Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä nämä palstan köyhien vihaajat ovat?

Vierailija
01.10.2020 |

Kuinka moni mahtaa olla trolli? Ja kenen värväämä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä jotka vihaavat omaa elämää ja työtä.

Vierailija
22/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Kadehditaan köyhien 75e. Ei hyvätuloisten, rikkaiden saamia bonuksia ja palkankorotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kannattanut hyvinvointivaltiota sosiaalisine turvaverkkoineen, mutta nämä jatkuvat ”köyhien” kiittämättömät ulinat ja toisten taskuilla norkoilemiset ovat alkaneet kääntämään mielipidettäni.

Vierailija
24/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koulun köksä, enkä ole koskaan ollut päivääkään työttömänä. Minä vihaan heitä sydämeni pohjasta!

PS - äänestän Kokoomusta

Ai senkö takia janssoninkiusaus on aina kärähtänyttä, kun köksä on tärähtänyt?

Lopeta vihaaminen, ei kai se sinun onneasi lisää, vai lisääkö? Siis oikeasti. Totta kai se vihan lämmin tulvahdus tuntuu kivemmalta kuin kulkea sydän jäässä, mutta mitä jos vain alkaisit sulattaa sitä vähitellen?

Vierailija
25/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan voi vihata olosuhteiden johdosta köyhiä. Kaikki ansaitsevat apua jaloilleen päästäkseen. Sen sijaan tahallaan/laiskuuttaan muilla elämänsä maksattavia saa kyllä vihata.

Vierailija
26/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan voi vihata olosuhteiden johdosta köyhiä. Kaikki ansaitsevat apua jaloilleen päästäkseen. Sen sijaan tahallaan/laiskuuttaan muilla elämänsä maksattavia saa kyllä vihata.

Melkein kaikissa parisuhteissa mies tienaa enemmän kuin nainen, eli ei sulta ainakaan vihattavat ihan heti lopu kesken.

Vierailija
27/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön akka ja sitä mieltä, että työttömät täytyisi laittaa pakkotöihin Siperiaan. Tietenkään ei minua, koska olen kokoomuslainen työtön.

Vierailija
28/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa. Ja se sama 75 e aloitus monta kertaa päivässä.

Se on kyllä ihan asiallista kysyä miksi kuvitteelliset aiheutuneet kulut korvataan vain osalle ja vaikka kuluja ei olisi syntynyt? Ja miksi toisille joille kuluja on tullut ei korvata lainkaan? Olisivat vaihtaneet nimen tilapäiseksi toimeentulotuen korotukseksi niin isoa porua ei olisi syntynyt. Nyt korvataan jotain kuvitteellista.

Samoin voi kysyä miksi tuen saadakseen on pitänyt olla toimeentulotuen asiakas sekä keväällä että syksyllä? Pääosa oletetuista kustannuksista syntyi keväällä joten olisi ollut kohtuullista että se korvaus olisi edes tullut niille jotka olivat toimeentulotuen asiakkaita keväällä vaikka eivät olisi enää.

Vierailija
29/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahanpalvojia.

Vierailija
30/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näin eka kertaa livenä miten ketju poistetaan.

Vierailija
31/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisiä ukkoja jotka haaveilevat naisten köyhtymisen lisäävän prostituuutiota.

Tämä heillä on takana. Haaveilevat laillisesta ihmiskaupasta Handmaid’s Tale tyyliin 🤮Kuvottavia ovat.

Vierailija
32/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vihaaja enkä aloitusten tekijä, itsekkin tällähetkellä tuilla mutta pysyn kannassani että se korona satanen on vaan äänestäjien voitelua.

Niin? Vasemmistohan ajaa vähävaraisten asiaa, joten on vaan luonnollista, että pitävät heidän puolia.

Vierailija
33/33 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän taida värkinkoosta puhuminen sillä vähetä, että solvaa ja oksentaa täällä kostoksi. Päin vastoin, itse olet lisäämässä sitä. Ihminen voi joko edistää asiallista keskustelua tai vaikeuttaa sitä. Valitse siitä sitten, mutta kanna seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme