimpaa kuin nykyisen kodin asuntolaina ja yhtiövastike enkä tiedä miten voin kämppää myydäkään kun mies ei suostu ja se on molempien nimissä. Mies ei myöskään suostu edes keskustelemaan erosta.
Mitä voin tehdä, en mä sitä voi varmaan pihalle vastentahtoaan heittää, enkä asuntoa myydä ilman sen suostumusta.
En halua elää tuon ventovieraaksi muuttuneen ihmisen kanssa enkä altistaa lapsia sen teorioille.
Kommentit (5)
Erossa tulee ositus. Vaikka miehesi ei sitä tahtoisikaan.
Millaisia salaliittoteorioita? Osa niistä on totaalista höttöä, mutta osa on ihan asiaakin.
Varaa aika perheasiain neuvotteluun. Voit mennä yksin. Jos helpottaisi puhua. Samassa tilanteessa kävin itse. Lopulta lunastin miehen osuuden kun erottiin lopulta. Voimia
Hän on oikeassa. Mutta rasittavia owat vaahtoajat, vaikka olisivatkin oikeassa ..
Zinc
Kumpi nyt sitten on tärkeämpää? Elämä ilman miestä uusin pelikortein vai jäädä roikkumaan siihen omistusasuntoon ja jumittua tuohon tilanteeseen, koska et muka voi muuttaa pois?