Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dan Bilzerian: aina kun näet kauniin naisen missä tahansa, mene juttelemaan

Vierailija
01.10.2020 |

Mutta ei mitään roskaa kuten "oooh kuinka kaunis olet" vaan ihan jotain niitä näitä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ärsyttää tuntemattomat tyhjän jauhajat. Menisivät asiaan jos on jotain asiaa.

Vierailija
42/46 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä menisin juttelemaan tuntemattomalle ihmiselle jos minulla ei ole mitään asiaa? Kaikenmaailman ihmisiä ahdistelevat tsaijaijai karvaranteet taas kertomassa typeryyksiään.

m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko googlata kuka on Dan Bilzerian ja löytyi kuva jostain äijästä millä on räävitön parta. Ihan kuin vanhan akan tussu.

Vierailija
44/46 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä saanut kokea näitä epämääräisiä lähestymisiä ilmeisesti pillun toivossa tai ties minkä toivossa. Mutta siis oikeasti kriteerit ne on minullakin ja yksi niistä on se että lähestyjä kohtelee kuin ihmistä eikä objektia. Kaunis olen ja tiedän sen, ja oletan myös että lähestyjä osaa käyttäytyä- monet ei osaa.

Ymmärsit aivan oikein. Aloituksen pointti on juuri tuo eli lähestytään kuten ihmistä eikä jotain objektia jota halutaan päästä jyystämään. Seksi ei ole mikään päätavoite vaan se, että kanssakäyminen miss universum-tasoistenkin naisten kanssa tulee helpoksi ja luontevaksi.

Moni jännittää turhaan kauniita naisia. Useimmat heistä ovat todella mukavia ihmisiä.

Vierailija
45/46 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä saanut kokea näitä epämääräisiä lähestymisiä ilmeisesti pillun toivossa tai ties minkä toivossa. Mutta siis oikeasti kriteerit ne on minullakin ja yksi niistä on se että lähestyjä kohtelee kuin ihmistä eikä objektia. Kaunis olen ja tiedän sen, ja oletan myös että lähestyjä osaa käyttäytyä- monet ei osaa.

Ymmärsit aivan oikein. Aloituksen pointti on juuri tuo eli lähestytään kuten ihmistä eikä jotain objektia jota halutaan päästä jyystämään. Seksi ei ole mikään päätavoite vaan se, että kanssakäyminen miss universum-tasoistenkin naisten kanssa tulee helpoksi ja luontevaksi.

Moni jännittää turhaan kauniita naisia. Useimmat heistä ovat todella mukavia ihmisiä.

Miksi ihmeessä tuntemattomalle ihmiselle pitäisi mennä juttelemaan ilman mitään asiaa? Typerää ahdistelua.

Vierailija
46/46 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli pakko googlata kuka on Dan Bilzerian ja löytyi kuva jostain äijästä millä on räävitön parta. Ihan kuin vanhan akan tussu.

Mistä luulet, että Dan on saanut inspiraation partaansa? Jos haluaa olla p*llumagneetti, niin pitää olla kunnon häpykarvat naamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän