Olen köyhä -Zinccis
Kommentit (51)
Ei oo häpeä olla köyhä. Häpeä on olla ahne !
Zinc
Miten köyhä? Ihan pelkkä sossupummi?
Ei ketään muita köyhiä täällä .. olen sitten yksinäni köyhä !
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Olen rikas, buahhahhahhhaaa
Onneksi olkoon.
Teitkö paljon töitä rikastuaksesi ?
Zinc
Tulihan se sieltä. Joskus muinoin väitit olevasi hyvätuloinen esimies firmassa jossa sinulla oli satoja alaisia. En uskonut silloinkaan. Nyt olet jopa mieleltäsi köyhä. Säälin.
Olet henkisesti köyhin tällä palstalla.
Olen rakastunut sinuun Zinc,
Jos laitetaan hynttyyt yhteen niin sinäkin rikastut ja voidaan syödä peuraa yhdessä
Köyhä, joka paistoi tänäänkin laatulihaa? Ja joka omistaa Fleshlightin. Ei Zinc ole köyhä vaan huomionkipeä.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitetaan hynttyyt yhteen niin sinäkin rikastut ja voidaan syödä peuraa yhdessä
Jos joku rakastuu Zinciin niin on jopa hullumpi kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä. Joskus muinoin väitit olevasi hyvätuloinen esimies firmassa jossa sinulla oli satoja alaisia. En uskonut silloinkaan. Nyt olet jopa mieleltäsi köyhä. Säälin.
Ei satoja kuitenkaan. Liki kuitenkin.
Zinc
Eli siis köyhä ..
Nyt yht'äkkiä olet köyhä, vaikka yleensä haukut köyhiä palstalla. Sinä olet kehunut olevasi rikas ja vihaat työttömiä. Miten nyt mieli on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Olet rakastunut vain mielikuvaan. Oikeasti olen paljon mukavampi.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Köyhä, joka paistoi tänäänkin laatulihaa? Ja joka omistaa Fleshlightin. Ei Zinc ole köyhä vaan huomionkipeä.
En omista. Joku tröllötin on wäittänyt niin. Wai haluatko kuulla totuuden.
Zinc
Tell me the truth
Zinc: You Can´t Handle the Truth !!
Zinc
Söisitkö peuraa puuman kanssa Zinc?
Vierailija kirjoitti:
Nyt yht'äkkiä olet köyhä, vaikka yleensä haukut köyhiä palstalla. Sinä olet kehunut olevasi rikas ja vihaat työttömiä. Miten nyt mieli on muuttunut?
On mieli kevyt. Dippa dappa dippi dappa ..
Zinc
Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa, kun matkaa Volvollani teen ..
Zinc
Mixi alepeukut, köyhät ystäväiseni
Zinc