Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Suomessa nykyään alueita joissa ette uskaltaisi asua?

Vierailija
01.10.2020 |

Onko Suomessa siis sellaisia alueita joissa tuntisit olosi turvattomaksi? Kysyn sillä kun en ole hetkeen asunut Suomessa vaan asunut Ruotsissa useamman vuoden. Täällä saa ainakin miettiä mille alueelle uskaltaa muuttaa. Kaikkien parempien alueiden hinnat taas ovat sitten ihan pilvissä koska et maksa vain siitä kivasta talosta vaan myös turvallisuudesta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös koko pääkaupunkiseutu ala olla sellaista no go -aluetta. Eli kehä kolmosen sisäpuolta en ainakaan suosittele.

Vierailija
22/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltaisi asua Itä-Suomessa. Vittumaista väkeä ja taitavat meitä vihreitä vihata syvästi.

Tervetuloa vaan itäiseen Suomeen. Ota se sähköpolkupyöräsi ja idut mukaan. Sit lähdetään yhdessä opastamaan tuhansia hanhia sallituille pelloille ruokailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en asuisi metsän keskellä tai pienessä saaressa.

Mulle joku Kuusisaari tai Kaskisaari kelpaisi mainiosti, mutta maksukyky ei riitä :-D

Vierailija
24/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä- ja Pohjois-Suomi

Vierailija
25/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tiettyjä mielikuvia tietysti tietyistä alueita on, mutta en tiedä, ovatko alueet oikeasti sellaisia ettei niissä uskaltaisi asua. Luulen, että eivät ole.

Vierailija
26/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäki ja Korso

Hämeenlinna

Vierailija
27/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi asua enää millään alueella missä on paljon vuokrataloja. Olkoon minkä instanssin tahansa , niin niihin majoitetaan nykyään loisimaan sellaista sakkia jonka naapurina en halua asua.

Vierailija
28/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asuisi Länsi- tai Etelä-Suomessa.

Vierailija
29/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti, Suomen Ghicaco

Vierailija
30/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahti, Suomen Ghicaco

Tuota kirjoitusasua en ole vielä nähnytkään - pisteet siitä.

Vierailija
31/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä tahansa keskustassa. Koko ikäni asunut maatilalla, keskellä ei mitään. En niinkään muiden ihmisten takia pelkäisi vaan oman mielenterveyden mikä häiriöityisi siitä hälinästä, jonka toki ihmiset taitaa aiheuttaa 😀

Vierailija
32/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat pk-seudulla, missä on enemmän kerrostaloja ja varsinkin vielä ne alueet, missä kaupungin vuokrataloja eli suomeksi lähiöt. Niitä on paljon esim. Itä- ja Pohjois-Helsinki, Vantaa, Espoon keskus. En nyt tarkoita siis esim. Eiraa ja Ullanlinnaa, vaikka niissäkin on kerrostaloja, jos joku nyt rupeaa viisastelemaan. Me asutaan sellaisella alueella, missä on vain pientaloja, eikä ole kaavoitettu mitään kerrostalorakentamista. Nykyään kannattaa katsoa aika tarkkaan, varsinkin jos on lapsia, että mihin kouluun joutuu.

Vierailija
33/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki paikat pk-seudulla, missä on enemmän kerrostaloja ja varsinkin vielä ne alueet, missä kaupungin vuokrataloja eli suomeksi lähiöt. Niitä on paljon esim. Itä- ja Pohjois-Helsinki, Vantaa, Espoon keskus. En nyt tarkoita siis esim. Eiraa ja Ullanlinnaa, vaikka niissäkin on kerrostaloja, jos joku nyt rupeaa viisastelemaan. Me asutaan sellaisella alueella, missä on vain pientaloja, eikä ole kaavoitettu mitään kerrostalorakentamista. Nykyään kannattaa katsoa aika tarkkaan, varsinkin jos on lapsia, että mihin kouluun joutuu.

Söpöä että sun mielestä koko vantaa on samaa kastia kuin vaikka espoon keskus

Vierailija
34/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en uskaltaisi asua Itä-Suomessa. Vittumaista väkeä ja taitavat meitä vihreitä vihata syvästi.

Kaikki vihaavat.

Vierailija
35/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan

Vierailija
36/36 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivukylän alue kokonaisuudessaan. 

Yleensäkään alueilla, joissa on paljon vuokra-asuntoja. Itse asun viihtyisällä pientaloalueella omassa kuplassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä