Kuka kehtaa olla persu?
Itseäni hävettäisi olla persu. Huh. Eihän niillä ole mitään oikeita vaihtoehtoja, miten yhteiskunta tulisi järjestää. Oppositiosta on helppo huudella, kun ei tarvitse tehdä vaikeita päätöksiä ja kantaa vastuuta. Persut ovat ehkä vielä tyhmempiä kuin lähihoitajat ja nehän ne vasta ovatkin fiksuuden ruumiillistumia. Yläasteelta ne kaikkein idiooteimmat lähti opiskelemaan lähihoitajiksi, jotka eivät päässeet kosmetologikouluun.
Kommentit (12)
Miksi otsikoit Persu-teemalla, vaikka itse asiasi oli yrittää ärsyttää lähihoitajia?
Vassarit vasta nyhveröitä ovat. Pakko pysyä hallituksessa Jykän puudeleina ja Jutan orjina että pääsee futiksen mm -kisoihin businesluokassa. Ziisus
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:36"]Ja minnekäs sinä lähdit opiskelemaan, kun lähihoitajaksi et päässyt?
[/quote]
Lukioon ja sieltä suoraan yliopistoon.
Itse joudun työni ja tuttavapiirini vuoksi olemaan ns. salapersu. Kaikki luulevat minua demariksi. Voi kun tietäisivät ketä näissäkin vaaleissa äänestän. :)
MINÄ!
Ja olen vielä ylpeä siitä että on sentään olemassa vielä yksi puolue joka ei ole kääntänyt takkiansa eikä toiminut perusperiaatteitaan vastaan.
M44
Mikäli haluat, että jälkeläisesi kulkevat parin kymmenen vuoden kuluttua kasvot peitettynä ja noudattavat pyhän islamin lakeja, kannattaa nyt ehdottomasti äänestää muita kuin persuja.
Minä olen avoimesti persu ja ylpeä siitä. Mutta kuka kehtaa olla kok. Vihr. Tai rkp tai vas. Hyi vittu!
Minä kehtaan. Jytky tulossa.
Male
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 17:52"]Minä kehtaan. Jytky tulossa.
Male
[/quote]
Muista ottaa toinenkin rulla paperia.
Ja minnekäs sinä lähdit opiskelemaan, kun lähihoitajaksi et päässyt?