Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mikä on salainen naisihanteesi?

Vierailija
01.10.2020 |

Pidätkö bimboista blondeista? Itsenäisistä uranaisista? Kauneusihanteista poikkeavista? Tylsän tavallisista?

Jos mietitään vaikka pelkästään sänkykumppaniksi sopivaa, mikä saa kiihottumaan?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kayleigh McEnany. Kaunis, älykäs ja arvokonservatiini.

Kuminen, rääkyvä kana?

Vierailija
42/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään salainen.

Blondi, ~165cm, silmälasit, uran luonut (eikä bimbo) , lapseton, normi tai sirompi painoinen, mielummin isommalla lantiolla kuin tisseillä. Pukeutuminen mieluusti niin että ettei remontti haalarien käyttäminen aiheuta stressiä, eikä kaupassakäyntiin tarvitse erikseen pukeutua parempiin.. Mutta kyllä kiva jos mekot ja jakkuja näkisi välillä päällä. Mielummin meikeistä kokonaan vapaa.

Elämänkumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti Harriet Makepeace.

Tai oikeastaan lähinnä kaulasta ylöspäin.  En oikeastaan kiinnittänyt huomiota kroppaansa tuolloin. Hoikka oli, sen tiedän.

Vierailija
44/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaya Scodelario. Tosin eipä tuo niin salainen ole.

Minulle hän on täydellinen...salaisuus. Nevöhööd.

Vierailija
45/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, ynmärtäväinen ja hellä neitsyt ja minä olisin hänelle ainoa mies, ja kokisimme kaikki asiat yhdessä koko tunneskaalalla.

Vierailija
46/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostun aina niistä naisista, joista ei järjelläajatellen saisi kiinnostua. Eli sellaisista hyvinmuodostuneista iloisista ja pälpättävistä jännänaisista. Eihän sellaisten kanssa voi muuta kuin tulla henkisesti takkiin. Ja itse olen vielä hiljainen vässykkä, eli kannattaisi ennemmin kiinnostua kaltaisistani naisista. Mutkun ei, ne jännänaiset tunkee esille ja ihastuttaa itseensä.

Vierailija
47/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kayleigh McEnany. Kaunis, älykäs ja arvokonservatiini.

Katson vaimolta salaa Valkoisen Talon tiedotustilaisuuksia

Vierailija
48/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempeä ja älykäs.

Tämä on ehdottomasti paras! Lisäisin vielä hyvän yleissivistyksen, nauruherkkyyden, sopivan määrän naisellista turhamaisuutta,

estottomuuden makuuhuoneessa ja julmetun pitkän ja tuuhean tukan!

Vierailija
49/49 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, ynmärtäväinen ja hellä neitsyt ja minä olisin hänelle ainoa mies, ja kokisimme kaikki asiat yhdessä koko tunneskaalalla.

Ihanaa, että sinulla on poikuus tallella. Olisi iljettävää kokemattomalle naiselle, jos sinulla olisi ollut liuta epämääräisiä hoitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi