Muistatteko Laura Honkasalon joka väitti että mies jätti FB:ssä
Mitähän tälle kovan onnen kirjailijalle nyt kuuluu? Muistelen että keissi olisi mennyt niin ettei se mies jättänytkään Lauraa FB:ssä vaan ihan ”normisti”. Miksi Laura väitti sellaista, jäi mysteeriksi.
Onko uusi mies hänellä jo kuvioissa?
Kommentit (9)
Never hööd koko naisesta mut googlasin ja onpahan värikästä ja erikoista meininkiä noin niinku vakavasti otettavalta henkilöltä eikä joltain insta-TIS-tähdeltä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä fb:n sinkkuryhmässä olen törmännyt. En seuraa ryhmää kovin aktiivisesti, enkä osaa hänestäkään muuta sanoa, kuin että aika aktiiviselta vaikuttaa siellä.
Mitä olen kirjamessuilla ja vastaavissa nähnyt niin juuttuu aina siihen kuinka hänelle on tehty vääryyyttä, elämä on yhtä vastoinkäymistä, hän on köyhä eikä miestäkään löydy blaa blaa. No ei varmaan löydy tolla asenteella, ollut sinkku jo vuosikausia.
En tunne Honkasaloa lainkaan mutta olen saanut mediassa tosi nuivan kuvan. Kaikissa haastiksissa valittaa jostain: ensin erosta ja kertoo yksityiskohtaisia asioita ex-miehestään kostoksi, sitten haukkuu sisarpuolensa Veronika Honkasalon, joka oli se kauniimpi ja viehättävämpi ja sai kaiken huomion ja hän oli ulkopuolinen.
Katkeroitunut. Mä luulen että ei yksinkertaisesti löydä ketään siksi kun näkee kaikissa vaan vikoja.
Rumaa jättää tekstiviestilläkin. Mutta miksi Laura puhui Facebookista? Tähän olisi kiva saada selvyys.
Käsitykseni mukaan on ollu sinkku siitä lähtien kun mies jätti ja sitten kuoli ikuisuus sitten. Vaikuttaa katkeroituneelta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Käsitykseni mukaan on ollu sinkku siitä lähtien kun mies jätti ja sitten kuoli ikuisuus sitten. Vaikuttaa katkeroituneelta ihmiseltä.
What, onko se exä jo kuollut?!? Eikö sekin ollut joku kirjailija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What, onko se exä jo kuollut?!? Eikö sekin ollut joku kirjailija?
No ei ole se Markku Pääskynen kuollut. Luulen että tuo edellinen sotkee Honkasalon siihen kirjailija Asta Leppään, joka on loputtomiin tilittänyt leskeyttään. Heissä on jotain samaa, sii Astassa ja Laurassa, jokin sellainen iso katkeruus elämää kohtaan. Ja molemmat notkuu sinkkuryhmissä.
Yhdessä fb:n sinkkuryhmässä olen törmännyt. En seuraa ryhmää kovin aktiivisesti, enkä osaa hänestäkään muuta sanoa, kuin että aika aktiiviselta vaikuttaa siellä.