Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkänäköinen nainen on miehesi unelma? oletko itse sellainen?

Vierailija
13.12.2013 |

olen kiusattu ja haukuttu mutta nyt on säkä käynyt kun olen kuulemma juuri sellainen mistä mieheni tykkää. Mun näkösiä on kuulemma erittäin harvassa.Hän sanoi että on aina haaveillut mun näköisestä naisesta. Eli leveä,kantikas ja pyöreä välimaastossa olevat kasvot, isot silmät,leveässä rivissä hampaat,leveä hymy, tummat pitkät hiukset ja hoikka mutta muodokas vartalo. Mistä teidän miehet teissä pitää? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa yhtään, ei kai me oltais yhdessä jos se häntä häiritsisi. Jos hän siis alkaisi mun ulkonäöstä huomauttelemaan, en todellakaan sitä jäisi kuuntelemaan.

Vierailija
22/26 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:37"]

Miltä se tuntuu teistä, jotka sanotte, että ette usko vastaavanne miehenne naisihannetta? Itseäni masentaa, kun tiedän etten vastaa sellaista ulkonäköä, josta mieheni pitää.

[/quote]

Ei haittaa yhtään. Tiedän, että mieheni tietää olevansa onnekas kun on saanut minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää blondeista, kuulemma Scarlett Johansson on lähes täydellinen. Itse en ole lainkaan tämmöinen, olen pieni ja tumma ja silti kaunis tosi monien mielestä. Sama mies sanoi näin myös Natalie Portmanista ja itse olen lähempänä sitä tyyppiä, siis kasvot on klassisen kauniit ja tummat silmät ja tukka ja aika pieni kroppa ( olen n.160cm/48kg), mutta hieman itsetunnon päälle käynyt tämä uhkeiden blondien avoin ihailu ja pusuhuulten ym. ei musta sellaista saa millään, enkä edes sitä halua. Kai sitä käy muutenkin, kun mies tuntuu tykkäävän, vaikka hieman koville ottaa se, että kun tullut se ilmi, että pitää kasvoistani, mutta muu on kuitenkin muilla parempaa.

Vierailija
24/26 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:56"]Mieheni pitää blondeista, kuulemma Scarlett Johansson on lähes täydellinen. Itse en ole lainkaan tämmöinen, olen pieni ja tumma ja silti kaunis tosi monien mielestä. Sama mies sanoi näin myös Natalie Portmanista ja itse olen lähempänä sitä tyyppiä, siis kasvot on klassisen kauniit ja tummat silmät ja tukka ja aika pieni kroppa ( olen n.160cm/48kg), mutta hieman itsetunnon päälle käynyt tämä uhkeiden blondien avoin ihailu ja pusuhuulten ym. ei musta sellaista saa millään, enkä edes sitä halua. Kai sitä käy muutenkin, kun mies tuntuu tykkäävän, vaikka hieman koville ottaa se, että kun tullut se ilmi, että pitää kasvoistani, mutta muu on kuitenkin muilla parempaa.[/quote]

miehesi on törppö.

Vierailija
25/26 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:07"]

Semmoiset pitkät ja hoikat, Milla Jovovichin näköiset. Nyt kun mietin asiaa niin olen kyllä monelta osin samaa tyyppiä. Pituuskin sentilleen sama. En nyt ikävä kyllä ihan yhtä hemaiseva sentään.

[/quote]

Voisi olla kirjoitamani kaikilta osin.

Vierailija
26/26 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle on ihan sama minkä näkönen pärstä on ja onko läski vai laiha, 18-60v, sille sovinistisialle tärkeintä on se et jalkovälissä on reikä jota mieluusti sais joka ilta. Ja mistäkö tiedän?? - Netissä on parilla seksinhakupalstalla ilmoitus jossa hakee ihan minkä näköstä,kokosta tai ikästä seuraa vain. Mut samahan son minkänäkönen(on itse läski ja näppynen ku mikäki rupikonna) paskakasa tos sohvalla rötvää, kunhan lapsille on hoitaja aina sillon kun mä tykkään lähteä meneen.