Miksi naiset sukii hiuksiaan
Eli yllätttävän monesti kun nainen tulee vastaan tai katson häntä hän sukii hiuksiaan. Tai jos esim. puhun hänelle. Alitajuista kiinnostustako. Tai mitä itse kulllekin.
Kommentit (26)
Mulla on hiustuuhennokset ja suin niitä että ne pysyisivät omien hiusteni kanssa normaalin näköisinä
Näin kerran erään miehen tekevän samoin kun juttelin hänelle. Mitähän hän mahtoi viestittää mulle? <3
Minulle hiusten koskettelu on ihan automaattinen toiminto, ilman mitään tarkoitusta . Teen sitä niin yksin kuin seurassakin. Samoin näprään kaulakorua tai hupparin nyörejä jos sattuu olemaan huppari päällä.
Ite suin hiuksia, koska tuntuu että ne ovat usein huonosti. Joskus automaattisesti korjailen hiuksia kun ihmisiä tulee vastaan, vaikka en olisi heistä kiinnostunut mitenkään erityisemmin.
Kerran vastaan tuli eräs tuttu ällöttävä sovinisti ja jopa silloin korjailin hiuksia..
Mulle siitä on vain muodostunut tapa. Vähän sama kuin pöydän naputtelu kynsillä. Ei ole mitään kiinnostuksen osoittamista.
Tämä tapahtuu nimenomaan aina kun olen lähietäisyydellä tai puheväleissä, muuten ei oikeastaan. Elekieltä, joissain tapauksissa kiinnostuksen merkki. Et vain välttämättä tiedä olevasi kiinnostunut.
Teen samaa vehkeelleni kun nainen tulee minua vastaan.
Suki on japania ja tarkoittaa aukkopaikkaa.
Se on tapa. Se on jotenkin rentouttavaa. Tai sitten hiukset on huonossa asennossa, menossa naamalle tms. Joskus haron pitkiä kutrejani miettiessäni / keskittyessäni johonkin. Ei liity mitenkään sinuun, sori.
No toisilla nyt sattuu olemaan hiuksia mitä sukia. Ihan tapa vaan.
Tätä tapahtuu usein silloin kun nainen on ihastunut. Tosin riippuu vähän millä tavalla sen tekee. Hiuksien haronta nimenomaan kertoo siitä että jollain tapaa jännittää.
Otan hiuksia pois kasvoilta, etteivät ne mene silmien teen. Ei viestitä kenellekään yhtään mitään.
Elekielioppaan mukaan sukiminen viestittää toiselle osapuolelle kiinnostusta. Tosin yhden elekielen perusteella ei kannata vielä odottaa liikoja.
Rentouttavaa. Itse suin hiuksia jatkuvasti ja kaikkialla huomioimatta asiaa itse. Sekä miesten, että naisten seurassa eli ei ole mikään kiinnostuksen osoitus.
T. Pitkähiuksinen