Miksi mies piilottelee minua lapseltaan
Tilanne on siis se, että ollaan seurusteltu noin vuoden verran. Hyvin avoimesti ollaan muuten yhdessä mutta lapseltansa mies piilottelee minua. Ei koskaan halua minua luokseen, kun lapsi on paikalla jne. Eihän se muuten haittais, mutta tuntuu ettei suhde oikein etene mihinkää eikä varmaan sitten yhteenkään olla muuttamassa vähään aikaan. Hänen lapsensa on kumminkin 11 ettei mikään pieni ole. Mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (3)
Mulla on sama juttu. Selitys on ihan yksinkertainen. Olet pimpukka nro 2. Sinua ei sen takia voi viedä kotiin näytille. Pimpukka nro 1 asuu mahdollisesti eri kaupungissa ja käy miehen luona säännöllisesti esim. 2-4 kertaa kuukaudessa ja mies vastaavasti myös toisen luona.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama juttu. Selitys on ihan yksinkertainen. Olet pimpukka nro 2. Sinua ei sen takia voi viedä kotiin näytille. Pimpukka nro 1 asuu mahdollisesti eri kaupungissa ja käy miehen luona säännöllisesti esim. 2-4 kertaa kuukaudessa ja mies vastaavasti myös toisen luona.
Luulen mainitseeni riittävän selkeästi että olemme muuten avoimesti suhteessa eli minut on kyllä esitelty mieheni äidille ja ystäville jne.
Ap
Hyvä isä, jolle lapsi on tärkein.
Haluaa olla varma suhteen jatkuvuudesta, ennen kuin lähtee esittelemään sinua lapselle.
Ja toisekseen, varmaan haluaa viettää lapsensa kanssa aikaa ihan itse, ilman että sinä siinä roikut mukana. Mikä on etäisältä tosi arvostettavaa.
Jos et tätä tajua, et ehkä ole esittelyn arvoinen ikinä.