Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin Jouluapua

Vierailija
13.12.2013 |

Millaisia viestejä olette saaneet perheiltä, joihin olette olleet yhteydessä (karttapalvelun kautta)? Itse kerroin voivani ostaa perheen kolmelle lapselle jotain, muun muassa leffan. Kysyin sitten mikä olisi sellainen mistä kaikki tykkäisivät. Vastauksena oli osoite ja leffavaihtoehtoja annettiin muutama, kaikki ihan uutuuksia. Lopuksi koruton kiitos. Täytyy sanoa että vähän tympäisi... Jotenkin olin odottanut lämpimämpää vastausta. Itse olen opiskelija, jolla menot suuremmat kuin tulot, onneksi on kesältä säästöjä. Ajattelin että voin silti antaa joululahjan muutamalle lapselle, jotka muuten jäisivät ilman. En itsellenikään ostaisi itselle noin kalliita leffoja.

Millaisia kokemuksia teillä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö, eihän ne leffat nyt niin kalliita ole (alle 20 euroa uusimmat) ja olihan viestissä sana kiitos

Vierailija
2/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos ei osta muuta. Mutta kun kolmelle lapselle ostaa jotain ja lisäksi koko perheelle leffan niin 20e on paljon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin myös yhtä ilmoitusta missä 14v pojalle toivottiin pleikkapelejä ja 164 cm vaatteita.

14v:lle ei kelpaa 19,90 euron tarjouspleikkapelit, kyllä niiden hinta on alkaen 50 euroa kappaleelta. Ja vaatteet pitää ainakin meillä olla urheilukaupasta. Joten no thanks. Hiukan mopot karannut käsistä.

Oma poika 12v ilahtuisi pelkästään finnkinon kahdesta leffalipusta (hänelle  kaverille niin ei tarvitsisi yksin mennä).

Vierailija
4/5 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo moro hei, lueskelin noita. Yks äippä kertoo että 9-vuotias poika odottaa kovasti joululahjaa, jota ei ole tulossa kun ei ole rahaa ostaa.

Äidin mielestä lapsen joululahjatoive on vaatteita ja pussilakana. Jippii, mikä joulufiilis? Toivottavasti saa lapselle jostain jonkun lelun/pelin.

Vierailija
5/5 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Mites tänä vuonna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi