Onko teillä joitain uskomattomia tarinoita joita kukaan ei usko?
Itselläni on muutamia niin outoja juttuja , että kaikki luulevat valeeksi. Esim. olen seurustellut peräkkäin kolmen saman perheén tyttären kanssa ja oli ihan hyvät välit exiin ja heidän vanhempiinsa.
Kommentit (42)
On. Se että sukututkimusten perusteella mun suvulla on yhteyksiä Ranskan ja Englannin kuninkaallisiin.
Ei varmasti ole harvinaista. Kuninkaallisten sukujen vesat ovat laittaneet alulle paljon lapsia jotka eivät ole virallisesti kuuluneet sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Imetin kaksi kuukautta verisillä ja rupisilla nänneillä kun imuote oli väärä ja toisesta nännistäni katosi puolet. Ja mikä vielä ihmeellisempää, nänni palautui takaisin normaaliksi pikku hiljaa. En itsekään käsitä miten tämä voi olla mahdollista.
Mun vanhempien koiraa puri kyy. Sen vatsanahasta meni iso alue kuolioon ja putosi pois (osa leikattiin). Sellainen noin aikuisen kasvojen kokoinen alue kasvoi kuukaudessa umpeen. Karvakin kasvoi normaalisti. Alueella oli kaksi nisää, joista muistaakseni toinen kasvoi takaisin, mutta toinen ei. Että et ole ainoa, jolle on kasvanut nänni takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Petin puolisoani.
Kerroin siitä puolisolleni.
Puolisoni tapasi syrjähyppykaverini ja ystävystyi hänen kanssaan.
Ovat kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Onhan niitä sellaisia kolmen hengen parisuhteitakin. Omassa suvussanikin on ollut yksi sellainen jo vuosikymmeniä. Tuollaisessa oli varmaan potentiaalia sellaiseen. Jotenkin aika ihana tuo sun puoliso. Ei oo varmaan elämässä vihaa vaan rakkautta.
Olen ollut MM-lätkän loppupeleissä toy-boyna ja jokainen pelaaja otti minut rajusti paljaalla takaapäin.
T: Niko Petteri
No sitä ei kukaan usko, että kun olin pienessä hotellissa yötä, työntekijä tuli työvuoron jälkeen käymään huoneessani suihkussa. Todella pyysi saako käydä ja kävi. Olin aika pökkyrässä itse ja en tajunnut, että tuo olisi voinut olla vaarallinenkin tilanne, mutta hän todella kävin vain suihkussa ja meni pois. Pieni hotelli, ravintolan yläkerrassa ja siellä majoittui harvoin muuta kuin bändejä tai seurueita, varsinkaan sunnuntaista maanantaihin, mikä silloin oli. KAikki menivät minipaikkakunnan vähän isompaan "oikeaan" hotelliin. Tämä tapahtui kauan sitten.
10 vuotta (nyk.olen 30v) sitten äitini vaatehuonetta järjestellessä kuulin kuinka joku selkeästi kuiskasi nimeni. Lapsimainen ääni. Ei ollut vanha talo jota olisi voinut syyttää ja telkkarikin oli alakerrassa..
Ikinä en enää ole sen jälkeen kokenut moista. Tuli paha fiilis niin lähdin vaivihkaa pois sieltä.
Olen käynyt armeijan täällä Suomessa mutta kuulun Bundeswehrin reserviläisjäjestöön...
Viedessäni piharoskia kaupungin roskapaikalle näin 18 vuotta aikaisemmin kuolleen isäni 20 metrin päässä. Ei sanonut minulle mitään mutta hymyili koska oli onnellinen että olen löytänyt naisen itselleni. Näin sen koin. En usko asioita ennenkuin näen mutta nyt sitten näin.
Olen sukua Hollannin kuninkaalle. Kuulin asiasta vasta kun kruunajaisten jälkeen mummoni vaan töksäytti asian.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pihalla lintujen kylpyallas. Näin kerran, kun yksi tiainen tuli altaaseen ja pesi "kainalot". Eli nosti toisen siiven ylös ja toisella kauhoi vettä siiven alle. Sitten vaihtoi puolia.
Ihana 😂
OLen kilttttimies ja olen nähnyt naisen alasti (ei ollut sukua).
Olen käynyt toisella planeetalla kymmenen vuotta sitten mökin pihalle ilmestyneen portin kautta. Portiksi sitä kutsun, sillä se oli sellainen "aukko" keskellä kesäistä mökin pihaa. Portista tuli ihan tavallisen näköinen ihminen ja kysyi haluaisinko lähteä hänen mukaansa. Menimme yhdessä porttiin ja yhtäkkiä olimme keskellä aivan outoa metsää jossa oli mitä eriskummallisempia eläimiä - ja ihmisen näköisiä olentoja. Minut hakenut sanoi että tämä on ihmiskunnan tuleva koti ja että joskus me vielä pääsemme tänne. Taivaalla oli yksi kirkas aurinko sekä pienempi aurinko joka ei ollut yhtä kirkas. Taivaan väri ei ollut sininen vaan ennemminkin lila tai violetti. Jonkin ajan kuluttua olento sanoi että minun on mentävä takaisin ja lähdin kohti samanlaista porttia heidän planeetallaan. Yhtäkkiä olinkin takaisin mökkini pihalla ja ehdin näkemään kuinka portti takanani sulkeutui - kuin kameran suljin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luulevat minua absolutistiksi, kun juon seurieessa pelkkää vichyä.
Kotona vetäisen pullon kossua. Jee!
Niitä, jotka ei koskaan ota alkoholia, vaikka muut ottaa, juuri epäillään alkoholisteiksi.
Olin 15v ja vahdin 1v pikkuveljeäni, menin sitten katsomaan päikkäreitä nukkuvaa veljeä ja sänky oli tyhjä. Katsoin sängyn alle, verhojen taa, kaappiin, ei ketään, juoksin vanhempien makkariin, taas tsekkaus sängyn alle ym. Kiersin koko asunnon (3h+ keittiö) ja lopulta olin soittamassa äidilleni hädissäni kun näin sivusilmällä, että pieni käsi pilkistää pinnojen välistä. Veli nukkui sängyssään. Rauhallisessa unessa, tiukasti peiton alla.
Näen usein unta tai no viime aikoina todella pelottavia unta helvetistä, helvetti on totta, monet ei vaan usko, kukaan uskovakaan ei halua auttaa mua,, ja luulin että uskovat on sydämellisiä ja lämpiä,, harva on, on niitäkin jotka rukoilee toisten ihmisten puolesta
Kuullut monta kertaa nimeni kuiskailtavan
Minun oli nuorena helppo oppia kieliä. Osasin sujuvasti yli toistakymmentä kieltä. Nykyään kukaan ei usko, sillä sain onnettomuudessa aivovamman ja hädin tuskin selviän edes suomen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olin 15v ja vahdin 1v pikkuveljeäni, menin sitten katsomaan päikkäreitä nukkuvaa veljeä ja sänky oli tyhjä. Katsoin sängyn alle, verhojen taa, kaappiin, ei ketään, juoksin vanhempien makkariin, taas tsekkaus sängyn alle ym. Kiersin koko asunnon (3h+ keittiö) ja lopulta olin soittamassa äidilleni hädissäni kun näin sivusilmällä, että pieni käsi pilkistää pinnojen välistä. Veli nukkui sängyssään. Rauhallisessa unessa, tiukasti peiton alla.
Hävisi varmaan samaan ulottuvuuteen, kuin lapseni parivuotiaana.
Olimme lähdössä vanhempieni luokse. Lapsi meni rappuun odottamaan, ovi jäi raolleen. Minulta kului eteisessä minuutti tai pari valmistautumiseen, silmä selässä ja korva herkkänä, lapselle jutellen. Poistuin asunnostamme huomatakseni, ettei lasta ole missään, minkä jälkeen häntä etsittiin koko talon voimin n. viiden minuutin ajan. Ei mitään. Ja sitten, kun olin mennyt takaisin eteiseen, hän seisoi rapussa niin kuin pitikin. Niin pieni ei osannut kertoa missä oli ollut.
Hshshhs kirjoitti:
Näen usein unta tai no viime aikoina todella pelottavia unta helvetistä, helvetti on totta, monet ei vaan usko, kukaan uskovakaan ei halua auttaa mua,, ja luulin että uskovat on sydämellisiä ja lämpiä,, harva on, on niitäkin jotka rukoilee toisten ihmisten puolesta
Kuullut monta kertaa nimeni kuiskailtavan
Olisiko aika hakeutua lääkäriin? Huolestuttavalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pihalla lintujen kylpyallas. Näin kerran, kun yksi tiainen tuli altaaseen ja pesi "kainalot". Eli nosti toisen siiven ylös ja toisella kauhoi vettä siiven alle. Sitten vaihtoi puolia.
XDDDDDDDDDDDDDDDD
Julkkis vai?